جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱

تظاهرات‌ شهرک‌نشینان‌ به‌کشتار غزه

سه شنبه ۲۴ تير ۱۳۹۳ ساعت ۱۸:۱۹
کد مطلب: 370475
هفته دوم جنگ غزه ادر حالی می گذرد که حملات جنون آمیز رژیم صهیونیستی به مناطق مسکونی، مراکز درمانی، بهداشتی و مدارس فریاد اعتراض خود صهیونیست ها هم در آورده است.
به گزارش جهان به نقل از خبرنامه دانشجویان ایران، در این میان سکوت جامعه جهانی و به ویژه سران سازشکار عرب، کشتار مردم فلسطین توسط صهیونیست‌ها با شدت بیشتری ادامه دارد بطوری که ارتش رژیم اسرائیل طی روزهای گذشته صدها بار به نوار غزه حمله کرده است، که در این حملات، دست‌کم ۱۸۵ فلسطینی شهید و بیش از ۱۲۰۰ فلسطینی دیگر هم زخمی شدند.

کشتار بی رحمانه و استفاده از سلاح های غیرمتعارف علیه کودکان و زنان فلسطینی کار را به جایی رساند که شهرک نشینان صهیونیست ها نیز با ریختن به خیابان ها خواستار توقف کشتار ها توسط سران این رژیم شدند.

در ذیل تصاویری از تجمع اعتراضی صهیونیست ها در شهرهای مهم مناطق اشغالی برای اولین بار آمده است. انتشار این تصاویر در حالی است که رسانه های غربی عبری از ابتدای این جنگ سعی در سانسور صدای مخالف این کشتار از خاک سرزمین های اشغالی دارند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Russian Federation
اینها جدای از رژیمشون نیستن. اینها هم در جنایات شریک هستن . سرزمینی که مال اونها نبود رو اومدن و از دست صاحبان اصلیش درآوردن