جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۶

بهترین بازیکن ماه ایران

سه شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۸
کد مطلب: 442022
مهدی طارمی مهاجم پرسپولیس با کسب ۵۰ درصد آرا به عنوان برترین بازیکن ماه انتخاب شد. امید ابراهیمی با ۲۷ درصد آرا دوم شد و احسان حاج صفی هم با ۱۶ درصد در مکان سوم ایستاد.
به گزارش جهان ، سوال نظرسنجی برنامه 90 به انتخاب بهترین بازیکن ماه ایران اختصاص داشت که مخاطبان ۶ گزینه امید ابراهیمی، محمدرضا اخباری، احسان حاج صفی، روح الله سیف الهی، مهدی طارمی و مهرداد محمدی را پیش رو داشتند.

نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


حسین
United States
.فقط دلخوش تو این نظر سنجی ها دار ولی استقلال قهرمان مجازی نیست استقلال قهرمان ایران و اسیا .. قهرمان نظر سنجی نود امیدوارم که همیشه .. تو نظر سنجی اول باشه و استقلال هم مثل همیشه قهرمان مستصیل سبز میدانید چرا ... همیشه در نظر سنجی بیشتر رای میاره چون که افتخاری نداره و صدا و سیما میلی برای دلخوش کردن کوچولوها به انها این جایزه را میده که کوچولوها گریه ننکند استقلال بارسا اث میلان احتایج به این بجه بازی ها ندارند چون که به اندازه کافی در میدان فوتبال افتخار افریدند در این دور زمان دهاتی ها خیلی بخ موبایل و بیامک علاقه دارند ولی استقلال کلاسش با لا تر از موبایل بازی هست بیامک و موبایل باشد برای ... های تازه به دوران رسیده 90 در صد بیماک ..از جانب ...ی های کشور هست تهرانی و شیرازی اصیل هودار استقلال تهران هستند ...تیم محبوب ب.....
مرام
خیلی بی ادبی بی اصالت....
علی
دهاتی ها تو و امثال تو رو به اینجا رساندند که گنده تر از دهنت حرف بزنی
برای استقلال مایه مباهاته که طرفدارایی مثل شما داشته باشه ..... به نژاد پرستا گفتی زکی
666666
دیگه همه میدونن استقلال فقط با کمک داور و فدراسیون میبره نمونه اش تو اهواز - پنالتی الکی و گل مردود ..تو و امثال تو خیلی کوچکتر از این هستید که در باره نام بزرگ پرسپولیس و هواداران بامرامش اینجوری حرف بزنی قر....
United States
خدا نکه دار باشه اقا ساده و پر تلاش و دوست داشتنی و پهلوان به معنی واقعی خدا از هرچه بد و پلیدی دورش نکه دارد