جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۴
۱۹

خواهران رزمی کار سپاه

شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 442656
رزمایش اقتدار ثارالله (ع) سپاه روز پنجشنبه با شرکت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی در بوستان ولایت تهران برگزار شد.
به گزارش جهان، رزمایش اقتدار ثارالله (ع) سپاه روز پنجشنبه با شرکت 50 هزار نفر از بسیجیان تهران بزرگ با هدف نمایش اقتدار و آمادگی های دفاعی و امنیتی برای مقابله با تهدیدات احتمالی در بوستان ولایت تهران برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
این کارها دیگر چیه؟! در جمع مردان که چی بشه؟!
امین
این نمایش اقتدار زن ایرانیه،همون زنایی که دشمن داره پول خرجش میکنه که هم خودش هم مردهارو به فساد بکشه، دشمن کورکنه،اختلاط بامردان ندارندوباحجابند،چراوقتی حرف ازحضور زن تو استادیوم ورزشی میشه نمیگیم یعنی چی، وسط مردا؟
قشنگه .
بيچاره شوهرانشون
Iran, Islamic Republic of
قابل تحسین
به سلامتی...
United States
از سپاه بعيده !
درود..
ورزش رزمی با چادر؟
Iran, Islamic Republic of
از کی تا حالا و در کدام روایات گفته زن مسلمان شیعه بین نامحرمان حرکات از خودش دربیاره ضمنا همین چیزها رو پخش می کنید که تو دنیا بین ما و داعش فرقی نمی گذارند
توفیقی از قزوین
یعنی مثلا خیلی نگران اختلاط هستید؟ !اگر اینطور باشه که باید از وضع مجامع عمومی کشور مثل پارکها و اتوبوسها و دانشگاهها و ... غصه می خوردید اگر با افکار شما باشد حرکت حضرت زینب (س) در کنار لشکر حسین(ع) و خطابه های ایشان در جمع نامحرمان یزدی هم قابل انتفاد باشد حرکت رزمی برای دفاع در مقابل دشمنان استکباری و داعش ساز مانند اسرائیل است . در دفاع و نمایش توان دفاع که مایوس کننده نقشه شوم دشمنان است شیر زنانی با حفظ و احترا م به حرمتهای دین خود را برای حفظ حریم و ناموس مردم آماده کرده و شیرین و خوشگذارانی مرسوم عدهای مدعی رابا سختی و رنج آموزش عوض کرده اند
faravartish
واقعا که چی مثلا؟!
حرکات رزمی با چادر؟!
هر کاری یک اصولی داره . چرا همه چی رو با چادر قاطی میکنید؟ ای بابا.
چی فکر کردی پس؟ اگه از چادر استفاده نشه، واردکننده گان چادر (که اکثرا از آقازاده ها هستند) بدجوری ناراحت میشن
ایول داره
ایرانی
یا حضرت عباس
مسخره بازی....
حرمت چادرو میبرن زیر سوال
حالا واجبه یه زن بیاد حرکات رزمی بزنه؟
قدرتت زن در پرورش فرزند صالحه
Canada
درود بر زنان رزمی کار و کشتی گیر ایران. زنان جنگجو از مردان و بچه هایشان نیز میتوانند حفاظت کنند. البته با چادر کمی م.. است.هر کاری لباس مخصوص خودش را دارد.
B
Iran, Islamic Republic of
سلام
خانم ها چطور میتونن وارد بشن؟؟
شرایط ورود به سپاه؟؟.