شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰
۶
در سالگرد سید شهیدان اهل قلم

آخرین تصاویر «آقا مرتضی»

يکشنبه ۲۰ فروردين ۱۳۹۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 216528
در نوزدهمین سالگرد شهادت سید مرتضی آوینی ، زیاده گویی را به زیاده گویان وا می گذاریم و بسنده می کنیم به نظاره آخرین تصاویر آن سید شهیدان اهل قلم. راه و رسمش پاینده باد
بیستم فروردین ماه ، مصادف است با سالروز شهادت هنرمندی که رهبر فرزانه انقلاب ، او را سید شهیدان اهل قلم نامید. یاد سید مرتضی آوینی ، برای باورمندان انقلاب اسلامی ، همواره مغتنم و گرامی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
چقدر عکس آخر و توضيحي که براش گذاشتيد به دلم نشست.
کتابهای ایشون از جهاتی عمیق تر و جذاب تر از کتب دکتر شریعتیه. من حقیقتا دوران نوجوانیم با مطالعه کتب ایشون سپری شد و شخصیتم شکل گرفت و تاثیر زیادی از نوشته های ایشون گرفتم و احساس دین زیادی نسبت به ایشون می کنم. خداوند درجاتشان را متعالی گرداند.
Iran, Islamic Republic of
روحش شاد چقدر بعد از ديدن تصاوير شهيد احساس شرمندگي ميكنم واقعا اونها حسين گونه رفتند و ما عليرغم قولي كه داده بوديم زينب وار نمانديم و چسبيديم به اين دنياي فاني و وابستگي ها و دلبستگي هامون. نميدونم هنوزم از اونها ميتونيم انتظار شفاعت داشته باشيم یا نه؟
Iran, Islamic Republic of
سلام خدا بر شهیدان
روحش شاد
Iran, Islamic Republic of
هنوز هم صدایش ...