پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲
۴

راهپیمایی ده‌‌هزار معترض عربستانی

دوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 397496
در پی حمله گسترده نظامیان سعودی به شهر "العوامیه" و به شهادت رساندن ۵ شهروند عربستانی، ده‌ها هزار نفر در شهر شیعه نشین قطیف واقع در شرق این کشور به خیابان‌ها آمده و این اقدام را به شدت محکوم کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم،منابع خبری محلی در عربستان گزارش دادند ده‌ها هزار عربستانی که از حمله گسترده نظامیان سعودی به العوامیه و به شهادت رساندن چندین جوان و نوجوان به خشم آمده‌اند، روز گذشته و در سالروز وفات پیامبر اکرم اسلام (ص) به خیابان‌های استان قطیف آمده و دست به راهپیمایی زدند.
 
شیعیان عربستان که در روز وفات حضرت محمد مصطفی پیامبر گرامی اسلام (ص) به عزاداری پرداخته بودند، ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات نظامی علیه شهروندان مسؤولیت حوادث روی داده را متوجه دولت دانستند، مردم همچنین با سردادن شعارهایی خواستار آزادی شیخ نمر النمر و زندانیان سیاسی شدند.
 
قابل ذکر است که نظامیان سعودی روز شنبه به شهر العوامیه یورش برده و با شلیک گسترده به سوی منازل مسکونی مردم 5 شهروند را به شهادت رساندند.




                         
https://jahannews.com/vdcf1edmvw6d1ja.igiw.html
jahannews.com/vdcf1edmvw6d1ja.igiw.html
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


بنام خدا
آل سعود هم .. نابود خواهد شد .
درود بر شیعیان عربستان. یاران امام زمان شمایید
ثانیه های پایانی آل خبیث سعودی .....
نسرین
Iran, Islamic Republic of
پیامبر صلی الله علیه و آله : الملك يبقي مع الكفر

ولا يبقي مع الظلم
حکومت با ظلم پایدار نخواهد ماند ....