جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۲۳

جولان دوباره "بازیگران بدحجاب" در یک جشن سینمایی+تصاویر

چهارشنبه ۵ مرداد ۱۳۹۰ ساعت ۱۸:۲۲
کد مطلب: 178166
در شرایطی که بحث حجاب و عفاف و البته پوشش بانوان به دغدغه اصلی مردم و مسئولان کشور تبدیل شده است و مردم، مراجع و مسئولان خواستار رسیدگی به معضل بدحجابی در کشور هستند، همچنان شاهد بدحجابی بازیگران زن در جشن های سینمایی و تلویزیونی هستیم؛ که بدون هیچ قید و بند و البته "نظارتی" در این جشن ها حاضر می شوند و به قول معروف "از هفت دولت آزادند"

به گزارش جهان، عصر امروز نوشت: سه شنبه شب(۴ مرداد) مراسم دوازدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر با حضور بازیگران مطرح سینما و تلویزیون ایران در سالن همایشهای بین المللی برج میلاد برگزار شد که در آن بازیگران زن سینمای ایران بدحجابی را به اوج خود رساندند.

این بدحجابی ها آنقدر مرسوم شده که به نوعی به "عرف" سینمای ایران و مخصوصا جشن های مربوط به آن تبدیل گشته است و تمام مسئولان و در برخی موارد حتی رسانه ها هم به راحتی از کنار آنها می گذرند و شاید دیگر "نایی" برای نالیدن از این درد برایشان نمانده است و ما نیز در این گزارش مجبوریم در برخی پاراگراف ها از مطالب گزارش های پیشین و تکراری استفاده کنیم!

بر اساس این گزارش، سینمایی که قرار بود فرهنگ اسلامی-ایرانی را پس از انقلاب رواج دهد و صدای انقلاب را به گوش جهانیان برساند در کدام طبقه ساختمان وزارت ارشاد مدفون شده است؟ سینماگرانی که می بایست به ارزش های غنی ایرانی-اسلامی بپردازند کجای این سیستم معلول فرهنگی جای دارند؟

و البته بازیگرانی که با بودجه های فرهنگی این کشور مسلمان به نام و شهرتی دست یافته اند، تا چه اندازه در ترویج فرهنگ اسلامی با تکیه بر اصول ایرانی گام برداشته اند؟

امروز پس از گذشت ۳۲ سال از انقلاب مردم ایران به رهبری خمینی کبیر(ره)، سینمای ایران همچنان با مشکلات فرهنگی این حوزه دست و پنجه نرم می کند و هر روز با مشکلات جدید سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و بعضا اقتصادی روبرو می شود؛ از تحرکات سیاسی و براندازانه برخی سینماگران گرفته تا حضور آنها در جشنواره های خارجی تا ...

حال سوال اینجاست که آیا پوشش بازیگران زن ایرانی در انظار عمومی، اسلامی است؟ و آیا طی سال های گذشته پس از انقلاب مسئولان و متولیان فرهنگی کشور توانسته اند با استراتژی های فرهنگی خود، بانوان سینمای ایران را از منجلاب فساد دوران طاغوت نجات بدهند تا بتوانند آنها را به عنوان یک نمونه و الگوی بانوی ایرانی مسلمان به مردم کشور و دنیا معرفی کنند؟

باید توجه داشت که اگر بازیگران و هنرمندان که الگوهای جوانان جامعه محسوب می شوند ارزش ها را زیر پا بگذارند و برای آن ها اهمیتی قائل نشوند، این ارزش ها برای جوانان هم کمرنگ می شود.

به نظر می رسد این گونه بد حجابی و بد پوششی ها که در تضاد با کرامت انسانی است از بین نمی رود، مگر به همت و اراده مسئولان؛ لذا مسئولان سینمایی می بایست اقدام در خوری در این زمینه کرده و فکری به حال این شوره زار کنند.

اما نکته جالب تر اینکه با مقایسه تصاویر برخورد گشت ارشاد نیروی انتظامی با مظاهر بدحجابی و بدپوششی در شهر با تصاویر این مراسم ها، که به عنوان نمونه تصاویر حضور بازیگران در آخرین جشن برگزار شده سینمایی را در ذیل مشاهده می کنید، در می یابید که علنا "هیچ" تفاوتی میان پوشش زنان مظاهر بدحجابی در شهر و این بازیگران نیست!

در اینکه نیروی انتظامی باید با مظاهر بدحجابی برخورد کند شکی نیست، اما سوال اینجاست که با بازیگران زن بدحجاب سینما چگونه باید برخورد کرد؟ آیا این زنان مظاهر بدحجابی از این بازیگران الگو نمی گیرند؟ آیا برخورد با زنان بازیگر بدحجاب هم وظیفه نیروی انتظامی است؟! امروز پس از گذشت ۳۲ سال از انقلاب اسلامی نباید به این موضوع بیاندیشیم که دیگر باید فکری برای "فرهنگ" این سینما و کشور کرد و دیگر از شعار و سمینار و همایش و ... چیزی در نمی آید؟

به نظر می رسد این رفتارهای ضد و نقیض در حوزه های مختلف و برخورد متفاوت مسئولان فرهنگی، اجتماعی و سیاسی با مقوله حجاب و بدحجابی باعث به وجود آمدن نوعی دو گانگی و ابهام در افکار عمومی جامعه می شود "که چرا با این بازیگران بدحجاب برخورد نمی شود؟"

آیا زنان بدحجابی که طی ماه های گذشته از آغاز "طرح امنیت اخلاقی" در کشور به حق، با تذکر و برخورد نیروی انتظامی مواجه شده اند با خود نمی گویند که فرق پوشش من با این بازیگران در چیست؟ و چرا با این بازیگران برخورد نمی شود؟

با توجه به حساس بود موضوع، علاوه بر این که باید اقدامات فرهنگی و زیربنایی مناسبی در این خصوص انجام شود باید مسئولان ذی ربط نیز به این بازیگران که هنجارها را زیر پا می گذارند تذکر دهند که با این نوع پوشش ها در انظار عمومی ظاهر نشوند.

در ادامه تصاویر مربوط به جشن سه شنبه شب دوازدهمین جشن سینمایی و تلویزیونی دنیای تصویر و برخورد با مظاهر بدحجابی در کشور را مشاهده می کنید:
https://jahannews.com/vdcg379q3ak9uq4.rpra.html
jahannews.com/vdcg379q3ak9uq4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حجتان مقبول حاجیه مهناز خانم افشار!
ببخشید نشد بیاییم برای ولیمه خورون. راستی کجا ولیمه دادید؟ خانه سینما یا ویلای ... جون اینا؟
110
Iran, Islamic Republic of
جای خدا نشستی که قبولی یا عدم قبولی حج مردم رو مسخره می کنی؟؟!! یاد بگیریم هر چیزو سر جاش ببینیم و تحلیل کنیم.
Malaysia
شما دست ابلیس رو از پشت بستین
اگر اینها پوشش بد دارن شما چرا این همه عکس گرفتین و منتشر کردین
برای اینکه مردم باید بفهمند دور و بر شون چه خبره
اکثر اینها نادان هایی هستند که البته به نادانی شان، نادان هستند.
Iran, Islamic Republic of
خدائيش من چطور به خواهر و زن و دخترم بگو حجاب داشته باشيد؟
به خدا خنده داره فکر کنیم مسئولان فرهنگی پیگیر وضعیت حجاب که هیچ؛ پیگیر وضعیت فرهنگی این کشورند
علی مطهری این پیام خطاب به شماست!
Seychelles
راستی اینایی که فرستادید حج
چی شدند؟؟؟
توبه کردند؟؟؟
حتما دلشون صافه وما خبر نداریم!!!!!!
110
Iran, Islamic Republic of
چه ربطی داره؟؟!!
Iran, Islamic Republic of
بنده خدا ها دارن تبیلیغات می کنند نمتونند که بیاند کنار خیابون تبلیغ کنند .
Canada
من واقعا نیمی دونم این اداها که اینا در میارن معنیش چیه؟الان دیگه هر کی تو خیابون از این تیپای مالیخولیایی میزنه میگن هنرمنده.والا هنرمندای بزرگ همه با شخصیت لباس می پوشن تا اونجا که من دیدیم.واقعا چرا قشر مذهبی وارد این عرصه نمی شن؟شایدم وارد میشن و هم رنگ جماعت میشن!ا!!!
Iran, Islamic Republic of
خوب وقتي ميبينن با اين وضع عمره بدون نوبت ميرن،حتما اين دفعه نيتشان حج تمتع است.
تا وقتي سينماي ما از اين بي حجابي ها كم نشه طرح عفاف و حجاب به هيچ جايي نميرسه.
واقعا شرمنده شهداييم.
بله!
فضاحت دنیای بازیگرای زن رو برداشته آدم حالش به هم میخوره از اینا و اینهمه بی قید و بندی
United States
از این به بعد فقط از بازیگران مرد در فیلمها و سریال ها استفاده کنید.
United States
واییییییییییییییییییییییی.....
هر کس چنین صحنه هایی هایی رو تو مملکتی که پرچم دار مهدویت هست ببینه و دقمرگ بشه جای تعجب نیست....
محسن ع
Iran, Islamic Republic of
پس دوست عزیز ما مزاحمت نمیشیم. شما به دق مرگیت ادامه بده
Iran, Islamic Republic of
هر كس با ديدن اين تصاوير بسيار متآسف مي شود معلوم نيست چه دستي در كار است كه اينگونه شتابزده بسمت بي فرهنگي و بي غيرتي حركت مي كنند . آيا با اين افراد با تفكراتشان مي شود يك تذكر داد و مسئله حل شود يا مشكل جاي ديگر است ؟!!
خیلی ادبیاتتون بد...جولان چیه؟


متاسفم
Iran, Islamic Republic of
می خواهید اشک و آه و ناله بچه مذهبی ها رو زیاد کنید.
در جلسات مذهبی لعنشون جائز شده.
سینما و تلوزیون منتظر قیام بسیجی ها باشن.
110
Iran, Islamic Republic of
البته منظور شما حتما قیام فرهنگی است دیگه ؟؟!!
United States
خوب شما هم زیاد سخت نگیرید .این بنده خداها بوسیله همین ادا و اطوارها و بزک دوزک ها بوده که معروف شدن و به نظر خودشون به جایی رسیدن.انصاف داشته باشین آخه اگه با این شکل خودشون را نسازن دیگه حرفی برای گفتن و ابراز شخصیت ندارن که.ای بابا...
حتما با خودشون میگن ما که سنمون از 40 سال رد شده حجاب واجب نیست !!!
سر خودشون کلاه میزارن !!!
انشاالله خدا از سر تقصیراتتون بگذره ...
اگر در دولت خاتمی یا هاشمی بود پدر رئیس جمهور و دولتش رو جلو چشمش میاوردن حالا چی شده همه چیز رنگ مصلحت گرفته رنگ مکتب ایرانی گرفته کجاست رگ برجسته آقای احمدی نژاد توی مناظرات حالا باید به این سیاسیون که نون به نرخ روز می خورند چی بگیم
Iran, Islamic Republic of
مرگ بر این فرهنگ و هنر ...!!!!!
Iran, Islamic Republic of
چرا مهناز افشار تو 2تا عکس
شالش عوض شده
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم
آقا این حرفها را نزنید یکمرتبه قهر می کنند و می روند خارج از کشور و آن موقع ما بی هنرپیشه می مانیم اصلا ما ملت روی معدن هنرپیشه و خواننده و فوتبالیست نشسته ایم و قدراینها را نمی دانیم خارجی های قدر لینها را می دانند ببینید به خانم گلشیفته فراهانی چقدر جایزه اسکار دادند
تازه خارج از کشور وقتی روسری شان را بردارند و یا ار پوشش آسانتر باشند بیشتر تحویل می گیرند
Iran, Islamic Republic of
البته جشن سینمایی تلویزیونی
علی
United States
البته قبل از انقلاب به این تیپ آدما یه چیز دیگه میگفتن که اگه بگم میدونم منتشر نمیکنی، بعد انقلاب شدن هنرمند!!

تاحالا هیچ نظری از من منتشر نکردی جهان. دیگه خبرهاتو نمیخونما بهت بگم
United States
خوب باید این گونه رفتار کنند ودر مراسمات اینگونه وبا این پوشش که خیلی هم براشون سخته ظاهر بشن چون حامی مثل دولت مکتبی واسلامی ما دارند وجالب با هزینه بیت المال به حج میرند و خانم افشار عرفانی صحبت میکنه ومیکه در حج احساس میکنی خدا تورو در آغوش خودش گرفته وداری با خدا حرف میزنی اینگونه ؟ با این وضع؟ باید از دولت پرسید که چرا بخاطر بحثهای سیاسی واز دست ندادن جایگاه خود در بین این قشر وبی بندبارها حاضر به اجرای طرح عفاف وحجاب که نیست مانع تراشی هم میکند انشاالله که آقای امام زمان(عج) خودش زودتر ظهور کنه وبساط این افراد رو برچینه وتکلیف دولت ما هم مشخص کنه
Iran, Islamic Republic of
هر چه پلیس زحمت میکشه اینا پنبه می کنن
Iran, Islamic Republic of
من كه مشكلي توي اين عكسا نمي بينم. شما احتمالا روح و چشمتون و همينطور مغزتون رو بايد اصلاح كنيد! به اميد اون روز
محمد رهنما
شما هم باید مشکل سنجتون را نسبت احکام دین اندکی حساس کنید احتمالا دچار زنگ زدگی و پوسیدگی شده مثل مغزتون.
احتمالا" مشکل از نظر شما صرفا" عکسهای پورنوگرافیه (شاید اون هم از نظر ما مشکلی نداشته باشه) اما ما داریم با معیار "اسلامی" به قضیه نگاه میکنیم و بنا براین مشکل داره
بروز و تجلی جاذبه های مربوط به جنسیت افراد را چه میگویید ؟ غیر از این است که این حرکت جنسی است؟
Iran, Islamic Republic of
خدایا
داد خون شهدا را از این از خدا بی خبرا بگیر


محسن ع
Iran, Islamic Republic of
چه کسی باید داد خون شهدا را از مال مردم خور ها و قدرت طلبان فاسد بگیره ؟
Iran, Islamic Republic of
اين يعني اوج كج فهمي بازیگران
Iran, Islamic Republic of
حريم ها و حدود الهي
--------------------------
آيا رعايت نكردن مساله حجاب عواقبي مانند بد رفتاريهاي اجتماعي ندارد؟
فقط كافيست بفهميم و بدانيم كه با بد حجابي حدود و حريم هاي الهي رعايت نميشود.
در فضاي صلح و آرامش برخاسته از اراده جوانان غيور و ايثارگر مومن و خداجو در 8 سال دفاع مقدس و مرزداري شبانه روزي از سرزمين ايران اسلامي ؛ بازيگراني كه ميتوانند الگوي شايسته اي به عنوان زن مسلمان براي جوانان باشند چه آسان كنار مي ایند..با بد حجابي خود
-------------------
حرف حساب بد حجابان چيست؟
Iran, Islamic Republic of
حافظ عليه الرحمه اگه ميدونست كه بازيگرها عرصه هنر راخراب ميكنند هرگز اون بيت شعر معروف نمي سرود البته من شايد بتونم اصلاح كنم به اين صورت: گر در سرت هواي هوس است حافظا بايدكه خاك درگه اهل سينماشوي !
Iran, Islamic Republic of
گشت نیروی انتظامی کجاست؟ احتمالا تو خیابان ولی عصر
Iran, Islamic Republic of
از كوزه برون همان تراود كه در اوست ؟مسئولين هم خودشون رو به خواب زدند
دست وزير اصولگراي ارشاد اسلامي ما درد نكنه نميدونم بيشتر ازاين چي بنويسم
بی نام
چه کسی ایشان را اصولگرا معرفی کرده ؟
اصولگرائی به ابا و اجداد نیست به مشرب فکری و اعتقادی است .
یه مشت از خدا بی خبر به اسم هنرمند دارن با عزت و اسلام خون شهدا بازی میکنن
خداوند ازتون نگذره
United States
جل الخالق
ظاهرا فقط خاک میتواند این بد حجابها را جمع کند!!!
اینا اگه فرهنگ داشتن،حرمت قانون مملکت رو نگه میداشتن!!
چه زیباست به جای بندگی ،خدایی کردن و حج کسی را به جای خدا نپذیرفتن و کل زندگی و بندگی یک مسلمان را به خاطر بی حجابی مردود دانستن. تنها مسلمانان جهان ما هستیم و بس و هرکه ما تشخیص بدهیم.
ف
کسی که مسلمان است وخداراقبول دارد وهمه بلا استثناهمه خدارو دوست دارن وبهش اعتقاد قلبی دارن پس به این نتیجه می رسیم که هر که را دوست بداری باید خواسته هایش را عملی کنی؟ok? پس من وشما وهمه اون کسایی که خدارو دوسش داریم باید به دستوراتش عمل کنیم !خون کسی هم رنگی تر از دیگری نیست که خدابراش استثنا قائل بشه!!پس همون خدابه داشتن حجاب دستور اکید کردن!!
اگر مسلمان الگو هزاران جوان مسلمان باشه چی؟
Iran, Islamic Republic of
يه سوال داشتم مگر ما بازيگر با حجاب هم داريم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
با سلام
سالهای طولانی است که هالیود با سرمایه گذاری هنگفت یهودیان و صهیونیست ها به جان فرهنگ و عفاف جوامع بشری افتاده اند و غالب آنها را استحاله نمودند... پس سرمایه گذاری در سینما برای آنها کاملاً مفید بوده لیکن ما در این کشور بعد از انقلاب به جای ایجاد یک سازمان سینمایی قوی اسلامی که با آموزش و جذب بازیگران متعهد به ارزشهای اسلامی و دلسوز نظام ، آمدیم در سینمایمان از همان الگوی مریض زمان طاغوت استفاده کردیم و تقریباً راه قبلی (فیلمهای بی محتوای عشقی، فارسی) را ادامه دادیم و خودمان را از این سلاح کاربردی در جهت نشان دادن زیبایی های اسلام محروم کردیم ... پس این صحنه ها در چنین سینمایی عجیب نیست و مطمئن باشید پشت پرده ها خبر های بدتری است ... پس بخوابیم ...آقا ما را بیدار نکنید که خوب خوابیدیم.....
Russian Federation
مردود است دوست عزیز کل اعتقاد شعور فرهنگی وسیاسی یک بی حجاب زیر علامت بزرگ سوال است زیرا
1 حجاب ضروری دین وحکم خداست و انکار نظری و عملی حکم خدا جایز نیبست
2 بی حجابی به نفع ملک ومملکت هم نیست و با میهن دوستی هم منافات دارد زیرا خطرناک ترین دشمنان تاریخی این مرز و بوم بر این طبل میکوبند و از این عناصر پلید و عمله ظلم برای استکبار واستثمار مجدد استفاده میکنند و این آقایان و بانوان روشنفکر نما دانسته یا نادانسته آلت دست و پیاده نظام دشمنند
Iran, Islamic Republic of
دوستان عزیز بدون اطلاع از آیه های قرآن برای توجیه منکرات دیگران استفاده نکنید که این عقوبتش از بدحجابی هنرمندنماها بدتره
اون آیه لااکراه فی الدین طبق تفسیر علما برای قبل از اسلام آوردن و مسلمان شدنه یعنی زوری کسی رو مسلمون نمی کنیم اما وقتی مسلمان شد باید به تمام قوانین اسلام احترام گذاشته و بهشون عمل بکنه
لطفا تفسیر غلط راه نندازید و گزک باطل دست منکران ندید
Iran, Islamic Republic of
جمع کنید بابا اگه خیلی با وجودید
برید سراغ دانه درشتهای دزد که پول یتیمها رو با یه لیوان اب روش می خورن وامهای کلون می گیرن بدون هیچ ضامنی پس هم نمیدن اون موقع فقط گیر دادین به حجاب ؟!
بی نام
هرچیزی سرجای خودش نمیشود به بهانه برخورد بایک منکری که واقعا" هم منکر بزرگ و مخربی است از سایر منکراتی که آثار بلند مدت و شاید به مراتب خطرناکتر دارند(مثل بی حجابی و در ادامه بی عفتی) چشم پوشید
Iran, Islamic Republic of
من یه سوال دارم:
میخوام بدونم تمام درد و مرضهای مملکت خوب شده فقط این حجاب مونده؟
خدا وکیلی یه جوابی بدین.
ف
عزیزهمه مرضا از همین بی حجابیه وقتی حجاب نباشه غیرت مرداهم میره ودرنتیجه بنیان خونواده سست میشه ودیگه خانواده ای نیست که جامعه ای باشه تا کسی بخواد مشکلاتشو حل کنه !!اگر هم مهم نبود هالیوود اینقد رو بی حجابی کار نمی کردند روزنان ایرانی تا بدحجابشون کنه!
مسئله عفاف و حجاب از مسائلی است که موجب تطهیر جامعه می شود. حجاب یک امر فردی و شخصی نیست و حق الناس است.
United Arab Emirates
واقعا بد حجابی تا کی ؟ مگه ما مسلمان نیستیم و وظیفه مون این نیست که با حجاب و با عفت باشیم ؟
اینا با این ادا و اصول ها و تیپ های مزخرف و ... خودنمایی میکنن و همش گناهه..
بی حجابی ریشه خیلی مشکلات درشت و بزرگ جامعه است.
Iran, Islamic Republic of
با سلام
یکی از آثار این بد حجابی ها میشه جریان اون جشن خانوادگی در باغ و تحریک عده ای جوان که اون بلا برسر زنان ودختران اومد حالا وقتی میگن بابا حجاب یعنی شیطان و شهوت و... دست به دست هم میدن و آثاری برجای میذاره که هم دنیا و هم آخرت خودشون و افرادی که ..... را از دست میدن انسان اشرف مخلوقات است ودارای ارزش و ..... چرا خودتونو بی ارزش میکنید
Iran, Islamic Republic of
قربون برم خدا رو یه بوم و دو هوا رو
United States
خدا يا بعضي از اين با پول بيت المال پيش شما نبودند اينها درست بشو نيستند خدايا اينها را به شما مي سپارمشون
Iran, Islamic Republic of
من شنیده بودم نیروی انتظامی دستور داده فقط خانمهای پلیس باید به خانمها تذکر بدن یا به اصطلاح ارشادشووون کنن ولی در عکسهای منتشره شما زحمت این کار افتاده گردن آقایون پلیس.مثل اینکه این آقایون به این کار بیشتر از به داد مظلوم چاقو خورده پل مدیریت رسیدن علاقه دارن چون در دادگاه گفتن گشت پلیس از صحنه جنایت گریخته.خدا قوت.
ماشاالله روز به روز هم جوونتر وخوشگل تر میشن .بی زحمت ازشون بپرسین چیکار میکنن که اینقدر جوون میمیونن.
Iran, Islamic Republic of
دوست عزیزی که میگی حالا مشکلات همه حل شده مونده همین بی حجابی، از منطق شما تعجب می کنم؟
یعنی شما معتقید ما باید جامعه رو کاریکاتوری اداره کنیم یعنی به یه قسمت انقدر رسیدگی بشه و به یه قسمت بسیار کم؟
سی و اندی از انقلاب گذشته و مسئولین به زعم خودشون همتشونو صرف امور اقتصادی مملکت کردند و غالب دولتهامون به قضیه فرهنگ بی اعتنا موندن تا اینکه وضع به اینجا رسیده که عده ای وقتی بحث حجاب پیش میاد به تذکر دهنده انگ تحجر و خشک مغزی می زنن و غافلن از حکم صریح خدا و تبعات مرموز و بی سر و صدای بی حجابی
خوبه آدم برای اداره کشور کل نگر باشه و در هر حوزه ای برای رفع مشکلات تلاش کنه
اگر بخوای منتظر ریشه کن کردن فقر و فساد باشی تا ظهور امام زمان (عج) باید صبر کنی و تا اون موقع خدا می دونه از فرهنگ چیزی نخواهد ماند اگر به روش شما بخوایم به قضیه نگاه کنیم
Iran, Islamic Republic of
ببخشيدمگه بازي كردن زن تو فيلمها اشكال نداره كه شما از حجاب صحبت ميكنيد. اصل مطلب ايراد داره مگه ما تعارف داريم
Iran, Islamic Republic of
(ببخشيدمگه بازي كردن زن تو فيلمها اشكال نداره كه شما از حجاب صحبت ميكنيد. اصل مطلب ايراد داره مگه ما تعارف داريم ) ااااا چه جالب سخنگوی طالبان هم نظر داده...شما خوبین؟چه خبرا؟
فكر كنم آقاي امين تارخ در عكس خيلي ماخوذ به حيا شده چون خيلي سرش را پايين گرفته!
United States
ترویج بدحجابی میکنند...
فردا کسی ازاینا الگو بگیره پای اینا مینویسن..
200 سال دیگه چیزی جز صورتهای کرم خورده (به قول عطار)و یه فلش دیسک حاوی پروندشون براشون نمونده..
خوش باشید که فردا خوش نیستید
Iran, Islamic Republic of
البته این هنرمندان در حال بازی در تلویزیون یا سینما نیستند بلکه در یک جشن شرکت کرده اند.تعیین نوع پوشش هم با خودشان است.ااز قانون تخطی کرده اند مامورین قانون باید برخورد کنند.راستی از تورم و گرانی چه خبر؟
الگو هستند... پس خیلی هم اختیار خودشون رو ندارند.
United Kingdom
من می گم همه رو بگیرد اعدام کنید
تقصیر خود آحادمردم هم هست کجا نهی از منکر کردیم که حالا هم انتظار حجاب100٪رو توقع داریم مقامعظم رهبری درمهرماه سال 71چه فرموده اند؟؟؟؟؟؟؟ تامل کنیم
متاسفانه جشن هایی سینمایی در کشور ما متاثر از جشن های سینمایی در غرب است و به صورت ناخودآگاه از آن ها الگو برداری شده است.
ولی از طرفی به نظرم شهرداری محترم که مسئول برج میلاد است می توانست دغدغه بیشتری داشته باشد.
Iran, Islamic Republic of
حالا چرا شما دارید نمایشش می دید؟
همونطور که رئیس جمهور گفت بحث حجاب یه بحث فرهنگیه که باید با کار فرهنگی حلش کرد. البته باید از فرهنگیا این کار فرهنگی رو شروع کرد.
United States
یک نفر باید وزیر ارشاد رو ارشاد کنه
عکس های بد حجاب تری هم توسط خبرگذاری های دیگر گذاشته شده
زور نیروی انتظامی هم فقط به مردم بی گناه میرسه
اینها زنان بازیگر هستند یعنی پول می گیرند و بازی می کنند شما از کجا می دانید برای اینکه با این وضع ظاهر بشوند پول نگرفته اند. اینها توخالی تر از این هستند که.....
ریشه خیلی از بد بختیها از بد حجابی و بی حجابیه
United States
امر به معروف رو از همینا باید شروع کرد، وقتی هیمنه ی شوالیه های شیطان شکسته بشه تاثیرات امر به معروف در جامعه به صورت موجی و تصاعدی فراگیر خواهد شد.
Iran, Islamic Republic of
خاک بر سرشون...بعضی از موقع ها هم یه فیلم سریالی مذهبی بازی میکنن خودشون .... بعد تو مراسم ها میترکونن...جسارتا شوهراشون میدونن غیرت چیه؟
به به!!

حاجیه خانم ها رو...!؟
متا سفانه بسیاری از زنان و دختران جامعه ما از همین باصطلاح هنرمندان الگو می گیرند پس نتیجه می گیریم که آب از سرچشمه گل آلود است.
Iran, Islamic Republic of
صدا و سیما لازم نیست بخش هایی از فیلم امام علی و مختار را سانسور کند متواند این چهره های کذایی را که عامل فساد و فسق و فجور در جامعه هستند سانسور کند آقای ضرغامی آخرت شیرینی در انتظارت هست .
به به همه عزیزان جمعشون جمعه!!!!!

چه کردن باخودشون !!!!!!!!!!!!!!!!!

حالا وقتشه که بگیم خوشگلا باید برقصن تامشگلا حل بشه....
Iran, Islamic Republic of
حالم ازین بازیگرا به هم میخوره
United States
جالبه
Germany
تا کور شوید
Iran, Islamic Republic of
از يك طرف تبليغ بي حجابي و از سوي ديگر برخورد با بي حجابي!
يك بام و دوهوا همين است ديگر!
Iran, Islamic Republic of
این درد از زمانی شروع شد که اسم لوتیها و مطربها و رقاصه ها را هنر مند گذاشتند.
خدا وکیلی اینو خیلی خوب اومدی ایول داشت
United States
من اگر جای مسئولین صدا و سیما و وزارت ارشاد بودم این عناصر ضد فر هنگ را با پس گردنی اخراج میکردم
آخه اگه اینا اینجوری نباشند که بهشون اجازه بازی نمیدن و پولی گیرشون نمیاد
United States
وقتی ارزونترین پرس غذا در برج فخیمه میلاد از ۱۶۸۰۰۰ تومان شروع میشه، میهمانان دعوت شده هم باید لباس گروناشونو بپوشن..
Iran, Islamic Republic of
شما دارین حق بدحجابها و بی حجابهای بیرون از این سالن را ضایع میکنید اگه بایدبرخورد بشه اول باید با این هنرمندان!بشه
Canada
هنوز تازه فهمیدین.من که به خاطر همین سینما نمی رفتم.اگه دقت کرده باشید منظورم چند سال پیش است محجبه ها کمتر سینما می رفتند.باب شده بود سینما جای لاتهاست.جوونهایی که کارشون سوت زدن وجیغ وداد کردن وتخمه شکستن بود.اصلا صحنه های بعضی فیلمها برای بروز همین هیجانات ساخته شده.وای به حال هنر این مرز وبوم.اما شخصا با سختگیری مخالفم .باید به شخصیت ادمها احترام گذاشت .زمانی که من دبیرستانی بودم اخر سختگیری بود بعد نمی دونم چی شد که کلا قضیه ی حجاب رو فراموش کردند وقتی که شیخمون حرف ازادی رو زد .حالا با گذشت این همه سال که بچه هام هم بزرگ شده اند وکم کم نوه دار هم می شم چه توقعیه.ولی یادمون نره در اسلام اخلاق حرف اولو می زنه.با زور وتهدید نمی شه کسی رو محجبه کرد .
Iran, Islamic Republic of
علت اينكه اكثرشون مجرد موندن همينه
اگه شوهر باغيرت داشتن اجازه بهشون نميداد در ملا عام جلوه گري كنند.
ما كه ازشون نميگذريم.
جشنه مجلس عزا كه نيست
چرا با زيبا پوشي زن مخالفيد؟
Iran, Islamic Republic of
کی با زیبا پوشی مخالفه؟
زیبایی از نظر شما یعنی جاذبه های جنسی دیگه؟
یعنی زن براتون در حد یه کالای جنسیه که باید بدنشو عیان کنه تا جنابعالی لذت ببری ها؟
همه هنر این باصطلاح هنرمندان خود نمایی و خود آرایی و ترویج بد پوششی در بین نسل جوان ماست و ما شاهد این همایش ها در هر ماه و هفته هستیم و متاسفانه روز به روز فضاحت بارتر و اینها کسانی هستند که به حدود الهی تجاوز نمودند و مستحق عذاب و گرفتاری در برزخ تا قیامت هستند
Iran, Islamic Republic of
با سلام طوری میگید بد حجابی بازیگران که انگار بقیه محجبه هستند. چند روز پیش تو مکه با یک مصری صحبت میکردم اون میگفت حجاب تو مصر با کارهای فرهنگی اخوان روز به روز بهتر میشه اما در ایران حکومت اسلامی....سایت جهان هم به جای این قدر عکس نشان دادن یک کار حسینی بکنه و این دختر ها را بدون گشت ارشاد محجبه کنه طوری که اگر روزی به امریکا هم رفتن محجبه باشن
خوبه....آفرین... به بازیگرامون بگید ضد فرهنگ ، پایمال کنان خون شهدا، !!!! یکدفعه وصله عناصرین ضد انقلاب و مفسدین فی الارض هم بهشون بچسبونید دیگه.... وقتی فرق بین بازیگر و رقاصه رو نمی تونید تشخیص بدید مملکت ما میشه همین که هست
با نام
1- آب نمیبینن وگرنه شناگرای قهاری هستند
2- اتفاقا" گاهی کلیپ آب دیدن هاشان درز میکنند!!!
3- اصول کلی فکری و اعتقادی و عملی مهم است وقتی شبیه به هم اند چه فرقی با هم دارند وقتی هر دو قشر محترم !! از جاذبه های جنسی و جنسیتی استفاده میکنند وقتی حرکات و سکنات و ارزشهاشان شبیه هم است تقصیر کسی نیست فقط رقاصه ها باید چند ترمی آداب فیگورهای روشنفکری و بازیگری و احساس خاص بودن را در محضر این اساتید بگذرانند!!!
Iran, Islamic Republic of
این بدبختا رو ول کنید بالاخره یک جوری باید کمبودای شخصیتی شون رو جبران کنن.
United States
کار گشت ارشاد درسته کمبود نظارت روی بازیگران مشکل کاره البته بعید میدونم درست بشه!
خانم مهناز افشار یک سال شده از حج برگشتند ؟ نگید ادم باید دلش پاک باشه که از کوزه همان برون تراود که در اوست!!!1
Iran, Islamic Republic of
همينها شدن الگوي جامعه ي ما با پولاي مفتي كه از بيت المال ميگيرن حرومشون بشه واقعا كساني اين جوري براي ديگران خود آرايي ميكنن انسان نيستن چون كرامت و عفاف خودشونو از دست دادن
اين هنرمندنماها عقده ديدن دارند به هرطريقي هم متوسل مي شن تا مورد توجه باشن
وواي به اين مسولان قرهنگي كه ازاين ها براي جوانان ما الگو مي شازند
گر در سرت هوای وصالست حافظا
باید که خاک درگه اهل هنر شوی
حجاب شأن و لياقت ميخواد كه اينا ندارن!!!
Iran, Islamic Republic of
برای عکسا که فقط می تونم بگم تاسف باره. اما برای اینکه یکی از دوستامون میگه همه مشکلات حل شده که چسبیدیم به حجاب باید گفت که این یکی از مهمترین ارکان تهاجم فرهنگیه من متاسفم که شما اینجوری برخورد میکنین وکارای این به اصطلاح هنرمن ها رو تایید می کنین
Iran, Islamic Republic of
پول شهرت تعریف و تمجید ظاهر همه اینها باعث شده که عقل ها زایل بشه و تو خواب خوش زندگی با رویاهای زیبا غرق بشن .وقتی بیدار میشن که مرگ به حلقومشون رسیده واونوقته که دودستی برسر شون میزنن که ای کاش به حرف خدا گوش داده بودند و راه درست رو در پیش می گرفتند.
اشکال نداره چند روزی تو دنیا جولان میدن و بعد خوراک مارو مور میشن با همه اونایی که به اینها بها دادن یا تاییدشون کردن .والعاقبه للمتقین
United States
خط کج گشته هنر بی هنر ها همگی خوب و هنر مند شدند.....
واقعا برای این دلقک های سیرک گرم کن متاسفم.....
توی ایران مشکلات خیلی کمه که به همین دخترا گیر می دند
بهتره بگم ازدواج
سوگل
زیاد بد نبود
زنان زیبا رو هستند دیگه!
دیدید که حاج آقا فرمودند حیف است جامعه از این ها محروم شود!!!
مهدی
متاسفانه انتشار اینگونه اخبار به همراه عکس در سایت ها دلیلی جز جذب مخاطب ندارد مانند خبر بچه دار شدن دو همجنس باز که چند وقت پبش جهان نیوز منتشر کرده بود و این یک نوع بی تقوایی در کار رسانه بشمار میره اگرنه چه کسی نمیدونه که وضع حجاب در بین بازیگرها مناسب نیست
جمال
France
خدایا چی بگم آبروی هرچی زن مسلمان بردن خدایا میسپارم شون بهت اینطور دارن امام زمان رو ناراحت میکنند
Iran, Islamic Republic of
خدایا چرا بی حجابی ریشه کن نمیشه تاماسئولین نخواهند نمشه
Iran, Islamic Republic of
......