پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۳
۵

تقدیر مجلس از الهام چرخنده

سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳ ساعت ۰۰:۰۳
کد مطلب: 401429
جلسه قدردانی از الهام چرخنده به پاس ترویج فرهنگ ایرانی و اسلامی در میان جوانان به همت فراکسیون زنان، کمیسیون فرهنگی و اداره کل فرهنگی و روابط عمومی مجلس شورای اسلامی در کمیسیون فرهنگی با حضور اعضای این کمیسیون، فراکسیون زنان مجلس،‌ روابط عمومی مجلس و مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ا گر از ورود نهادهای مسئول جلوگیری شودروش الهام چرخنده تاثیر کامل تری دارد و نتیجه می دهد.
Serbia
انشالله که ریا نیست .ما ها هم جیگر نیستیم
مجید
حالا هر کی چادری شد، ریاکاره؟! نه؟!

ببخشید این دخترا و زنای بی حجاب که تو خیابون حیای جامعه رو به لجن می کشن و غیرت رو به باد میدن، نهایت یکرنگی هستند...درسته؟!!!
فکر کنم کسای دیگری جیگر هستن...
جــــیِِِگــــــــــر
Iran, Islamic Republic of
خوبه یه کار فرهنگی انجام شد
داشتم به این فکر میکردم حضرت آقا به امید چه کسانی گفتن امسال سال اقتصاد و فرهنـــــــــگ با عزم ملی و مدیرت جهادی است.
محمد حسين
United Kingdom
سلام كار مجلس انقلابي پاداش و اجر اخروي داره و همه نهادهاي دولتي وانقلابي اين وظيفه رو دارند در عصري كه سمپاشي رسانه هاي بيگانه براي رواج فساد در شيعه خانه حضرت مهدي رواج داره وجود نازنينهائي همانند خانم چرخنده و انجام كارهاي خداپسندانه امثال ايشان بايد سرمشقي بشه براي همه ايرانيان چه مرد و چه زن پس يه دست مريزاد به اين خانم . خانم چرخنده مطمئن باشيد در ابتدا همت و توكل شما به خدا باعث شد خوب بوديد ولي محبوب دل زهرا بشيد بعدش هم در اين مسير دعاي خير مادران شهيدان سرافراز اين مرز و بوم باعث مي شه شما راهتان را ادامه بديد پس اين دعا ها و همت خودتون رو پشتوانه قرار بديد و خسته نشيد و بانيد كه وارد كار سخت با دشمنان سختكوشي شديد . من الله توفيق