جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۶

عکسی دردناک از دفتر ریاست جمهوری

شنبه ۸ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب: 377619
تصویری که خواهید دید ۸ شهریور سال ۶۰ است که انفجار دفتر ریاست جمهوری را نشان می‌دهد. این حادثه تروریستی توسط منافقین طرح ریزی و انجام شده بود.
به گزارش جهان به نقل از فارس، با پیروزی انقلاب و عدم پذیرفتن سهم خواهی منافقین توسط امام خمینی(ره) این گروهک دست به اقدام مسلحانه در شهر زده و تا مدت‌ها تشنجاتی را ایجاد کردند که با ورود مردم و سپاه قائله‌شان در هم پیچیده شد.

اما در همان زمان به شهادت رساندن شهید بهشتی و یارانش، ترور شهید مطهری و انفجار دفتر ریاست جمهوری که منجر به شهادت شهید رجایی که کمتر از یک ماه بود بر مسند ریاست جمهوری نشسته بود و نیز نخست وزیرش شهید باهنر از بزرگترین جنایت‌هایی بود که توسط منافقین به سرکردگی مسعود رجوی انجام شد.

تصویری که در ادامه خواهید دید ۸ شهریور سال ۶۰ است که انفجار دفتر ریاست جمهوری را نشان می‌دهد.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


روحش شاد وراهش پررهرو باد.
توفیقی از قزوین
تاریخ بهترین آموزگار است :بیش از سی سال از این فاجعه گذشت نام شهید رجایی و باهنر در تاریخ ماندگار شد وشهادت مزد خدمت خالصانه آنان گردید ولی منافقین چه حالی امروز دارند؟ ننگ همراهی صدام! دربدری از مخفیگاه اشرف به زندان لیبرتی؟! بی وطن ماندن و مورد نفرت هموطنان؟ فرو پاشی اخلاقی و خانواده! چه ننگی و نفاقی بدتر از اینکه منافق کشمیری و کلاهی با ظاهرسازی دین و مذهب ،اعتماد دیگران را با حنجر از پشت جواب دهند؟ پستی و حقارت از این بیشتر
Iran, Islamic Republic of
يكي از شاهكارهاي حقوق بشر غربي !!!
Iran, Islamic Republic of
شهیدمطهری توسط گروه فرقان ترورشدنه گروهک منافقین .
Iran, Islamic Republic of
از آنجايي كه در روز ترور شهيد مطهري . منافقين در مقر خودشان در تهران . شيريني پخش كرده اند.
گفته مي شود كه اين كار با عامليت آنان بوده است.
هر چند كه به دست ديگري انجام شده است !!!
خدا رحمتشون کنه