پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۸
۱۱

واکنش جالب مردم خوزستان در ۲۲ بهمن

چهارشنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۵۰
کد مطلب: 406802
با وجود آلودگی شدید هوا در شهرهای استان خوزستان، کاربران خوزستانی در شبکه های اجتماعی تصاویر حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن را منتشر کردند - مجله مهر
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مرحبا به غیرت شما
خاک کف پای این ملت را باید تبرک کرد
Iran, Islamic Republic of
ما بی عرضه بودن مسئولان را به پای انقلاب نمی گذاریم... این جمله رو باید طلاکوب کرد.
محمد-اهواز
اگه مسئولین راضی ب باز کردن سدها بشن و آب واد تالابهای خشک خوزستان بشه بسیاری از مشکلات این ریزگردها حل میشه.ولی کو گوش شنوا
مرحبا به غیرت و وفاداری مردم خوزستان
Kuwait
انشاءالله برای هر نفسی که در راهپیمایی کشیدید اجر صد چندان ببرید..
یک شهروند بهبهانی
یک مسافر بهبهانی:
من خودم دیروز بین جاده اهواز تا رامهرمز شاهد بودم باد شدید تمام گردوخاک از منطقه غیزانیه که 40 کیلومتری اهواز است را به سمت اهواز میفرستاد.اصلا گردوخاک ربطی به عراق و عربستان نداره.
اصلا گردوخاک ربطی به دولت و خانم ابتکار و استاندار ندارد.
گردوخاک یک پدیده زیست محیطی است که بر اثر کاهش بارندگی در دشت خوزستان و بسیاری از مناطق کشور پدید آمده که متاسفانه خوزستان به علت خشکسالی چند سال اخیر این پدیده بیشتر به چشم میخورد.
ایراداتی که من به مسئولیین دارم این است:
1)چرا پیش بینی هواشناسی از گردوخاک را از یک روز قبل به صورت گسترده به اطلاع مردم نمیرسانند تا لااقل مسافرین شهرستانی در سطح شهر حیران و آوره نشوند!!
2)چرا یک روز قبل از گردوخاک تعطیلی فردای آن روز را اعلام نمکنند تا شاهد رفت و آمد بیخودی در سطح شهر نباشیم!!
3)چرا ماسک بصورت گسترده و رایگان لااقل بین بیماران سالمندان دانش آموزان اطفال کودکستانها ترمینالها و رهگذران بدون ماشین و زنان و بازاریان از چند روز قبل یا همان روز توسط جوانان هلال احمر و بسیج توزیع نمیگردد!!
4)چرا برنامه های جانبی مثل تشویق مردم به مسافرت بیرون استانی و تفریحی مثل برنامه های صداوسیما برای مردم برای این چند روز گردوخاکی در نظر نمیگیرند!!!
5)چرا در مسیرهای اهواز به غیزانیه/اهواز رامشیر امیدیه/اهواز بندر امام ماهشهر/اهواز شادگان آبادان/ درختاری گسترده به کمک بسیج و هلال احمر و جهادسازندگی و محیط زیست و روستانشینان همین مسیرها صورت نمیگیرد.
حتمن منعکس کنید

از طرف یک مسافر بهبهانی که دیروز از نزدیک شاهد گردوخاک خیابانهای اهواز و دهیاری غیزانیه بودم.شاهدم لباسهای سرتاپا خاکیم است و ناتمام ماندن کار دیروزم در اهواز به علت تعطیل شدن ادارات بدون اطلاع قبلی در ساعت 11 بود.
ایول به شما اهوازیها .دل امام ، رهبر و شهدارو شاد کردید .خدا دلهاتونو شاید کنه انشالله
خدایا به داد دل این مردم برس.
خدایا از نزول برکات و باران و برف در سایر شهرها سپاسگزاریم و شاکر بر استاد خوزستان هم خودت باران رحمتت را بباران و آسمان آبی را به این مردم خوب و خونگرم و مسلمان عطا کن.

الحمدالله الذی انزل المطر
سعید
دم هموتون گرم
درود بر غیرتتان