چهارشنبه ۲۹ فروردين ۱۴۰۳ - 17 Apr 2024
 
۰

خودرویی‌ که‌ تبدیل ‌به ‌ون ‌می‌شود‌+عکس

چهارشنبه ۶ دی ۱۳۹۱ ساعت ۱۷:۱۴
کد مطلب: 262670
خودرو و وسایل نقلیه از جمله مواردی هستند که هر لحظه در حال پیشرفت هستند و حتی برخی مواقع طرح های جلوتر از علم روز نیز در آن ارائه می شود.
 خودروهایی آینده همیشه بسیار عجیب و پر کاربرد بوده اند. این طرح ها که غالبا برای شرکت های بزرگ خودروسازی کشیده میشود بسیار پرطرفدار و جالب هستند. 
 
به گزارش جهان به نقل از باشگاه خبرنگاران، " Vincent Chan" یک طراح خودرو است که تا به حال خودروهای زیادی را برای شرکت هی مختلف طراحی کرده است. او به تازگی یه پروژه مستقل به نام " Citi.Transmitter" آغاز کرده است که ویژگی های منحصر به فردی دارد. 
 
این خودرو از چندین بخش تشکیل شده است که بخش اصلی آن یک خودروی تک نفره بسیار کوچک با تنها دو چرخ است. ولی بخش کوچک می تواند بنا به شرایط خاص تغییر داده شود. 
 
این خودرو امکانات جانبی بسیار زیادی دارد به طوری که می توان آن را بنا به شرایط تبدیل به خودروی سواری کرد یا از آن مانند وانت کار کشید یا حتی تبدیل به ون می شود. 
 
در قسمت انتهایی این خودرو بخشی وجود دارد که قطعات اضافی به آن متصل میشوند و موتور الکتریکی آن نیز توان هر کاری را دارد. 
 
به گزارش باشگاه خبرنگاران،این خودرو در آینده می تواند به تنهایی تمام دنیا را تصاحب کند چرا که از آن می توان استفاده های متفاوتی کرد و در صورتی که امکانات نیاز نداشته باشید یک خودروی تک نفره بسیار باصرفه است 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *