پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۱

مزاح فرمانده نزاجا با جانشینش+عکس

چهارشنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۱۵
کد مطلب: 442294
فرمانده نیروی زمینی ارتش و جانشین وی در پایان مراسم پنجمین جشنواره مالک اشتر نزاجا برای گرفتن عکس یادگاری کنار همدیگر قرار گرفتند؛ که این عکس یادگاری به مزاح و خنده ملیح این دو فرمانده منتهی شد.
به گزارش جهان به نقل از دفاع پرس، امیر احمدرضا پوردستان فرمانده نیروی زمینی ارتش، در پایان پنجمین جشنواره مالک اشتر نزاجا به درخواست عکاسی برای گرفتن عکس یادگاری در کنار امیر حیدری جانشین خود قرار گرفت. این دو فرمانده عالی‌رتبه در دوران دفاع مقدس به افتخار جانبازی نائل شده‌اند.




امیر پوردستان هنگامی که در کنار هم‌سنگر دوران دفاع مقدس و یار امروز خود قرار گرفت با چهره‌ای گشاده و لحنی لطیف به عکاس و خبرنگار گفت: «به نظر شما کدام‌یک از ما زودتر شهید می‌شویم؟» امیر حیدری با شنیدن این جمله در کمال ادب فرمانده خود را در آغوش گرفت و پیشانی اش را بوسید و گفت: «ان‌شالله من زودتر شهید می‌شوم»؛ و اینگونه تبسم ملیح دو فرمانده در قامت شهادت به تصویر کشیده شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *