جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۶
۳

رضایت نامه کتبی دایی برای مایلی کهن

شنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 391266
ابراز ندامت ایشان هیچ چیزی به ارزش های موکل اضافه نکرده و تاثیری در تشفی خاطر مجروح آقای دایی و خانواده محترمش به واسطه اتهامات اخلاقی ناروا و تهی از حقیقت نخواهد گذاشت.
 به گزارش جهان به نقل از سايت فوتبال ايران، نماینده وکیل علی دایی با حضور در دادسرای فرهنگ و رسانه رسما نسبت به اعلام گذشت به آزادی بی قید و شرط محمد مایلی کهن را ابراز کرد.
 در متن نامه ارائه شده از سوی عسگری پیش بین آمده است:اگرچه محکوم علیه در جهت کسب رضایت موکل و یا ابراز ندامت اقدامی را معمول نکرده است مع هذا،ابراز ندامت ایشان هیچ چیزی به ارزش های موکل اضافه نکرده و تاثیری در تشفی خاطر مجروح آقای دایی و خانواده محترمش به واسطه اتهامات اخلاقی ناروا و تهی از حقیقت نخواهد گذاشت.

مع الوصف همانگونه که موکل در بیانیه خود مطرح نموده اند به احترام پیشکسوتان و نیز جلوگیری از استمرار سو استفاده های طرف مقابل از حسن نظر و عواطف پاک هواداران فوتبال به نحوی که معروض گردید اعلام گذشت نموده است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


تنها
زنده باد حاج آقا مایلی کهن ، درود بر ایشان
من باشم ،زندان را تحمل میکنم .
حالم از این فوتبال به هم میخوره همش منیت و انانیت و ارضای هوای نفسه چه شکایت چه گذشت...