چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۱
۸

نگارخانه ای به وسعت یک شهر

شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۱۵
کد مطلب: 421745
سازمان زیباسازی شهر تهران با به کارگیری بیش از 1600 سازه تبلیغاتی،نگارخانه ای به وسعت یک شهر را با آثار هنرمندان بزرگ داخلی و خارجی به مدت 10 روز در نقاط مختلف تهران برگزار کرده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کار بیهوده ای که بودجه فرهنگی را به هدر داده
ضیایی
کاش چند بنر هم راجع به حجاب میزدند
نسب این آثار در بزرگراه ها و خیابان ها کار درستی چرا که اولا خوب دیده نمی شود ثانیاً امکان بروز تصادف و کندی حرکت وجود دارد. بهتر بمد این آثار در پیاده راه ها یا پارکها نسب می شود. این نحوی نمایش مناسب نبوده و اتلاف هزینه می باشد.
سعید
یکی از اقدامات بسیار تحسین برانگیز شهرداری تهران بود که تا حالا دیده ام. بسیار حرکت زیبا، جالب و مناسبی بود که من اطی این چند روز هر وقت چشمم به این تابلوها میفتد، به این ابتکار شهرداری تهران، احسنت میگویم. انشاء ا.. اینگونه اقدامات همچنان ادامه داشته باشد.
صالحی
به نظرم شهر بدون تبلیغ ، آرامش خاص خود را دارد . حال به جای تبلیغ هرچه می خواهد باشد . البته کمی فونت نوشته های بیلبورد ها کوچک است و با دقت زیاد می توان مشخصات تابلو ها را خواند که هنگام رانندگی خطرناک است . اما به هر حال کار جدیدی بود.
Iran, Islamic Republic of
عدالتــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ کجایی، در روستای ما مردم از ابتدای ترین امکانات محرومند، کارهای واجبتر و مهمتر دیگری صد در صد وجود دارد، مسئولان دقت کنید،
محمد
تو اتوبان صياد تقاطع همت عکس يک کتيبه رو زدن که روش نوشته محمد رسول الله (ص) ولي برعکس نصب شده ، ان شاالله که عمدي نبوده . اگه ممکنه پيگيري کنيد اين کار خيلي زشته
سعید
خداوند عقل سلیم بدهد برای استفاده از بیت المال مسلمین
آمین!