جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱۴

تصاویر اهدای یک خانه تاریخی در اصفهان به ریچارد فرای

دوشنبه ۱۸ مرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب: 128650
پروفسور ريچاردفرآي آمريکايي منزل اهدايي از طرف محمود احمدي نژاد رئيس جمهور را در خيابان ابن سيناي اصفهان تحويل گرفت
https://jahannews.com/vdcjioevyuqe8mz.fsfu.html
jahannews.com/vdcjioevyuqe8mz.fsfu.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
واي عجب خانه زيبايي چرا من به عنوان يك ايراني جوان دم بخت كه آروزي داشتن چنين خانه اي را دارم نمي توانيم به آروزي خود برسيم بعد يك امريكايي از اون طرف دنيا بياد و يه تيكه از خاك ما رو صاحب بشه؟ !!! آيا براي قدر داني صرف دادن يادگاري هاي زيباي كشورمان كافي نبود چقدر ما براي خارجي ها دست و دلبازي مي كنيم!!!!
Iran, Islamic Republic of
من به عنوان یک ایرانی راضی نسیتم که از هزینه بیت و المال برای این آقا این خانه تهیه کرده اند>>>>>>>>
Iran, Islamic Republic of
حالا اگه خاتمی این کارو کرده بود........
Iran, Islamic Republic of
کاش یک دونه از این خونه ها رو به جانبازان شیمیایی که چند سالی بیشتر زنده نیستند می دادن ..........کاش بزرگان و مفاخر ایرانی که در دنیا هم شهره هستند به این دید نگاه می شد..اگه همچین امکاناتی دراختیارشان بود الان در خارج از ایران نبودن
Iran, Islamic Republic of
چراغي كه به خانه رواست به مسجد حرام است
Iran, Islamic Republic of
آيا به صرف اينكه آقاي پرفسوري به صورت دست و پا شكسته اظهار علاقمندي به ايران كند و بگويد كه خودش را ايراني مي داند كفايت مي كند كه چنين ميراث فرهنگي با ارزشي را به او هديه دهيم ؟من از ديدن تصاوير خانه بسيار لذت بردم و احساس و علاقه ام به تمدن و تفكر ايراني و اسلامي ام مضاعف شد .حال آقاي فراي چقدر مي تواند از اين پيشينه فرهنگي كه مختص ايران است استفاده يا بهره معنوي ببرد ؟بهتر نبود اگر قرار بود مهمان دوستي مان را به او نشان بدهيم با توجه به خدمات و برنامه هايي كه براي رشد ايران دارد يك خانه مدرن ساخت به او مي داديم نه يك خانه با تفكر اسامي و پيشينه غني فرهنگي را به او هديه كنيم؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
اين منزل بايد موزه شود ويا در صورت اهدا بايد مدت دار اهدا شود
Iran, Islamic Republic of
بابا ما ا ظهار علاقگی به ایران نمیکنیم بلکه ایران رو با پوست و گوشت و تک تک سلولهایمان دوست داریم آیا با این وصف لیاقت داشتن یک همچون منزلی را نداریم که به ما هم اهدا شود برای کسی که 30 سال برای این نظام خدمت صادقانه انجام داده و نیز 8سال از بهترین دوران جوانی خود برای دفاع از آب و خاک ووطن خویش در برابر دشمنان خود به دفاع مشغول بوده ونگذاشت وجبی از این خاک بدست دشمن به غارت برود ولی حالا نه یک وجب متراژها را بادست خودمان به حراج به صرف علاقه زبانی به ایران توسط حامیان بیت المال کذاشته ائیم . ای کاش کمی به فکر خودمان هم باشیم .
Iran, Islamic Republic of
کار بی ربطی است.این آقا چه گلی به سر این مملکت زده که اینچنین تقدیر میشود.
Iran, Islamic Republic of
آنها كه تصور مي كنند مبازره در راه استقلال و آزادي مستضعفين و محرومان جهان با سرمايه داري و رفاه طلبي منافات ندارد، با الفباي مبارزه بيگانه اند. و آنهايي هم كه تصور مي كنند سرمايه داران و مرفهان بي درد با نصيحت و پند و اندرز متنبه مي شوند و به مبارزان راه آزادي پيوسته و يا به آنان كمك مي كنند، آب در هاون مي كوبند. بحث مبارزه و رفاه، بحث قيام و راحت طلبي، بحث دنياخواهي و آخرت جويي دو مقوله اي است كه هرگز با هم جمع نمي شوند، و تتها آنهايي تا آخر خط با ما هستند كه درد فقر و محروميت و استضعاف را چشيده باشند. فقرا و متدينين بي بضاعت، گردانندگان و برپادارندگان واقعي انقلاب ها هستند. ما بايد تمام تلاشمان را بنماييم تا به هر صورتي كه ممكن است خط اصولي دفاع از مستضعفين را حفظ كنيم.
Iran, Islamic Republic of
کاش همه ی هموطنان صاحب خانه شوند
Iran, Islamic Republic of
اين اقا از بانيان اصلي تحريف تاريخ ايران است. آنوقت اينگونه به خاطر جعل از او تشكر هم مي كنند.
Iran, Islamic Republic of
ما طرفدار رئيس جمهوريم اما با اين كار به شدت مخالفيم وراضي نيستيم جمعي از بسيجيان
Iran, Islamic Republic of
حیف به این خانه که به این .......هدیه شد همه آمریکاییها ......