پنجشنبه ۳۰ فروردين ۱۴۰۳ - 18 Apr 2024
 
۶
۱۵

یاسر هاشمی بینی‌اش را جراحی کرد

شنبه ۳ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 387666
مدیرمسئول روزنامه دانشگاه آزاد در صفحه اینستاگرام خود تصویری از یاسر هاشمی رفسنجانی با بینی بانداژشده را روی تخت بیمارستان منتشر کرد.وی در توضیح عکس نوشت: «عیادت مهندس یاسر هاشمی ساعاتی پس از جراحی بینی.»

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ميناب
Iran, Islamic Republic of
امان از بي دردي
دیگر اخبار از این خاندان مثل زمان خوردن صبحانه رفتن سر کار نهار خوردن چرت و.....
Iran, Islamic Republic of
ارزو بر همه کس حلال و مباح است؟
...
علي
Iran, Islamic Republic of
نه سن و سالت به اينكارها ميخوره ونه بااين كار زيبا ميشو ي زيبايي بايد دروني باشد آقازاده درضمن شما كه پول داري هم دنبالت ميان گدا گشنه ها بايد دماغشون عمل كنند تا بلكه نيم نگاهي بهشون بشه آقازاده مگه شمااعتمادبنفس نداريد ؟!!!!!!!!!!!!كه دماغتون عمل كرديد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! بهرحال مبارك باشه بركت داشته باشه براتون
خوب منظور شما چيست ؟ سوژه جديدي است؟ . ظاهرا وقاحت اين سايت حدي ندارد. مطمئن هستيد که براي زيبايي بوده شايد مشکل تنفسي داشته است . يک مقدار تقوا داشته باشيد.
مسعود
مگه تو سایت زده برای زیبایی..اول متن و تیتر خبر رو بخون قشنگ بخون.خودت داری جو میدی دیگه.زده عمل جراحی جناب .یه مقدار تقوا داشته باش تهمت نزن به جهان جان
Iran, Islamic Republic of
بچه پولداره دیگه
پدر ژپتو
ای داد بیداد
Iran, Islamic Republic of
بچه پولداری دیگه.زحمت کشیده کارکرده اون از نوع سخت حالا خرج میکنه.
Iran, Islamic Republic of
الحمداله مشکلاتمان حل شده
کد خدا
یاسر رفسنجانی هر جاش رو عمل کنه حقشه!
چون که بچه پولداره دیگه...
خدا به فقیران و یتیمان رحم کند...
سعید
بخدا این مسائل در حدی نیستند که یک رسانه در شما به عنوان یک خبر به آن بپردازید . یک شاگرد بقال هم ممکن است به دلائلی بینی خودش رو عمل کنه .حالا چون یاسر رفسنجانی بود و منسوب به خانواده آقای رفسنجانی بود حتما باید با این طول ونفصیل از سوی سما منعکس می شد ؟؟؟؟؟
شاید انحراف بینی داشته
احسان
Iran, Islamic Republic of
.... را علاجی نیست.
به ماچه...