چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۲
۱

گودبرداری غیراصولی در 'ایران زمین'

پنجشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۲ ساعت ۰۳:۲۸
کد مطلب: 284412
گودبرداری غیر اصولی در خیابان ایران زمین به عمق 30 متر منجر به خسارت تعدادی از خانه های همجوار این زمین شده است .
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


شایان رحمانی
با سلام و احترام
ما ساکنان چند مجتمع 20 و 30 واحدی واقع در میدان هروی . خیابان ضابطی . کوچه توحیدی شرقی هستیم متاستفانه ساخت مجتمع های تجاری در میدان هروی به سمت سر تپه شمس آباد ( حدود ده مجتمع) بصورت کاملا غیر اصولی اقدام به گود برداری و بازی با جان و مال اهالی این منطقه گردیده است.
متاستفانه به دلیل مشارکت شهرداری در پروژه ها و ذینفع بودن شهرداری شکایات و صدای ما به گوش هیچکسی نخواهد رسید . امروز آتشنشانی پارکینگ ما را با نوار خطر پلمپ کرده و گزارش هر لحظه ریزش پارکینگ را به دلیل گود برداری غیر اصولی که توسط گروه انبوه سازان هدیش انجام شده را داده است و همچنین کلانتری نیز گودبرداری غیراصولی را کتبا تایید کرده است . دیشب کابیت ها و قاب و وسایل ساختمان شروع به ریزش بر سر اهالی ساختمان کرده است .
سوال من این است:
آیا جان و مال مردمی که با خون و دل صاحب خانه و زندگی شده اند برای کسب درآمد عده ای که در خارج از کشور مشغول خوشگذرانی هستند و به دلیل داشتن سرمایه و رابطه می توانند به راحتی اینگونه با جان ما بازی کنند؟

در یک خیابان چند مجتمع تجاری میتوان ساخت ؟ شهرداری چگونه مجوز ساخت مجتمع ها را صادر می کند ؟

سی و هشت متر گودبرداری غیر اصولی باعث شده است که به فاضلاب و قنات و چشمه های زیرزمینی برسند و فقط کافی است بیایید ببینید که چگونه آبها را خارج می کنند و چه می کنند اینجا ...

به دلیل گودبرداری غیر اصولی و رانش زمین شکاف های بسیار وحشتناکی در پارکینگ و انباری و خانه های ایجاد شده است و همچنین لوله های آب و فاضلاب ساختمان به دلیل جابه جایی دچار مشکل شده است و بعضی از ساکنین برای نجات جان خانواده خود مجبور به ترک خانه و زندگی در خانه اقوام شده اند .

باور کنید ما شبها از صدایی که در دیوار ها و لرزشی که در ساختمان می افتد خواب و امنیت و آسایش نداریم

مهندس ناظر انبوه سازان هدیش در پاسخ به این سخنان من گفت : ما خانه های اطراف را بیمه کردیم و هر اتفاقی بیفته بیمه پولش را میدهد ...

آیا جان اینهمه خانواده اینگونه راحت قابل ارزش گذاری و خرید و فروش است؟

آیا هیچ چیز و هیچکس جز پول قدرت بیشتری در جامعه ما ندارد؟

با تشکر
رحمانی