سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۳

دیدار روحانی و پوتین

سه شنبه ۳ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۱
کد مطلب: 457372
حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌جمهور ایران و ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه شب دوشنبه دوم آذر ماه در حاشیه سومین اجلاس مجمع سران کشورهای صادرکننده گاز با یکدیگر دیدار کرده و پس از امضای ۷ سند همکاری و یادداشت تفاهم، در نشست خبری به تشریح نتایج دیدار خود پرداختند. حسن روحانی در این نشست مشترک به گسترش همکاری‌های ایران و روسیه در شرایط پسابرجام اشاره کرد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
Iran, Islamic Republic of
چرا تشریفات ریاست جمهوری اسلامی ایران آبروی ایران را مب برند مگر ما رسم و رسم و آداب بین الملی نمدانیم که در سراسم امضاء بین ایران و روسیه و با حضور مقامات دوکشور این قدر ضعیف برنامه ها اجرا شد . چرا برای مسئولین روسی کسی نبود صندلی را جابجا کند ؟ چرا میز سخنرانی دو رئیس جمور آماده نکرده بودند ؟ چرا برای هر رئیس جمهور میکروفن جداگانه نگذاشته بودند که وسط صحبت صد قطع نشود ؟ چرا صدای مترجامان بی کیفیت و مکرر قطع و صل می شد؟ و کلا این مکان و نحوه حضور شخصیت ها دو کشور در شان ما نبود . انشالله از این به بعد چنین اتفاقاتی و این چنین بی مبالاتی اتفاق نیفتد .
حتما تدبیر شده بوده تا امید........
محمد
ان خانم محترم وزیری که در جلسه سران صادر کننده گاز در مقابل اقای روحانی بدون حجاب شرکت کرده بود که بود و چطور مجوز گرفت؟