پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱۰
۲

پرچم‌حرم امام علی(ع)برفراز تهران

دوشنبه ۳ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۰۲:۱۲
کد مطلب: 376789
این پرچم که توسط شیخ ضیاء زین الدین اهدا شده است نمادی از تلاش‌ها و مشارکت بی‌نظیر هموطنان در امر مرمت و احیاء حرمهای مطهر می‌باشد که بر فراز برج میلاد نصب می‌گردد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، با حضور شیخ ضیاء زین الدین تولیت محترم آستان مقدس حضرت امیرالمومنین(ع) پرچم حرم مطهر امام علی(ع) بر فراز برج میلاد تهران نصب شد.

حسن پلارک در آیین اهدای این پرچم که با حضور مسئولین ستاد بازسازی عتبات برگزار شد گفت: این هدیه ارزشمند به منظور تقدیر از بازسازی‌های انجام شده در حرم مطهر علوی و به ویژه صحن حضرت زهرا(س) تقدیم شد.


وی افزود: این پرچم که توسط شیخ ضیاء زین الدین اهدا شده است نمادی از تلاش‌ها و مشارکت بی‌نظیر هموطنان در امر مرمت و احیاء حرمهای مطهر می‌باشد که بر فراز برج میلاد نصب می‌گردد.


رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در پایان یاد آور شد: این پرچم به صورت دائمی در گنبد آسمان تهران نصب شده است و شهروندان می‌توانند از این پرچم متبرک زیارت کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


سید مهدی
Iran, Islamic Republic of
بلیطش چنده1؟
حیفه این پرچم مبارک بالای جایگاهی باشه که هرنوع بی عفتی و بی حجابی و .... دراون انجام میشه