پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۳

اینجا گلزار شهدای "کلامو" است!+تصاویر

سه شنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۱۷:۳۹
کد مطلب: 191471
پایگاه خبری انصارحزب الله:متن زیر نامه خانواده شهدای روستای کلامو از استان سمنان است که چند سالی است مزار عزیزانشان به بهانه بازسازی به مخروبه ای مبدل شده و فریادشان هم در این سالها کسی به جای نرسیده است!!
دلم می گیرد و برای شهدا تنگ می شود، وضو می گیرم، آرام حرکت می کنم و خودم را به گلزار می رسانم، عطر معنوی و گرمای وجود شهدا و اخلاص آنان مرا به سوی خود می کشد اما ویرانی قبور مطهرشان دلم را ابری و اشک را از دیدگانم جاری می سازد در کناری می نشینم و بغض گلویم را می گیرد، هق هق گریه هایم شانه هایم را تکان میدهد و از ته دل فریاد برمی آورم: «شهدا برخیزید به داد تربت پاکتان که به فرموده پیرمرادتان قرار است تا قیامت مزار عاشقان و عارفنو و دلسوختگان و دارالشفای آزادگان باشد برسید»

ما که به هر مسئولی نامه نوشتیم ، به هر ارگانی مراجعه کردیم. وضعیت گلزارها را به هر که گفتیم اثری از همت، غیرت و وفا ندیدم. بنیاد شهید، شوراهای اسلامی، بخشداری ها و یا ... متصدی این امر هستند؟ نمی دانیم زیرا این ها نیز توجهی ندارند. مشت نمونه خروار گلزار شهدای روستای کلامو است که از شروع ساخت آن چهار سال می گذرد، عکس هایش را بنگرید اگر به خاطر این همه مظلومیت و بی تفاوتی مسئولان به خصوص بنیاد شهید دلتان لرزید، بغضتان ترکید و اشک هایتان جاری شد، برای روشن شدن چراغ غیرت، همت و وفاداری مسئولان دعا کنید.

به امید روزی که بالاترین و وزیباترین مکان گلزار شهدایمان باشد نه خانه های مسئولان و قبور آباء و اجدادمان
خانواده شهدای روستای کلامو
۲۳/۷/۱۳۹۰

متن نامه به ریاست محترم جمهوری در سفر به استان سمنان در تاریخ ۱۲/۱۰/۱۳۹۰ که البته پس از چندین بار مراجعه به بنیاد محترم شهید و بخشداری نوشته شد و حتی جواب سلام نامه هم داده نشد.

بسمه تعالی
دفتر محترم ریاست جمهوری اسلامی
با سلام و ارادت
از طلا گشتن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کنید
ما اگر نخواهیم گلزار شهدایمان رنگارنگ شود تا بدین وسیله به شهدا بی احترامی شود باید چه کسی را ببینیم. چرا کسی حرف ما را گوش نمی دهد مگر برای ساخت ۷۰ متر دیوار کشی، سه سال کافی نیست مگر سه سال است که کارگران بنیاد شهید به ساحت مقدس شهدای این روستا توهین می کنند کافی نیست، مگر سه سال گلزار شهدایمان شده – به دور از ساحت شهدا – آشغالدانی و انداختن لباس کار و مصالح ساختمانی کافی نیست. مگر چندین بار مراجعه حضوری خانواده شهدا به بنیاد شهید، بخشداری، دهداری و سه سال تماس با آن ها و مسئولین استان آقایان صفا و اشرفی کافی نیست. درد دلمان را به چه کسی بگوییم. از اول شروع دیرهنگام ساخت گلزار این روستا، بی احترامی به شهدا و خانواده شهدا شروع و همچنان ادامه دارد.
خانواده شهدای روستای کلامو


نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واقعاً خجالت آوره. برید از آمریکایی ها یاد بگیرید که برای کهنه سربازان جنگ ویتنام هم مراسم می گیره.
درود خدا بر شهیدانی که اگر نمی رزمیدند و جانشان را در راه خدا و عزت این خاک در طبق اخلاص نمی نهادند، ما و شما نبودیم
Iran, Islamic Republic of
تا زمانی که برخی آقایان به فکر جیب خود و حساب بانکی خود هستند نباید از انان توقع چنین همکاری داشته باشیم .اینان از شهید و شهیدان و ایثارشان تنها ابزاری برای بالا بردن خود استفاده کرده اند و می کنند و الا آقایون که دایه جنگ و انقلاب رادارند چه میفهمند شهیدی که گلوله خورده رفته روی مین دست داده پا داده سر داده جونشو داده ...اینها حتی خاک جبهه به روی کفش هاشون نخورده چه برسه به تنشون فقط یاد گرفتن عافیت طلبی کنن.
منتظر غیرت مسئولان شهرستان خود نباشید همه اهالی روستا با گفتن یک یاعلی در یک روز جمعه طی یک ملاقات با شهدای روستایتان خودتان آنجارا مرتب کنید و از این حالت خارج کنید و من ا... التوفیق باشد تا در روز جزا شرمنده این عزیزان نباشیم