شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۱۰
۷

اطلاعات وتصاویر جدیدازشهادت سردارشاطری

پنجشنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۱ ساعت ۱۰:۱۲
کد مطلب: 271933
مسئول روابط عمومی کل سپاه گفت: سردار شاطری در مسیر دمشق به بیروت به دست مزدوران و حامیان رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است.
به گزارش جهان، سردار رمضان شریف مسئول روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در گفتگو با فارس، درخصوص شهادت سردار حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان با تبریک و تسلیک این واقعه گفت: سردار شاطری یکی از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بود که در طول سالهای جنگ تحمیلی با تمام وجود در حوزه های مهندسی جنگ فعالیت داشت.

وی ادامه داد: ایشان همچنین به عنوان یک سرباز ولایتمدار و گوش به فرمان امام و رهبر، در سالهای اخیر نیز به بازسازی مناطق آسیب دیده لبنان در جنگ 33روزه با رژیم صهیونیستی مشغول شد که این امر سرمنشا بسیاری از خیرات و برکات برای مردم مظلوم لبنان بود.

شریف با بیان اینکه این سردار رشید اسلام در مسیر دمشق به بیروت به منظور انجام کارهای ستاد بازسازی، به دست حامیان و مزدوران رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده است، تصریح کرد: البته آنچه مسلم است، این مزدوران با انجام این اقدامات شنیع راه به جایی نخواهند برد.

مسئول روابط عمومی کل سپاه در پایان تاکید کرد: این شهادت مزدی بود که سردار شاطری بعد از عمری مجاهدت و ممارست در راه خدا و احیای ارزش های اسلامی و نیز خدمت به مردم مظلوم و مستضعف لبنان از خداوند تبارک و تعالی گرفت و امیدواریم شفاعت ایشان در روز قیامت نصیب حال ما نیز بشود.

سردار شهید حسن شاطری رییس ستاد بازسازی ایران در لبنان از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس بود که در امور مهندسی جنگ، راهسازی و جاده سازی در مناطق جنگی فعالیت داشت.

وی روز سه شنبه به دست دژخیمان رژیم صهیونیستی به شهادت رسید. پیکر سردار شهید حسن شاطری، پنجشنبه با حضور اقشار مختلف مردم، از ساعت 10 صبح در شهرک شهید محلاتی تهران، میدان امام علی(ع) مسجد امیرالمومنین تشییع خواهد شد. پیکر این شهید بزرگوار پس از تشییع در تهران با انتقال به زادگاهش سمنان، روز جمعه پس از اقامه نمازجمعه در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


کلا سایت های خبری ما هیچ تخصصی در جمع آوری میدانی خبر ندارن. همه از روی هم کپی می کنن. تا حدی این کار خوبه نه اینکه همش همین طور باشه.
محمدخسروی
روحش شاد وراهش پرره رو باد
سلام برشهیدان ازصدراسلام تا به امروز وفردا
Iran, Islamic Republic of
خوشا به سعادتت
اشفع لنا یومالقیامه
سلام بر شهداخوش به حال شما که مزد زحمات چندین ساله خود را با لباس زیبای شهادت گرفتی و بعد از چند سال غربت به شهر خود سمنان برگشتی خوش امیچه به سمنی حسن جان
United States
روحش شاد.خوشا بحالت كه به ياران سفر كرده پيوستي.
محمد حسین
شهدا زنده اندونزدپروردگارروزی می خورند .
شهداالتماس دعا
دعاکنیدماهم یک روز برای همیشه خوب شویم واراده هایمان همانندشماآهنین شود انشاا..