پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۲۵
۵

پوشش عروس یهودی

سه شنبه ۸ مهر ۱۳۹۳ ساعت ۱۵:۳۵
کد مطلب: 383248
حجاب در بین زنان قوم یهود، مطلبی نیست که کسی بتواند آن را مورد انکار یا تردید خود قرار دهد. مورخین، نه تنها از مرسوم بودن حجاب در بین زنان یهود سخن گفته‌اند، بلکه به افراط ها و سخت گیری‌های بی شمار آنان نیز در این زمینه تصریح کرده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ناهيد
Iran, Islamic Republic of
صهيونيست ها بي حجابي را در جوامع مسيحي و اسلام رواج دادند تا آنها را به فساد و تباهي بكشانند تا بهتر بتوانند اهداف پليد خود را پياده كنند وگرنه به خوبي به فوايد حجاب براي داشتن يك جامعه سالم واقفند...
اللهم عجل لوليك الفرج
خداییش کار خوب رو باید گفت . این حجاب بهتره یا حجاب بعضی عروسهای داخل شهر تهران که هر کسی فقط دو زار غیرت هم داشته باشه نمیتونه اون پوشش رو بپذیره
Canada
دامن های بلند و بالا تنه پوشیده .روسری و در خیلی موارد کلاه گیس(موهای خودشان نباید پیدا باشد ولی کلاه گیس ظاهرا مانعی ندارد)
آرزو
Germany
کی گفته مانعی نداره ؟؟؟؟!!!!!!!هر گونه تبلیغ بی حجابی به هر نحو از نظرشرعی ایراد داره.شما از کجا میخوای بفهمی موهای اون خانوم مصنوعی یا طبیعی؟؟؟!!!!!
باحال
احتمالا منظورش اين بوده که از نظر اونا ايرادي نداره