جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲۸
۱۲

عرب‌ها به ما آموختند که...

پنجشنبه ۲ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۳۵
کد مطلب: 371989
تصویر زیر را یکی از کاربران جهان نیوز ارسال کرده است.


https://cdn.jahannews.com/images/docs/files/000371/nf00371989-1.jpg
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


aryan261
سلام باید به اون دوست عزیزی که این عکسو به پایگاه خبری جهان فرستادن گفت که اگه یه نگاهی به فهرست شاهنامه بندازن متوجه جنگ ایرانی ها با اعراب میشن و اگه بازم از روی فهرست صفحه داستان های مربوط به جنگ ایرانی ها و اعراب رو پیدا کنن و خدای نکرده مطالعه بفرمایند متوجه میشن که ایرانی ها شکست خوردن!!!!
شما اول اطلاعات خودتونو افزایش بده بعدا دیگران رو به افزایش اطلاعات دعوت کن !!!
یاعلی.....
ایمان
بعضی ها دست خودشون نیست اگه از این حرفا نزنن احساس گناه میکنن که در مقابل شیطان و خدمت بهش کم کاری کردن.
ان اکرمک عند الله اتقاکم
ناشناس
از مطلبتون خیلی متشکرم. این ایمیل برای من اومده بود . انقدر از دیدنش حرص خوردم اما نمیدونستم به کسی که این ایمیل رو به من فرستاده توجیه کنم که اشتباه میکنه حالا من لینک شما رو با خوشحالی براش میفرستم.
هدف سازنده های این جور مطالب اینه که احساسات ضد عربی و به تبع اون احساسات ضد دینی بوجود بیارند. مثال این حرف رو تو نامگذاری بچه ها شنیدم که میگند مگه ما عرب هستیم که اسم عربی( منظور احتمالا نام اهل بیت هست) برای بچه هامون بگذاریم و هر اسم بی معنا و عجیب و غریب و دور از ذهنی رو به این اسامی پربرکت ترجیح میدند.
من این روتوی وب خودم گذاشتم،یکی ازکاربرام یه سایتی روبه من معرفی کردن،درموردشاهنامه وفردوسی..واونجانوشته شده بودکه درپایان شاهنامه ایرانیان ازاعراب شکست میخورن..
Iran, Islamic Republic of
دقیقا آخر شاهنامه شکست ایران و به بند کشیده شدن پادشاه ایرانه
شما بهتره بجای دفاع از اعراب شاهنامه رو بخونید
محمد
واقعا!!!!!!!!!
Latvia
لایک داشت
دمت گرم جهان
صادق
اخیرا این حرفا تو جامعه مجازی وخصوصا بین دانشجوها خیلی زیاد شده ، من خودم دانشجوام و تقریبا هر هفته سر مسایل ایرانی و عربی با رفقا بحث می کنم.
البته پر واضحه که هدف ترویج دهنده های این افکار کوبیدن اسلامه نه اعراب.
Iran, Islamic Republic of
جهان نیوز با بی توجهی به نظرات خواننده هایی که موافق نیستند روز به روز داره مخاطبینش رو از دست میده!!!!!!!!!!!!!
من نمیدونم چرا فقط نظراتی که موافقد هستند آورده میشه
Iran, Islamic Republic of
اگر دقت كرده باشيد كساني كه افراطي دم از ايران وايراني بودن وتنفر از عرب ميزنند (كه ماهم افتخارميكنيم به ايراني بودن اما از عرب خوب متنفر نيستيم) اكثراً به اين دليل با عرب مشكل دارند كه اسلام را به ايران آورده اندوزياد اعتقادي به اانجام فرايض ديني ندارند وبراي جبران اين نقيصه بجاي اينكه مثلاً بگويد من نماز نميخوانم به هر دليلي اصل نماز ودين را زير سئوال ميبرند.بجاي اينكه بگويند تحمل روزه گرفتن نداريم ميگويند روزه مال 1400سال پيش بوده واز اين تفاسير من درآوردي واراجيف .آقايان مخالف اسلام وعرب بدانيد كه دين از طرف خدا خالق ما ابلاغ شده وبراي رشد وتعالي بشر ارسال شده (حالا بماند بعضي از دين سوء استفاده ميكنند)مبارزه جاهلانه با دين مبارزه با خالق هستي است بياييد بجاي انكار حقايق دين خودمان را اصلاح كنيم.وگناه بعضي سوءاستفاده كنندگان از دين را گردن دين نيندازيم.
عالی بود مرسی
متأسفانه این روزا یه عده یه سری مطالبو نشر میدن که همش شبهه ناکه ولی چون عامه مردم اطلاعاتشون دقیق نیست راحت باور می کنن