جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۳
۱۳۷

حاشیه های اعدام قاتل داداشی+تصاویر

چهارشنبه ۳۰ شهريور ۱۳۹۰ ساعت ۰۹:۴۰
کد مطلب: 187337

قاتل داداشی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد و طلب بخشش داشت.
به گزارش جهان به نقل از  فارس ، مهم‌ترین حاشیه‌های مراسم اعدام روح‌الله داداشی عبارت‌اند از:
از حدود ساعت یک بامداد جمعیت کثیری از مردم استان البرز در محل اجرای حکم واقع در خیابان پونه گلشهر کرج حضور یافته و در نهایت حدود ۱۵ هزار نفر قصاص قاتل را از نزدیک مشاهده کردند.

دادگستری استان البرز روز گذشته با صدور اطلاعیه‌ای تاکید کرده بود که از هرگونه فیلمبرداری و عکاسی جلوگیری خواهد کرد و رسانه‌ها نباید عکاس و فیلمبردار به مراسم اعزام کنند، اما بیش از ۲۰ تصویربردار در محل مراسم حاضر بوده و جایگاهی ویژه نیز برای تصویربرداری بهتر آنها تدارک دیده شده بود.

یک جرثقیل برای اجرای حکم در محوطه حضور داشت که با داربست‌های متعدد از نزدیک شدن مردم به محوطه جلوگیری می‌شد.

صدها مامور نیروی انتظامی وظیفه تامین امنیت و نظم را بر عهده داشتند که در برخی از مواقع به دلیل حجم زیاد جمعیت مجبور به استفاده از قوه قهریه برای کنترل حاضران شدند.

در ساعت چهار و ۵۵ دقیقه قاتل روح‌الله داداشی به وسیله یک دستگاه ون متعلق به نیروی انتظامی به محل آورده شد که این خودرو با دو دستگاه ماشین نیروی انتظامی و یک دستگاه پراید که خانواده اولیای دم در آن بودند، همراهی می‌شد.

محوطه خبرنگاران و عکاسان که به وسیله داربست فراهم شده بود، در اواسط اجرای برنامه به دلیل تعداد زیاد نمایندگان رسانه‌ها و هجوم جمعیت شکسته شد که خوشبختانه مشکلی برای خبرنگارانی که در بالای آن حضور داشتند،‌ پیش نیامد.

ماموران نیروی انتظامی بارها از طریق بلندگو از مردم می‌خواستند که نظم را رعایت کنند. آنها تاکید داشتند که در صورت بی‌نظمی اجرای این مراسم به تعویق خواهد افتاد.

در ساعت پنج و پنج دقیقه صبح تلاوت کلام‌الله مجید آغاز شد که نشان می‌داد تا دقایقی دیگر حکم قصاص قاتل روح‌الله داداشی اجرا می‌گردد.

در حین تلاوت کلام‌الله مجید، تجهیزات اعدام از جمله طناب دار آماده شد.

پس از تلاوت کلام‌الله مجید، نماینده دادستان متن حکم را قرائت کرد که بر اساس آن اجرای قصاص در ملاءعام در راستای اجرای عدالت توصیف شد.
در بخشی از این حکم آمده است: دستگاه قضایی با اقدامات سریع، دقیق و قانونی در کمترین زمان پرونده را بررسی کرده و بلافاصله مراحل اجرای حکم بر اساس قانون طی شد.
در پایان حکم فوق اظهار امیدواری شده است که اجرای قصاص قاتل درس عبرتی برای تمام مجرمان بوده و از سوی دیگر مردم مطمئن باشند که حق مظلوم از ظالم در کمترین زمان با تلاش قوه قضاییه و نیروی انتظامی ستانده خواهد شد.

"علی‌رضا م " قاتل روح‌الله داداشی در ساعت ۵ و ۱۵ دقیقه از خودروی ون برای اجرای مراسم پیاده شد.

وی پیراهن و شلوار یک دست سورمه‌ای رنگ به تن داشت.

با آمدن "علی‌رضا م " حدود ۱۵ هزار جمعیت حاضر شروع به فریاد زدن کردند. عده‌ای به وی فحاشی کرده و عده‌ای سوت و کف می‌زدند که با هدایت برگزارکنندگان مراسم،‌ فریادهای الله اکبر در فضا طنین انداز شد.

در ساعت پنج و ۱۹ دقیقه حکم قصاص قاتل اجرا و وی به دار مجازات آویخته شد.

در ساعت پنج و ۲۵ دقیقه یک دستگاه آمبولانس برای اعزام جنازه قاتل به پزشکی قانونی در محل حاضر شد.

در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه یعنی حدود ۴۵ دقیقه پس از اجرای حکم‌، جنازه قاتل از بالای دار به پایین منتقل و در آمبولانس قرار داده شد.

و بالاخره اینکه، علی‌رضا م قاتل روح‌الله داداشی در زمان اجرای حکم حالت روحی نامتعادلی داشت.

وی در زمان رفتن به روی چهارپایه دو بار پایش لغزید و با صدای بلند گریه می‌کرد.
علی‌رضا مدام اسامی ائمه اطهار (ع) به ویژه امام حسین (ع)، امام رضا (ع) را فریاد می‌‍زد و طلب بخشش می‌کرد.
وی حتی نام برخی از نزدیکانش از جمله مادر خود را فریاد زده و از اولیای دم طلب عفو داشت که البته صدایش در همهمه حاضران گم بود.

جمعیت حاضر در این مراسم در مورد اجرای حکم قصاص قاتل نظرات متفاوتی داشتند. عده‌ای از آنها خواستار اعدام و عده‌ای دیگر خواستار بخشیدن علی‌رضا بودند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
وای به حال مردمی که مرگ یک انسان را به هر دلیل به نظاره می نشینند
15 هزار نفر رفتند تا مرگ یک انسان را ببینند وای بر ما
بهنام
متاسفانه در کشور ما ایران این فرهنگ اعدام در ملا عام اجرا میشه که به اثرات مخرب اون توجه نمیشه که باعث خشونت و بی توجهی به انسانیت میشود.
اصغر
بنام خدا . هموطن بهتر است همیشه فیلم را از اول ببینید . 15000 نفر رفتند تا پایمال نشدن و انتقام خون بناحق ریخته مظلوم را ببینند .امیدوارم تا این مورد ، مورد آخری باشد و مخصوصا شما بار دیگر بجای خانواده مرحوم داداشی نباشید تا در بوته امتحان قرار گیرید.
Moseb
Iran, Islamic Republic of
انسان؟؟اطلاعی درباره اون به اصطلاع انسان داری؟؟اسم یه همچین موجودی رو چطور میتونی انسان بزاری؟.
United States
کار درستی نکرده بود اما لذتی که در عفو هست در انتقام نیست با دار زدن این بنده خدا ایا روح الله زنده میشه. دیدن کشتن حیوان دردناکه چه برسه یک ادم . اینطور نیست؟ 15 هزار نفر جمعیت برای دیدن این صحنه؟!
آواز دغل از دور خوش است! افراد رمانتیکی مثل شما اگه خدایی نکرده یه تار مو از نزدیکانشون کم بشه به غیر از تکه تکه کردن ضارب به چیز دیگه ای راضی نمیشوند حالا چه برسه به .. بقیشو نمیگم بیهوش نشی! فقط خودتو برای چند ثانیه بذار جای خانواده ی مقتول همین
Iran, Islamic Republic of
چقدر توهین‌امیز این بنده خدا رو مجازات کردن
درسته که خطایی مرتکب شده ولی این صورت خوشی نداشت که انقدر جسد اون مرحومو بالا ببرن
متاسفم که در هر امری ما بیجنبه و افراطی هستیم
اون مرحوم که میفرمایید مرتکب قتل عمد شده داداش جون .میفهمی ؟قتل عمد
از بس گفتیم لذتی که در بخشش است و غیره که همه با خودشون می گن: خب من اگه یکی رو بکشم، آخرش می بخشن منو!!!!
خب بذارین یه بار هم قصاص انجام بشه دیگه...
من تو اين چند روز اخبار اعدامي هاي اخير رو دنبال ميكردم
اين يكي اما دلم رو لرزوند
وفتي نگاهش كردم ديدم خيلي جوونه و وقتي خوندم با صداي بلند گريه كرده و اسم امام حسين و امام رضا عليهم السلام رو برده منقلب شدم.

حرفي براي گفتن ندارم!
Iran, Islamic Republic of
روح الله برای همه عزیز بود به خاطر منش پهلوانی که داشت ای کاش باز ماندگان او هم این روحیه را داشتند
یه لحظه تجسم کن خواهر یا برادرتو با چاقو سلاخی کردن بعد بیا دم از مردانگی و مروت بزن
فکر نمیکنی با این نظرت به خانواده مقتول توهین کردی؟ وقتی این خانواده جوون مثل دسته گلشون رو از دست دادن شما کجا بودی ؟ بخشش خوبه ، درسته ، ولی این سالها از بس بخشیدن و قصاص نکردن مد شده تو صداسیما دیگه خلافکارا از اعدام و تنبیه شدن نمیترسن
Iran, Islamic Republic of
نمی دونم شاید اشتباه کنم ولی ایا اثر روانی این کار رو مردم خوبه یا بد؟
United States
حکم خداست. خدا حکیم است. و ما نباید با تصمیم های احساسی حکم خدا رو زیر سوال ببریم. شاید با این کار جلوی خیلی از قتل ها گرفته شود
Iran, Islamic Republic of
سلام
ای کاش خانواده داداشی به این جوان بی تجربه واحساسی رحم می کردند ومی بخشیدند.حالا چه چیزی نصیب خانواده داداشی شد مگر غیر از این است که باید روحیه اسلامی ورافت اسلامی دو خانواده مسلمان به نمایش می گذاشتند ما از پیامبر(ص) امامان (ع) بسیار فاصله گرفته ایم این که یک مسئله حکومتی نبود می توانستنند گذشت کنند. واما راجع به قوه قضائیه باید بگوییم مگر جان این افرادی که اعدام می شوند (افرادی که بر سر ندانم کاری این دعواها را مرتکب می شوند)از پرونده افرادی که می خواهند طلاق بگیرند کمتر اهمیت دارد چرا قوه قضائیه این پروند را طول نداد؟ چون اگر طول می داد ممکن بود گذر زمان نظر خانواده اقای مرحوم داداشی را عوض می کرد وانها این پسر جوان وبدبخت را اعدام نمی کردند.اینکارها مردم را بیش از پیش بی رحم می کند.امام علی (ع) خطاب به امام حسن (ع ) می فرماید فرزندم اگر من ماندم خودم ابن ملجم را می بخشم اما اگر فوت کردم یک ضربه بیشتر وی را نزنید.این بخشش امام (ع) را نشان می دهد . وای براین مصیبت ،وای براین بی رحمی.کجای اسلام گفته که برای مرگ سوت وکف وپایکوبی!!!
حقش بود اون باید هزار بار اعدام می شد ای کاش برای اختلاس گران هم همچین حکمی اجرا می کردند
امين
من قسمت اول حرف مشكل دارم . يعني چي هزار بار ؟؟ عدالت بايد اجرا شود كه شد اما اي كاش خانواده داداشي مي بخشيدند.
چون اين كار سبب مي شد فرهنگ بخشش بيشتر رواج پيدا مي كرد.
نخیر جونم ، بخشش قاتل باعث میشه قتل و ادم کشی تو جامعه رواج پیدا کنه .یعنی عقل شماها از قران بیشتره که قصاص رو حق میدونه ؟
Iran, Islamic Republic of
مرض روشنفكري به جان عوام جامعه هم افتاده!
لذتي كه در عفو...
نظاره مرگ يك انسان...
ماشالله همه از خدا و پيغمبرش بهتر مي‌فهمند
وقتي در قرآن به صراحت گفته مي‌شود كه در قصاص حيات قرارداده‌ايم چطور بعضي از عوام روشنفكر باز مي‌خواهند فهم خودشون رو بالاتر از اولي‌الاباب نشان بدهند...
واقعا اين يكي از بيماري‌هاي جامعه امروز ماست
وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ يا أُولِي الْأَلْبابِ
حرف شما درست روشنفكري افتاده تو جامعه ما و باعث شده برخي مفاهيم قاطي بشن.
ولي قصاص حق خانواده دادشي بود ولي چون ايشان فرد مشهوري بودند اگر خانواده ايشان بخشش مي كردند يك كار فرهنگي عظيمي صورت مي گرفت.
قصاص حق است ولي بخشش يك كار انساني بزرگ خدا تاييد كرده است. پس نه چيزي بيش و نه چيزي كمتر از اسلام.
Iran, Islamic Republic of
آقا یکی به من بگه چرا این بابا رو با چشمای بسته اعدام کردن؟
Iran, Islamic Republic of
شنیدم که قاتل روح الله داداشی سابقه کیفری نداشته است. مسلما بخشش او بهتر از مرگش بود چرا که مثلا قاتل دکتر سهرابی به گفته اخبار از کار خود تا پای دار ناراضی نبود. به نظرم در این مورد واقعا کوتاهی هایی شد و خیلی ها می توانستند عفو را برای این جوانک بگیرند و البته خانواده داداشی هم می توانستند با عفو یاد برادرشان را زنده تر و پرآوازه تر کنند ولی چرا این همه عجله؟ دیگر نام داداشی هم با مرگ قاتلش به تلخی از یادها رفت. البته قصاص حق بود ولی عفو شیرین تر از قصاص است.
اتفاقاً با این همه اعدام علنی قبح این مسئله واسه مردم از بین رفته . با دیدن این همه اعدام و خبر شنیدن خبرهای اعدام چطور مردم میتونن روحیه داشته باشند . تو را بخدا بس کنید این همه اعدامو
Iran, Islamic Republic of
بيچاره داداشي كه در هنگام مرگش هيچ ناظري نداشت.
Iran, Islamic Republic of
اثرات مفيد چنين اعدام هائي نصيب جامعه ميگردد.
چقدر كار زشتي كردن كه اون رو با جرثقيل بالا بردن

خييييلي زشت بود!!!

آخه اين چه كاريه؟
این آقایونی که از اعدام یه قاتل ناراحتن بدونن هیچ جای دنیا حتی وحشی ترین کشورها قهرمان های ملی رو این طور فجیع نمیکشن این مردمی که اومدن شاهد اعدام باشن اومدن شاهد مجازات قاتل قهرمان محبوبشون باشن که ناجوانمردانه کشته شد پس شما واسه خودتت متاسف باش
اگر غیر عمد بود جای تاسف داشت ولی قتل عمد سزاش همینه.ای کاش درس عبرتی بشه برای مجرم ها.
بعضی از افرادی که کامنت گذاشتن زیادی جو انسان دوستی گرفتشون طرف قاتل باید اعدام بشه 15 هزار نفر هم اومدن تا دستور و قانون الهی رو ببینن که داره اجرا میشه
چه ربطی به کشتن حیوون وو دیگر مطالب داره
Iran, Islamic Republic of
اونایی که به قانون و حکم قصاص حمله میکنند در واقع خشونت طلبی و فساد را تبلیغ و بی هزینه میدانند. قصاص عین عین حقوق بشر است، قصاص هدیه خداوند برای بشر جهت آسایش است. زنده باد اسلام زنده باد شرع مقدس که جز صلاح انسان چیزی نمیخواهد.
اشخاصی که انتظار نامعقول بخشش قاتل رو دارن کمی خودشون رو بذارن جای خانواده روح الله داداشی
اون موقع ببینند اگه جای خانواده داداشی بودن قاتل رو می بخشیدن؟
ای کاش قاتل در موقع عصبانیت خودشو کنترل می کرد
خدایا عاقبتمون رو ختم به خیر کن
Latvia
آیا شما اون لحظه که شاهرگ مرحوم داداشی رو زد تمام امید و دنیای خانواده ای رو که سالها تلاش کرده بود و به این مقام و مرتبه رسیده بود رو آرزو به دل و ناکام روانه قبرستان کرد کسی ندید و نشنید؟
آیا اگر همین شخص برادر شما رو فقط بخاطر عصبانی شدن با چاقو بزنه بکشه باز هم می گین لذت در عفو بیشتره؟
آیا اگر مجرمان کشور بدونن که با گریه کردن و بردن نام ائمه (ع) می شود از مجازات فرار کرد جرم در کشور بیشتر نمی شود؟
خدا اگر حکمی داده به حق می باشد و برای آرامش و زندگی بهتر ما انسانها حکم داده است.
خداوند در قرآن کریم پیرامون حکم قصاص می‌فرماید: براى شما در قصاص حيات و زندگى است اى صاحبان خرد، تا شما تقوى پيشه كنيد.
كسي منكر قصاص نيست ولي به گفته مولايمان علي(ع) لذت بخشش بيشتر است درثاني برادري كه از جمعيت 15 هزار نفري بحث كردي بقول شما حكم خدا اجرا شد درست ولي سوت و تشويق چه معنا دارد اگر شما مسلمانيد برويد بخوانيد كه پيامبر(ص) بر جنازه كفار بدر نفرين نكرد بلكه طلب بخشش آنها را كرد ايا جرم اين فرد از كفار بدر بيشتر بوده بنظر من مسئله بعضي از افراد اين است كه لذت خود را در خلاصه تفسير بعضي از احكام الهي مي بينند.
Iran, Islamic Republic of
به نظر من باید می بخشیدنش

طرف جوون بود و جوونی کرده با خدا معالمه می کردند بهتر نبود؟
ببینم جناب روشنفکر کسی بیاد همین جوونیت رو در مورد یکی از عزیزانت انجام بده بازم میای میگی عب نداره قاتل جوونی کرده و لذت از بخششه بزار من ببخشمش ؟
Iran, Islamic Republic of
من نه حس بشر دوستانه گرفتم ونه حکم قصاص رو نا عادلانه می دونم بلکه این حکم را عین عدالت خداوند مهربان می دانم. ولی ایکاش اولیای دم 2 مورد را در نظر می گرفتند.1 سن کم این جوان را.2 طلب بخشش عاجزانه این بچه را و حتی متوسل شدن به ائمه(ع) را. چقدر زیبا بود اگر صبح می خواندیم که خانواده مقتول بعد از اینکه این جوان ابراز ندامت شدید کرد و ائمه(ع) را به شفاعت گرفت او را بخشیدند.این نکته را نیز بگویم 2 نفر قبلی که در این چند روز اعدام شدند حقشان بود و من هم اگر بودم نمی بخشیدم
Iran, Islamic Republic of
اعدام نمیکنن میگن چرا اعدام نکردید، پرونده ها رو طول میدن میگن چرا طول دادید، اعدام کردن میگن چرا اعدام کردی و...........حکم حکم خداست آیه ی قصاص قرآن کریم والسلام .به نظر من کسایی هم که تجاوز به عنف میکنن باید در ملا عام اعدام بشن تا درس عبرتی برای بقیه بشه.در هر حال اگرقاتل داداشی رو میبخشیدن بهتر بود .
Iran, Islamic Republic of
خدا بیامرزدش چون از روی نفهمی و جهالت کاری کرد که دودش هم به چشم خودش و هم مقتول و هم خانواده دو طرف رفت
اما از همه اینها گذشته اون افرادی که با دیدن این بنده خدا اقدام به فحاشی و کف و سوت زدن کردن اقدامشون از قتل پست تر و شیطانی تر بوده و منتظر باشن تا جزای این اقدامشونو طبق فرمایشات روایی و حدیثی موقع مرگ و به دست حضرت ملک الموت ببینن تا مزه توهین به کسی که داره جزای کارشو می بینه تا از باز به رحمت خدا نزدیک بشه رو بفهمن
Iran, Islamic Republic of
حکم طبق قوانین اسلامی درست صادر شده است و کسی با اصل قصاص مشکلی ندارد بحث سر این است که همینطور که با شنیدن مرگ داداشی همه متاسف شدیم با دیدن و شنیدن مرگ قاتل هم متاسف شویم نه این که سوت و کف بزنیم و شادی کنیم .اصل قصاص بر عدالت است
جان ستانده باید جانش ستانده شود و این بی حرمتی به جنازه اش بیعدالتی است. در ضمن با مرگ قاتل داداشی هم واقعا" مرد برای همیشه در صورتی که بخشش صورت میگرفت برای همیشه زنده بود.از طرفی کسانی که آیه قصاص را پیراهن عثمان کرده اند باید بدانند که معنای این آیه فقط در اجرای حکم تجلی پیدا نمی کند بلکه در بخشش هم و البته بیشتر معنای ان متجلی میشود و خداوند هم در ادامه می فرماید که البته اگر ببخشید اولی تر است.
Iran, Islamic Republic of
افرین به این قوه قضاییه. اگه این بدبخت قتل رو تو زمان حادثه خمینی شهر و حادثه های مشابه که تو شهرهای دیگه اتفاق افتاد انجام نمیداد شاید بهش اینقدر وقت میدادن که بره رضایت بگیره مثل بقیه قتلهایی که کم کم 2 سال طول میکشه .
حالا قوه قضاییه نتونسته جلوی اونا رو بگیره یا زود به نتیجه برسونتشون اومده این بدبخت رو زود دار زده که روی کم کاریهای دیگه ش سرپوش بگذاره.
راستی یه تبریک ویژه هم به مردمی که اونجا رفتن بگم . افرین به این مردم که همیشه در صحنه هستن براشون فرقی نمیکنه صحنه چی باشه فقط همیشه هستن.
Iran, Islamic Republic of
قصاص دستور خدا است و انجامش واجب، اما کاش خانواده داداشی در لحظه های آخر این جوان را می بخشیدند تا هم این جوان از بین نرود و هم ترس و اضطراب اعدام را چشیده باشد.
واقعا دلم برای این جوان سوخت!!!
روح الله داداشی زنده نشد ولی خانواده اش می توانستند زندگی به این جوان بدهند!
کاش غارتگران بیت المال هم به این سرعت به سزای اعمال خود می رسیدند مثل امیر منصور آریا مرد 3000 میلیاردی !!
قصاص لازم و واجبه
روح الله داداشی زنده نشد ولی جون یه نفر دیگه که قرار بود بخاطر عدم قصاص و از بین رفتن ترس از ادم کشی تو جامعه رواج پیدا کنه ، نجات داده شد .اگه افرادی که خلق و خوی ادمکشی دارن از قصاص بترسن قطعا جون یه انسان بیگناه رو نمیگیرن
Iran, Islamic Republic of
عزیزان هنگامی که خداوند میفرماید "در قصاص حیات و زندگانی است" دلایل زیادی دارد. این قصاص یقینا خود جلوگیری کننده از مشکلاتی خواهد بود تا اصلا رخ ندهند
Iran, Islamic Republic of
راستی کسی دقت کرده این بنده خدا بعد از اعدام به چه آرامشی رسیده به چهره قبل و بعد از اعدامش توجه کنید.
نن جون
ارامش یه قاتل بعد از قصاص ؟ چه حرف خنده داری .قرار نیست کسی بعد از مردنش جفتک بارو بزنه که .یارو مرده ، میفهمی؟ یارو مرده
Iran, Islamic Republic of
خود اولیای دم می بایست تشخیص بدن که آیا واقعا تنبیه شده یا نه ولی با توجه به سن قاتل و عدم سابقه اش به نظر من می توانست بخشیده بشه هر چند گفتن و ادعای این حرف ها آسونه

از همه چیز که بگذریم آدم بیچاره ای که اباعبدالله (ع) و امام رضا (ع) رو واسطه کنه دست رد به سینش زدن خیلی سخته
United States
من با حکم قصاص قاتل موافقم هرچند که از رخ دادن همچین وقایعی که دو جوون توش تلف شدن متاسفم.
Iran, Islamic Republic of
ما به عنوان يك هم وطن نظر ميديم كه كاش عفو مي كردند يا قصاص حقش بود اما اين خانوادش بودند كه عزيزشون با نامردي كشته شده بود اونا بايد تصميم مي گرفتن
Iran, Islamic Republic of
من فقط دلم به حال مادرش سوخت چي كشيد بنده خدا
Iran, Islamic Republic of
این درس عبرتی بشه برای کسانی که بیخود و بی جهت چاقو توی جیبشون می ذارند و روی مردم بیگناه می کشند
Iran, Islamic Republic of
شما هم با این سیستم تامب نیل عکسهاتون
میکشه آدمو تا باز بشه
من اصلاً با اجراي اين حکم مخالف نيستم، فقط مي تونم بگم که اگر اولياي دم رضايت ميدادند نام روح الله داداشي تا ابد مثل اسم پورياي ولي بر تارک جوونمردي مي درخشيد...
البته اعتراف مي کنم واقعاً تصميم سختيه...
Iran, Islamic Republic of
قصاص کردن قاتل از احکام الهی است
بخشیدن هم توصیه ای است که به ما شده
اولیاء دم مختارند که قصاص کنند یا ببخشند
ولی یادمون باشه اونی که داغ دیده و یک دفعه با جنازه خونین عزیزش مواجه شده براش بخشش سخته
بخشش کاریست که از هر کس بر نمیاد
ما خودمون چقدر اهل بخشیدن هستیم؟ حرف زدن از بخشش راحته ولی انجامش خیلی سخته
در ضمن طبق آیه قرآن کریم در قصاص حیات نهفته است
ما فقط این ور ماجرا رو می بینیم
دلمون می سوزه برا قاتلی که اعدام شده ولی اون طرف قضیه هم هست. یه قاتل اگر حقیقتا پشیمون بشه و توبه کنه شاید با قصاصش کاملا پاک بشه
و اما درباره ما...
حق نداریم توهین کنیم و ناسزا بگیم
حق نداریم مسخره کنیم و بخندیم
به هیچ وجه
حتی درباره یک قاتل
Iran, Islamic Republic of
متاسفانه خودكرده را تدبير نيست...
خداوند عقل را براي همين داده است...
United States
کسایی که حرف بخشش میزنید یکی تو ترافیک سپر به سپر بزنه به ماشینتون آویزونش میکنید
حالا انتظار دارید خانواده ای که گلی مثل روح الله رو اونم تو یه جنایت از دست دادن توقع دارید از خونش بگذرن
کشته شدن روح الله یه ملتو عذادار کرد
امید وارم خدا از گناه این جوونم بگذره
United States
شما دلتون واسه کسی میسوزه که یکی از بهترین جوونای ایرانو کشته
اینو به خاطر قتل روح الله داداشی کشتن
میشه یکی بگه روح الله چه گناهی داشت که به دست این کشته شد؟
United States
دوستان جهانی سلام. لطف کنید این سیستم نمایش عکسها رو مثل بقیه سایتها یکسره کنید. من هر عکسی رو که تیترشو از سایت شما ببینم میرم تو سایتهای دیگه عکساشو نگاه میکنم. نمونش این خبر. آدمو کلافه میکنه کلیک کردن رو هر عکس و انتظار تا بازشدنش. مرسی
به نظر من حقش بود اون یه خانواده رو عزادار نکرد من بچه حصارکم ای کاش اون روزی که روح الله رو کشتن تو حصارک بودید میدید غریبه و اشنا داشتن به حالش گریه میکردند. رفت تا کی مثل روح الله بتونه از حصارک بیرون بیاد که واقعا مثل اون یه مرد با معرفت و اقا باشه. فکر نکنم مثلش بیاد
Iran, Islamic Republic of
خانواده داداشی که از پهلوونیه روح الله حرف میزنید چرا بخاطر شادی روح اون مرحوم هم که شده از اعدام این بچه نگذشتید؟
شاید بخشیدن یه قاتل روح روح الله بیچاره رو شاد کنه ولی باعث میشه ترس قاتلها از قصاص بریزه و عین اب خوردن جوون مردم رو بکشن
Iran, Islamic Republic of
مگه قراره هر کی پهلوونه از حقوق مسلمش بخاطر ژست های اجتماعی بگذره؟!!!
وقتی خدا این حق (قصاص) رو به بشر منهای هر نوع وجهه ای که دارن میده شما به چه حقی می خوای حق قصاصو از این ها به بهانه پهلوانی بگیری؟!
Iran, Islamic Republic of
کلا باید اراذل و اوباش رو سربه نیست کرد
حالا حتما نباید بکشه که!
بعضی ها شون لات بازی هم در می آرند اونها رو هم باید تبعدی کنند به بیابونها.
ولی من با اجرای حکم اعدام در ملا عام مخالفم چون حس ترحم مردم رو برمی انگیزه و این خیلی به نفع قانون اجرای حکم نیست و مردم رو به نوعی با قاتل همراه می کنه
بسمه تعالی
1 - خانواده ها باید جوانان را تربیت اسلامی نمایند .
2 - جوانان باید بدانند که فروشندگان سلاحهای سرد آنها را بطور غیر مستقیم بالای دار می فرستند .
سلام امروز از مادرم پرسیدم اگه منو با چاقو گشته باشم با قاتلم چیکار میکنی
مادرم گقت قصاص
وای بر این بی رحمی ، واقعا برای اونایی که لحظه اعدام سوت و کف زدن متاسفم ، کجای اسلام گفته هنگام قصاص رقص و پایکوبی!!! کنین ؟؟ خداوند به هر دو خانواده صبر بده ، خانواده روح الله داداشی خدا بهتون صبر بده و عزیزتون رو رحمت کنه اما بهتر نبود بدلیل سن کم قاتل و کمک خواستن از اهل بیت دست رد به سینه اش نمی زدید و اون رو میبخشیدید .
United States
جوانمردی در این رشته ورزشی وجود نداره که از خانواده ی داداشی انتظار بخشش بره!!!
قطعا خانواده ش میتونستن با بخشش قاتل دریای رحمت رو نثار روح داداشی کنند.
ای کاش در این مدت آیات مربوط به قصاص رو کامل مطالعه می کردند. خصوصا اون جاهایی که در مورد عفو و بخشش صحبت شده.....
Iran, Islamic Republic of
با سلام . می خواستم بگم اگرچه بخشش یک خاطی در امر قصاص کار بزرگ و بسیار قابل تحسینیه اما در این مورد اجرای قصاص بسیار کار بهتری بود. وقتی یک جوان 17 ساله می تونه با قساوت قلب چنین پهلوانی رو به طرز فجیعی به قتل برسونه ، مطمئن باشید در صورت عدم اجرای قصاص انسان های بی گناه دیگری رو با پتانسیلی که نشون داده راهی ی قبرستان می کرد. لطفا جهان این نظرمو منعکس کنه
Germany
یک سوال همیشه منو آذار میده.این افراد اومدن چیو تماشا کنن؟؟واقعا اعدام یک نفر هرچند که اصلا انسان نباشه اینقدر جذابه که ساعت 4 صبح میان تماشا؟؟؟
Iran, Islamic Republic of
جوانمرد همیشه بخشندست و باید خانواده گذشت می کردند
Russian Federation
از اعدام قاتلین خوشحالم
منم همینطور
Iran, Islamic Republic of
من متاسفم واسه این قانون که مردم و جامعه رو مسخره ی خودش کرده.چرا به خودمون نمی اییم,اگه با این اعدام ها کاری درست می شد تا به حال وضع مملکت این نبود.این جوون اشتباه کرده بود حقش این بود بهترین روزهایه عمرشو تو حلفدونی سر می کرد شاید تو زندون به درد جامعه می خورد,مطمئنم روح روح الله هم با این کار مخالف بود,با این کار نشون دادین جمله ی پهلوونا نمی میرن درست نیست.
ترحم بر پلنگ تیز دندان ستمکاری بود بر گوسفندان
اگه با این اعدامها کاری درست نشه حداقل جلوی خیلی از جرم و جنایات رو میگیره .خوب یادمه ابتدایی که بودم جلوی مسجد محل شلاق خوردن یه جوونی رو که به یه دختر بچه تجاوز کرده بود رو دیدم .اون صحنه وحشتناک روحم رو آزرد ولی درعین حال یه ترس بزگری از انجام خلاف تو دلم کاشت که عمرا بخام برم طرف جنایت و مردم آزاری. من با قصاص کاملا موافقم .
Iran, Islamic Republic of
اون فقط بچه بود
خدا گفت قصاص کنید ولی اینم فرمود که اگر بگذرید برای شما بهتر است
جوونمردی نکردید
داداش خودتم میکشت همین حرفو میزدی اقای جوونمرد ؟
Iran, Islamic Republic of
آیا مرگ یک نفر دیدن داره ؟؟ اونم یک بچه ! بدون داشتن هیچ سابقه ای ! همه ما آدم هستیم.اما ادم بودن چه آسون . انسان شدن چه سخته ! پس از مرگ یکدیگر خوشحال نشیم و جشن نگیریم !
Iran, Islamic Republic of
این عزیزانی که میگن اگه میبخشید پوریای ولی میشد و چه میدونم پهلوون باید ببخشه و... یادتون باشه از علی بن ابیطالب(ع) مردتر و پهلوانتتر وجود نداشت...وقتی ضربت خورد فرمود:حسن جان! اگر زنده ماندم میبخشمش ولی اگر از دنیا رفتم قصاص! تموم شد و رفت،حالا باز بگو پوریای ولی و ....
اولیای دم زنده یاد روح الله داداشی فقط خانواده اش نبودن، بلکه تمام شهروندان کرج و بسیاری از هموطنانمون در سراسر ایران بودن
United States
بابا یه فکری واسه پخش عکسا بکنید جون آدم به لب می آد تا باز بشه
Iran, Islamic Republic of
یعنی چی می گین جوون بوده جوونی کرده. تو این سن که اینطوری چاقو کش بود معلوم نیس چند سال دیگه چی میشد.
اگه یکی عزیز خودتونو با چاقو تیکه پاره کنه به همین راحتی می گین قاتل اشتباه کرده جوون بوده؟
خودتونو بذارین جای خانواده روح الله.
Iran, Islamic Republic of
اگر ببخششدر چنین مواردی تاثیر داشت امام حسن از قاتل پدر بزرگوارشان می گذشتند و حکم قصاص قاتل فرمان مولا علی بود.
Iran, Islamic Republic of
جواب به اون کسی که 18:30 نظر داده
این ناجوون مردی ها رو نکردیم که اوضاع جامعه اینه به قول شما یه بچه برای چی باید سلاح سرد حمل کنه
یادت باشه اگه جلوی تخم مرغ دزد رو نگیری شتر دزد میشه.
عزیزان که اینطور از این اعدام انتقاد می کنید، اگه کسی چاقو در گلوی یکی از نزذیکانتان میکرد همین نظر رو داشتید.
چاقو کشی امنیت جامعه رو نابود میکنه ( و لکم فی القصاص حیاه ) و این امنیت باید برگردانده شود اگرچه راهی جز دفع افسد به فاسد ممکن نباشه.
سعی کنید احساسی نظر ندید و همیشه منطق خودتون رو حاکم بدونید.
ضمنا آنکه خدای سبحان و رحیم اگر بخواهد و روح داداشی راضی شود این قاتل رو تو اون دنیا می بخشه و قصاص مربوط به این دنیاست.
ایکاش اولیای دم از قصاصش می گذشتند و باخدامعامله می کردند تا سهم این جوون ازاین دنیا فقط چند متر طناب دار نباشه!... ایکاش...
اگر بخشیده می شد هر ارازلی یه قمه می بست به کمرش وهرکاری می خواست می کرد ومی گفت ماراهم آخرش می بخشند
Iran, Islamic Republic of
روح الله رفت خدابیامرزدش اما انصاف نبود قوه قضاییه به این سرعت حکم رو اجرا میکرد.شاید اگه چندماه دیگه میگذشت با اروم شدن خانواده روح الله بخشیدن این بچه برای اونها راحت تر میشد. ای کاش اونایی که فکر میکنن درس عبرت واسه جوونامون چنین صحنه هایی میشه فقط نگاهی گذرا به اعدام های چندسال اخیر بندازن اون موقع میفهمن مشکلات جامعه با این کارا حل شدنی نیست چون اوضاع نه تنها بهتر نشده بلکه بدتر هم شده
Iran, Islamic Republic of
نمی شود چیزی گفت جز تاسف هم برای پهلوانمون هم برای یک جوان. بخشیدن خوب است ولی کسی هم از احوال مادر پهلوان خبر دارد؟ مطمئنم برادران و مادر پهلوان از حال مادر این جوان با خبرند و کاملا او را درک می کنند پس بهتر است قضاوت نکنیم خوب بود یا بد. آیا کسی پهلوان تر از علی (ع) و یا بخشنده تر از امام حسن (ع) سراغ دارد؟ آیا او قاتل پدرش را بخشید؟ کاش عبرتی باشد برای همه ما. همه ما که زندگی را به پیست مسابقه تبدیل کرده ایم. جامعه را به سر حد بی تحملی رسانده ایم. صبوری را سالهاست که از فرهنگمان خارج کردیم. گذشت را نمی دانیم چگونه می نویسند. مهربانی به یکدیگر را با رقابت با یکدیگر معاوضه کردیم. تاسف از مرگ یک جوان را با صوت و کف جشن گرفتیم. دعوا و زدو خورد دو جوان با یکدیگر را تبدیل به صحنه تاتر در خیابان برای خود کردیم. جوانمردی را با لات منشی معاوضه کردیم. و . . .
خدا به هر دو خانواده صبر بدهد.
Iran, Islamic Republic of
آخیش ... دلم خنک شد . کثیف جغله ! اگه ترسیدی و بی اختیار !! دست به چاقو بردی پرا دقیقا به قلبش زدی و به گلوش ؟؟؟؟؟ چرا به جای دیگه ش نزدی ؟من که معتقدم این جغله پول خونشو از دشمنای روح الله گرفته بود .
Iran, Islamic Republic of
این آقا هر کسی دیگر رو هم کشته بود باید اعدام میشد تعجب میکنم از نظرات یک عده با دل سوزیهای بیجا.شما فکر میکنید اعدام اگه نیاشه بهتر میشه .اعدام باید باشه در کنار آن باید پیشگیری و تربیت هم باشه /اون آقایی که لفظ بی ادیانه ناجوانمرد را برای اولیای دم و قانون به کار برد بره دعا کنه گیر یکی از این اوباش نیفته چون اونوقت معنی ناجوانمردی رو میفهمه
Iran, Islamic Republic of
می بینم که بعضیا خیلی تز روشنفکری می دن !!! خود خدا گفته که در قصاص حیات وجود داره ، بعدشم آمنه در لحظات آخر ببخشه ، فلانی و بهمانی هم در لحظات آخر ببخشند ، خوبه دیگه فرهنگ جدید آدم کشی و اسید پاشی رو و بعد توقع عدم قصاص رو قشنگ جا بندازیم !! نه ؟؟
Iran, Islamic Republic of
امیدوارم قوه قضائیه در اسرع وقت به عاملان و حامیان اختلاس سه هزار میلیاردی هم با قوت و قدرت تمام پیش بروند و هر چه سریعتر ما شاهد به دار آویختن دزدان بیت المال باشیم.
اختلاس گران را بگیرید و هر چه سریعتر اعدام کنید. ما ملت منتظریم
Czech Republic
رحمت زیادی در حکم قصاص هست
امیدوارم درس عبرت خوبی برای دیگران باشه تا هم خشم خودشون رو کنترل کنن و هم صبر و تحمل رو بالا ببرن و آلات قتاله رو شوخی ندونن
امیدوارم روح قاتل بعد از اجرای حکم سبک بار تر بشه و خانواده ایشون مسئاله رو برای خودشون حل کنن از طرفی جوون خودشون رو با این جهل خود جوون از دست دادن و از طرفی آبروشون در خطره
خدا همه ما رو به راه راست هدایت کنه
United Kingdom
بسم الله الرحمن الرحیم
خداوند متعال در خصوص قصاص فرموده است «وَ لَكُمْ فِي الْقِصاصِ حَياةٌ »(2) البقرة : 179« و براى شما در قصاص، حيات و زندگى است»
اگه حکم قصاص امثال این بچه ها اجرا نشه از فردا هر بچه ای با کمترین بهانه ای دست به چاقو می شه و شاه رگ سرمایه های ملی ما رو می زنه
Iran, Islamic Republic of
مفهوم ایه رو متوجه شو بعد نظر بده
به هیچ وجه اعدام یک قاتل هرچند جوان، خلاف جوانمردی نیست
اعدام قاتل حتی اگر مانع یک نفر برای قتل دیگری بشه کافیه که مطمئنا تاثیرش بیشتر هم هست
اینهایی که دم از گذشت می زنند ای بسا به خاطر تنه یک نفر بهشون آسمون رو به زمین بیارند و چطور می خوان خودشون رو جای خانواده مقتول بگذارند که داغی به عظمت تمام هستی خودشون دیدند
واقعا برای افراد یک جانبه نگری که اونطور نظر دادن متاسفم
Iran, Islamic Republic of
آقا جان خوب کاری کردن.اینقدر وضعیت خراب شده که واسه یه آینه آدم میکشن.دست قوه قضاییه درد نکنه.کاش همیشه اینطور عمل کنه و نه فقط واسه اسم و رسم مرحوم روح الله داداشی عزیز
Iran, Islamic Republic of
مردم عکس هارو میبینند دلشون میسوزه

یه لحظه فکر کنید یه نفر بیاد به راحتی یکی از اعضای خانواده تون رو بکشه ، بابا یه دعوای کوچیک میشه میخواید خودتون رو تیکه پاره کنید

ای مردم ایهالناس ، آدم کشته ، آدم!

بابا این نادون اعدام شده براش بهتره حداقل اون دنیا حق الناس یه آدم کشی دیگه گردنش نیست

این اعدام بازم از رافت اسلامیه

بابا دم این دینمون گرم

برید به قلب هاتون یه نگاهی بندازید این آدم باید اعدام میشد
بهترین کار اعدام بود زیرا تحقیقات نشون داده وقتی کسی در ملا عام اعدام می شه تا 6 ماه آمار جنایت به حداقل ممکن می رسه
Iran, Islamic Republic of
دوستاني عزيزي كه از سر ترحم مي‌گويند او به ائمه متوسل شده بود و به همين دليل مستحق بخشش بوده است. اما من خود به عنوان يك فرد كاملا رقيق‌القلب و احساساتي، از مشاهدات خود در دوران سربازي مي‌گويم كه بعنوان سربازي كه در محل خدمتي خود چندين مورد از مراسم تشريفات اعدام بزه‌كاران، قاتلان و متجاوزين به عنف را از نزديك نظاره‌گر بودم، شاهد بود بودم كه اكثريت ايشان به وقت مجازات، به ائمه اطهار متوسل مي‌شدند، حال آنكه اگر قرار بود به حرمت آن بزرگواران تمام آن موارد مورد بخشش قرار مي‌گرفت كه امروز هيچ زن و دختري از خواهران و همسران ما همين امنيت ( به اصطلاح ) نسبي را هم نمي‌داشت و با جرات تمام از سوي متجاوزين به عنف مورد هتك حرمت قرار مي‌گرفتند. دوستان تا چه برسد به كسي كه با چاقو تعمدا انساني را نه با يك ضربه بلكه سه ضربه به قصد كشتن زده است. اگر او بخشيده مي‌شد فردا روز ديگران نتنها عبرت نمي‌گرفتند بلكه تشجيع مي‌شدند كه هر كسي را كشده و بعد هم مورد عفو قرار گيرند. اينطور آيا سنگ روي سنگ بند مي‌شود؟!!
United States
در اين بين بدبخت و بيچاره اند مردماني كه براي تماشاي كشته شدن يك نفر كه درهرصورت دلخراش است.. تا صبح در شلوغي وازدحام و فشار منتظر ميمانند...
Iran, Islamic Republic of
الان روح روح الله دداشی داره عذاب میکشه
Iran, Islamic Republic of
ترحم بر پلنگ تیزدندان
ستمکاری بود بر گوسفندان
Iran, Islamic Republic of
به نظر من هر کی نفسی رو قطع کنه قانون باید نفسشو قطع کنه
Iran, Islamic Republic of
بيچاره حواسش نبوده يه قمه 25 سانتی گذاشته جيبش ! بعدشم حواسش نبوده زده شاهرگ يه انسان رو بريده و كشته !
بابا بس كنيد ... يه عده هي قتل كنن و هي ببخشن؟ اين چه حرفيه؟
Iran, Islamic Republic of
لذتی که در گذشت است در انتقام نیست کسی که انتقام میگیرد فقط یک شب راضی است اما کسی که میبخشد یک عمر راضی است . ای کاش به این نوجوان رحم میکردند به خاطر جوانمردی روح الله ....
متاسفم که ما به اسم مسلمونیم ولی ذره ای روحیه اسلامی نداریم .منم خیلی گریه کردم واسه مرگ داداشی ولی اون بچه حتی اگه زنده میموندم روزگار خوبی در انتظارش نبود
United States
دست آقایون درد نکنه فقت به این جور پروندها سرعت بدهند بهتر. از قدیم گفتن ترهم بر پلنگ تیز دندان ستمکاریست بر گوسفندان
Iran, Islamic Republic of
(اگركسى از حق خود بگذرد و عفو و بخشش كـنـد, كـفـاره اى بـراى گناهان او محسوب مى شود, و به همان نسبت كه گذشت به خرج داده خداوند از او گذشت مى كند))(فمن تصدق به فهو كفارة له )
Iran, Islamic Republic of
هرکس چاقو برمیداره و با اون مردم رو میکشه و مجروح میکنه سزاش همینه . هزینه آدم شدن و برگشت یک شرور به جامعه جون آدم های دیگر نیست که آقا تجربه کنه و بعد سربه راه بشه . میخوام صد سال دیگه هم این آشغال ها آدم نشوند و همینطوری به سزای عمل شان برسند
United States
دست قوه قضاییه درد نکند از خانواده مرحوم داداشی هم متشکریم که رضایت ندادند و این قاتل به سزای اعمالش رسید
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
با سلام واحترام
دوستان عزیز چه کسی گفته حکم اعدام قصاص باید تعطیل بشود.هرکس چنین باوری دارد خلاف قرآن سخن گفته است.مرحوم داداشی پهلوان بود وبا آن روحیه پهلوانی ،حتما از خانواده ایشان توقع بخشش یک جوان بی تجربه می رفت.با بخشش روح ایشان بیشتر شاد می شد.دوستان عزیز یک جوان کم سن وسال چه ربطی به اختلاسگرا دارد.ما می گوییم که ایشان با توجه به سن کم وجوانی خود متوجه نبوده که چه می کند ودهها بار معذرت خواهی کرده وطلب بخشش کرده است.مگر شما از اسلام وامام علی (ع) وائمه (ع) بالاترید/ مگر مصیبتهایی که برای خانواده داداشی پیش آمد از مصیبتهایی که برای ائمه واولیای خدا پیش آمد بالاتر بود؟پس بخشش چه شد واین ربطی به روشنفکر بازی ندارد این یک دفاع اسلامی از دین است شما دارید چهره عطوفت وبخشش را از بین می برید وکینه ها از این به بعد در خانواده های مقتولین اوج می گیرد و چه بسا مصیبتهای زنجیره ای ایجاد کند.خداوند می فرماید ای پیامبر شما رحمت للعالمین هستید اگر مهربان نبودید همه مردم از دور تو متواری می شدند. .در ضمن هر کس که بازوبند پهلوانی دارد مگر نباید در اجتماع وروابط اجتماعی پهلوانی خود را نشان دهد. ما نمی گوییم که آقای داداشی مظلوم کشته نشد بلکه می گوییم چرا بخشش را کنار گذاشتید وعده ای هم برای تماشا وسوت وکف برای مرگ یک جوان اعدامی بدبخت وبی تجربه ساعت 5 صبح در محل اعدام حاضر شده و ارزوی مرگ آن جوان بکنند
برق عجب آتش بسی افروخته/ واز شراری خانمان ها سوخته/ کارها کردند اما پست وزشت/ساختند آیینه ها اما زخشت/ قصه ها گفتند بی اصل واساس/ دزدها بگماشتند از بهر پاس/ درسها خواندند اما درس عار/اسبها راندند اما بی افسار/ دزدها کردند دربان و وکیل/ در چه محضر ، محضر حی جلیل
با درود.آنکه با نمرود چنین احسان کند/ ظلم کی به موسی عمران کند
با درود
چرا یک بار خودمونو یا اعضای خونوادمونو نمیذاریم جای کسی که اشتباه کرده؟مگه ما اشتباه نمیکنیم؟هرکسی ممکنه تو عصبانیت اشتباه کنه؟اشتباه مجازات داره.علیرضا باید مجازات میشدولی نه تا قبل از18 سالگی!!!!!!!! متاسفم واسه مردمی که با افتخار شاهده جون دادنه یک پسر17 ساله بودن!!!!!!!!!!!تا این حد سنگدل شدیم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
واقعا خجالت داره...
این قدر تحقیر آمیز!
درسته اولیا رضایت ندادن باید اعدام میشد اما این که میکروفون میگیرن جلو دهنش یا جنازه رو میارن بالا و 45 دقیقه نگهش میدارن کارانسانی نیست.
امام علی(ع) درباره قاتلشون فرموند فقط حق دارید یک ضربه بزنید اما ما هزار بار کشتیمش بعد اعدامش کردیم
Iran, Islamic Republic of
در مورد قاتل و مقتول سکوت میکنم چون انواع نظرات را خواندیم، اما لحظه ای بیاندیشیم که این جامعه به کجا رسیده و به کجا میرود! در این جامعه که به باور من بیش از 85 درصد به بیماریهای روحی و روانی مبتلا هستند و ضمنا با نسلی جدید مواجهیم که افسار گسیخته و طغیانگر و افراطی و عصبی است، حال هر فردی با هر شرایط سنی و فکری و روحی و جسمی و پرورشی و فرهنگی، به راحتی یک اتومبیل خریده و به خیابانها میاید! آیا براستی امکان آن وجود نداشت که هر کدام از ما در این شرایط نابسامان جای قاتل یا مقتول باشیم ؟؟؟ در این مورد بخصوص قاتل 18 ساله ما شانس نیاورد شاید هم آورد که با فرد سرشناسی مواجه شد وگرنه چندین سال دیگر در زندان به زندگی ادامه میداد تا .....
مسلم است که از این جامعه نباید انتظار دیگری جز هلهله پای چوبه دار داشت !!!! از ماست که بر ماست
Iran, Islamic Republic of
کاش یه روزی برسه که همه بتونن خشم خودشون رو کنترل کنن.اگه مرحوم داداشی یا علیرضا یک لحظه خودشون رو کنترل می کردن هیچ وقت دو نفر نمیمردن.
بنام خدا
به خدا وقتی عکسها رو دیدم موهای بدنم سیخ شد.یکی از تصاویر خیلی رنج آور بود.
برای من یک مسئله از روز قتل داداشی تا حالا بی پاسخ مانده و آن اینکه چند در صد داداشی در این مسئله مقصر بود ؟و آیا اگر داداشی همانگونه که همه نظر دارند جوانمرد و با گذشت بود چرا از همچین مسئله ای پیشگیری نمیکرد ؟ مگر کار جوانمردی هدایت و امر به معروف نیست؟من هرچه به مغز خودم فشار آوردم نتوانستم این مسئله را بپذیرم که داداشی حداقل 50% در این اتفاق مقصر نباشد !!!!!!!!!
شلید خوانندگان محترم به من بخندند یا اینکه همانگونه که در هنگام اجرای حکم علیرضا را فحش دادند به من هم فحش بدهند ولی قناعت من و هزاران ایرانی دیگر همین است .
در آخر فقط همین را بگویم که :حسبنا الله و نعم الوکیل نعم المولی و نعم النصیر.
خدا داد وا را از کسانی بگیرد که باعث بوجود آمدن این مسائل میشوند.
Iran, Islamic Republic of
من اگه حتي برادرمم باشه اگه قرار باشه يكي رو كشته باشه از اعدامش خوش حال ميشم حالا بيچاره روح الله داداشي كه هيچ كس ديگه اي هم كشته شه بايد قاتلش اعدام بشه
Iran, Islamic Republic of
واقعا ابرومون رفت با نادون بازياي اين نوجوونا منم 20 سالمه ولي از اين غلطا نكردم تا حالا پس فرق منو و اون چي بوده اينكه 3 سال ازش بزرگ ترم بابا همين ديروز يكي زد به ماشينم بهش گفتم چرا مواظب نبودي؟ يارو ناراحت شد رفت از پشت ماشين ميله رو برداشت منم ديدم يارو اعصاب نداره كوتاه اومدم
Iran, Islamic Republic of
لذتی که در عفو هست در انتقام نیست
اره قاتلها هم میگن لذتی که در آدم کشتن هست در هیچی نیست
Iran, Islamic Republic of
اعدام حق مقتوله 2- آن جوانک هم 100درصد اشتباه کرده ولی یک اما وجود داره : جوانک سن کمی داشته و واقعاً نفهمی کرده و قصد قبلی نداشته 4- نوجوانها دراین سن طغیانگرند اگر کمی وجدان روشن داشته باشید به این زوایا توجه می کنید . اما ایثار کار مردان بزرگ است واز هر کسی برنمی آید ما داستان برای خودمون میخونیم.خانواده داداشی را چه به بخشش
خوب بود
Iran, Islamic Republic of
ضمن عرض تسلیت به خانواده ی محترم مرحوم داداشی به نظر من اگه میبخشیدید بهتر بود و با این کار سبب ارتقای فرهنگ عف و ببخشش می شدید
با اینکار سبب ارتقا جرم و جنایت و ادمکشی در جامعه میشدن جونم . شما افراد احساساتی کاش خودتون رو میزاشتید جای خانواده مقتول . جون بکنی و جوون عین دسته گل بزرگ کنی بعدش یه قاتل بیاد براحتی ازت بگیره
Iran, Islamic Republic of
خانواده داداشی که از پهلوونیه روح الله حرف میزنید چرا بخاطر شادی روح اون مرحوم هم که شده از اعدام این بچه نگذشتید؟
اون فقط یه بچه بود.
با دیدن عکس ها خیلی متاثر شدم و دلم برای آن جوان 18 ساله که حتی تا آخرین لحظات امید داشت سوخت. خدایا تو از گناهش بگذر چرا که تو بخشنده و مهربانی.
Iran, Islamic Republic of
نمیدانم چطور 15 هزار نفر حاضر شدند تا اعدام یک بچه راببیند چطور دلشون میاد؟ کاش به خاطر التماسی که میکرد و اسم امامان را آورده بود می بخشیدنش. وای به حال ما چطور نظاره گر این صحنه دلخراش بودند.
نمیدانم چرا چشماشو بستند.
به نظرمن خوب شد که اعدامش کردن ولی گاهی اوقات عفو و بخشش عزت انسان رو نشان میدهد
من
United States
دلم میسوزه..کاش قصاص نمی شد بجاش تا عمر داشت تو زندان می موند حداقل برا اون دنیاش توشخ ای جمع میکرد...
که اعدام ذشد الان داداشی زنده میشه؟؟؟؟؟؟
محمد
به نظر من نباید یه طرفه به قاضی رفت...درسته که لذتی که در بخشش هست در انتقام نیست ولی امکان داره اگر هر کدوم از ما خدای نکرده جای خانواده مرحوم داداشی بودیم هم همین تصمیمو می گرفتیم....نشستن بیرون گود و گفتن لنگش کن خیلی خیلی راحته
اصغر
بنام خدا . بعضی ها که الان داد سخن دادند و از حکم قصاص به عنوان قانون ضد انسانی یاد میکنند ، اگر از کسی چکی داشته باشند و بدهکار نتوانسته باشد بموقع دین خودرا به ایشان پرداخت کند ،تالباس زیر خانواده بدهکاررا حراج می کنند تا به پولشان برسند . آنجا دیگر این قدقد ها را فراموش میکنند .
Iran, Islamic Republic of
روح الله بدست علیرضا کشته شد ولی علیرضا بدست 15000 نفر- 15000احمق یجا ندیدم که تو این عکسا دیدم
ding.dang
هرکی چنین جنایتی مرتکب بشه آخرش همینه اون یه عده که پایه چوبه دار فحش دادن کار درستی نکردن اون یه عده ای هم که کف وسوت هم زدن وبعدش شیرینی پخش کردنم کاره درستی نکردن اما قصاص نکردن همچین مجرمایی انتظارات بزرگی از طرفه جنایت کارایه جوامه به همراه میاره این جوون اشتباه کرد تقاصشم پس داد بخششم هم اون دنیا با خداست. و اما
یا حسین ویا امام رضا گفتنش ای کاش موقع عصبانیت قبل از درگیری با اون مرحوم این ذکرهارو میگفت ورد میشد و دوستیشو به اهل بیت ثابت میکرد. سرنوشتش بعد از مرگ دسته خداونده نه ما انسانها این اعدام باشه که دیگه هیچ فردی چنین جنایتی مرتکب نشه.خدا روحه روح الله داداشی روشاد کنه چه خوبه خودمونوبذاریم جای مادره دل سوختش خانوادش ای خدا بهشون صبر بده.
ترنم
Iran, Islamic Republic of
من قاتل هایی رومیشناسم که بخشیده شدن.....
Iran, Islamic Republic of
تویه حدیث قدسی خداگفته به عزت وجلالم قسم اگرکسی بنده ای روبخاطرگناه وخطاش مذمت کنه اون شخص رو ازدنیا نمیبرم تاخودش هم به اون گناه گرفتاربشه .....
Iran, Islamic Republic of
.....
پریا
Iran, Islamic Republic of
قلبم به درد اومد 17 سالش بود.