جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - 19 Apr 2024
 
۲

عروسک‌های «شکرستان» در دست کودکان آواره سوری

سه شنبه ۲۶ فروردين ۱۳۹۳ ساعت ۱۴:۳۶
کد مطلب: 355157
روز گذشته اعضای کاروان صلح در ادامه سفر خود به شهر دمشق، به منطقه یرموک رفته و از کمپ آورگان فلسطینی و سوری در این منطقه دیدار کردند.
به گزارش جهان به نقل از تسنیم به سوریه، کاروان صلح سوریه چند روزی است که در شهرهای این کشورِ جنگ‌زده می‌چرخد و با افراد مختلف دیدار می‌کند؛ بهروز افخمی ، ابوالقاسم طالبی، محمدرضا شهیدی‌فر، رضا امیرخانی، علیرضا قزوه ، محسن مومنی‌شریف از جمله چهره‌های سینمایی، ادبی و فرهنگی هستند که از کشور ما همراه با کاروان صلح سوریه به این کشور عزیمت کردند.

«کاروان صلح سوریه» متشکل از چهره‌های صلح‌طلب بین‌المللی و تعدادی از هنرمندان است که با پیام صلح جهانی برای مردم سوریه وارد این کشور شده‌اند. در روزهای گذشته اعضای این کاروان با رؤسای قبایل و سران معارضانی که سلاح به دست نگرفته‌اند، با جمعی از اساتید سوری همچنین با کودکانِ آوارگان و ربوده‌شدگان توسط معارضان مسلح دیدار داشتند.

روز گذشته اعضای کاروان صلح در ادامه سفر خود به شهر دمشق، به منطقه یرموک رفته و از کمپ آورگان فلسطینی و سوری در این منطقه دیدار کردند.

در این سفر عروسک‌های انیمیشن «شکرستان» از سوی جمعی از هنرمندان و نویسندگان ایرانی به کودکان سوری هدیه شد.

گزارش تصویری این بازدید را در ذیل می بینید.





















نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *