پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
۱

حمله گروهک منافقین در پاریس+تصاویر

سه شنبه ۶ تير ۱۳۹۱ ساعت ۰۰:۳۱
کد مطلب: 230436
اعضای سابق گروهک تروریستی مجاهدین(منافقین) در جریان برگزاری تظاهراتي در پاريس مركز فرانسه توسط عوامل سركرده اين گروهك مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران، اعضای سابق گروهک تروریستی مجاهدین(منافقین) روز 22 ژوئن در جریان تظاهراتی که در پاریس برگزار کردند توسط عوامل منافقین در خارج از کشور به طرز وحشیانه ای مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

این تظاهرات که به صورت آرام و با نمایش تصاویر و صحنه‌هایی از جنایات گروهک تروریستی منافقین در خیابانهای پاریس برگزار می‌شد ، باعث خشم عوامل مریم رجوی در پاریس شد تا جايي كه اعضاي گروهك منافقين خشمگینانه به تجمع اعضای سابق گروهك یورش برده و با چوب و چماق و افراد حاضر را وحشیانه مورد ضرب و شتم قرار دادند.

این اقدامات به دلیل عدم حضور پلیس فرانسه دقایقی به طول انجامید. با حضور نیروهای پليس شهر پاریس در محل ،عوامل منافقین و ضاربین از صحنه جمع آوری و بازداشت شدند.

پس از حضور پلیس و بازداشت چماق بدستان ، این مراسم که در جهت افشای جنایات سازمان تروریستی منافقين آغاز شده بود در آرامش برگزار شده و با محکوم کردن رفتارهای خشونت بار این گروهک به کار خود پایان داد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


باسلام.
خدا این گروهک منافقین رو لعنت کنه