سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۶
۴

تشییع جنازه افسر اسرائیلی در اورشلیم

پنجشنبه ۹ بهمن ۱۳۹۳ ساعت ۲۲:۱۵
کد مطلب: 404597
با حضور رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی جنازه یکی از افسران به هلاکت رسیده در حمله موشکی حزب الله در گورستان اورشلیم دفن شد.
به گزارش جهان به نقل از ابنا، صدها صهیونیست روز پنج‌شنبه جنازه افسر تیپ گفعاتی را که روز گذشته در حمله رزمندگان حزب‌الله لبنان به مزارع اشغالی شبعا به هلاکت رسید را تشییع کردند.

در این مراسم که «بنی گانتز» رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی نیز حضور داشت جنازه سروان «یوخای کالانگل» Yochai Kalengel افسر یگان رزمی تساوار در تیپ گفعاتی دفن شد.

جنازه این نظامی ۲۵ ساله که از اهالی منطقه صهیونیست نشین هارگیلو بوده است در گورستان کوه هرتسل در اورشلیم خاک شد.

رژیم غاصب صهیونیستی طی بیانیه‌ای اعلام کرده که در حمله روز گذشته حزب‌الله تنها دو نظامی به نام‌های سروان «یوخای کالانگل» و نیز گروهبان «دور‌هایم نینی» نظامی ۲۰ ساله کشته شده‌ است.

۷ نظامی دیگر رژیم صهیونیستی نیز در برخورد موشک‌های ضدزرهی به خودروی حامل آن‌ها مجروح شده و برای مداوا به بیمارستان زیرزمینی رامبام متعلق به نیروی زمینی ارتش اسرائیل منتقل شده‌اند.

رژیم صهیونیستی درحالی شمار تلفات حمله روز چهارشنبه حزب الله به کاروان نظامی خود را دو نفر اعلام کرده که بسیاری از خبرگزاری‌ها ازجمله سی‌ان‌ان تعداد کشته‌ها را بیشتر می‌دانند و اعلام کرده‌اند که حمله حزب‌الله به ارتش رژیم صهیونیستی مرگبار‌ترین حمله این گروه به نظامیان اسرائیلی از زمان جنگ سال ۲۰۰۶ لبنان بوده است.

حزب الله حمله روز چهارشنبه را پاسخی به حمله هفته گذشته اسرائیل در سوریه اعلام کرد که در آن یک سردار ایرانی و شش عضو حزب الله به شهادت رسیدند.

«جنیفر ساکی» سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در واکنش به این حمله حزب‌الله گفت: ما قطعا همه طرف‌ها را تشویق می‌کنیم به خط آبی میان اسرائیل و لبنان احترام بگذارند. ما از همه طرف‌ها می‌خواهیم از هر گونه اقدامی که ممکن است به تشدید خشونت بینجامد خودداری کنند.

«فیلیپ هاموند» وزیر امور خارجه انگلیس نیز از حزب الله لبنان و اسرائیل خواست خویشتنداری خود را به دنبال درگیری‌های نظامی روز گذشته حفظ کنند و از اقدامات محرک در وضع کنونی خودداری کنند.










https://jahannews.com/vdcgyt9tuak9zn4.rpra.html
jahannews.com/vdcgyt9tuak9zn4.rpra.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حمید
مرگ بر رژیم تروریستی صهیونیست مرگ بر اسرائیل مرگ مرگ
اورشلیم؟!!!

منظورت همون بیت المقدسه؟؟
Iran, Islamic Republic of
وحشی های پست از حیوان!
Iran, Islamic Republic of
75 سال اشغالگری بسه