جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱۰
۵

دختری‌که ۱۰۰داعشی راکشته‌+عکس

چهارشنبه ۳۰ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۴۵
کد مطلب: 387281
در شبکه‌های اجتماعی از یک دختر جوان رزمنده کرد که در جنگ با تروریست‌های داعش توانسته بیش از ۱۰۰ نفر از آنان را به هلاکت برساند از او به عنوان «قهرمان» یاد می‌کنند.
به گزارش جهان به نقل از  ابنا، نام «رهانا» برای نخستین بار در توییتی آمده بود که در تاریخ ۱۳ اکتبر منتشر شد و در همان لحظات هزاران بار به اشتراک گذاشته شد.

در این توییت عکس زن جوانی دیده می‌شود که با اسلحه‌ای در دست راست و لبخندی بر لب، انگشتان دست چپ خود را به علامت V «پیروزی» نشان می‌دهد.

زیر تصویر این زن نوشته شده: «رهانا بیش از صد نفر از تروریست‌های داعش را در کوبانی کشته و به خاطر شجاعت خود به شهرت رسیده است.»


گفته می‌شود که «رهانا» یک دختر جوان رزمنده کُرد است که در جنگ با تروریست‌های تکفیری داعش برای دفاع از شهر کردنشین کوبانی در شمال سوریه، توانسته بیش از ۱۰۰ نفر از عناصر داعش را به هلاکت برساند. بدین خاطر شبکه‌های اجتماعی از او به عنوان «قهرمان» یاد می‌کنند.

اندک زمانی پس از انتشار عکس «رهانا» در شبکه‌های اجتماعی اینترنت، برخی منابع گزارش داد‌ند که «رهانا» به دست داعشی‌ها به شهادت رسیده است. اخبار راجع به شهادت وی را هیچ منبع مستقلی تایید نکرده است.

چندین زن کرد متعلق به سازمان «یگان‌های مدافع خلق» (ی‌پ‌گ) به خاطر شهامت و عزم نیرومند در مقابله با تروریست‌های داعش شهرت یافته‌اند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


این عکسی که گذاشتید از نظر شرعی مشکلی نداشت؟ ایشون یک مسلمون هستند؟ اگر غیر مسلمان هستند ...
خیر مشکل شرعی نداره حتی اگر مسلمان باشه .
با تفسیر شما عکاسی ها باید همشون پلمپ بشن برادر!
كمال
Iran, Islamic Republic of
دردش بيفته رو سر كساني كه يا فرار كردند يا خيانت كردند وبخشهايي ازعراق وسوريه را تقديم وحشي ترين قوم تاريخ كردند.
سعيد110
Iran, Islamic Republic of
خدا نكنه كه طوريش شده باشد ولي اگر قضيه كشته شدنش حقيقت داشته باشد، شك نكنيد كه آمريكايي ها (به اصطلاح ائتلاف) آمارشو به داعشي ها داده.
آمريكايي ها عادت دارند كه هم از توبره بخورند و هم از آخور!
Iran, Islamic Republic of
قابل توجه برخي وادادگان در مذاكرات