جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۲
۱۰

بازگشت امنیت اخلاقی به خیابانها

چهارشنبه ۴ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۲۲
کد مطلب: 457611
ون‌های گشت امنیت اخلاقی به منظور تذکر و برخورد با افراد بدحجاب و بدپوشش عصر سه شنبه سوم آذرماه دوباره به خیابان‌های تهران آمدند. ساپورت‌پوشان، بدپوششان و بدحجابان افرادی بودند که امروز عصر از پلیس تهران تذکر گرفتند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
جریمه نقدی البته با برنامه دقیق حتما اثرات خوب و موثری خواهد داشت
این مواردی که شما تذکر دادید در مقایسه با مواردی که ما می بینیم با حجاب ترین افراد بودند !
کجای کارید ؟
رانندگی خانمهای بدون کوچکترین روسری یا شال در شمال شهر...و ...
بعضی ها شبیه لی لی پوت شدن
امید
Iran, Islamic Republic of
اولا چه عجب! هرچند که زمستون هست و هوا سرد و عملا لباسهای ناجوز کمتر دیده میشه، اما باز جای شکرش باقیه!

ثانیا، وقتی تولیدیها هر چیزی رو تولید میکنن و کسی چیزی بهشون نمیگه، چه انتظاری هست مردم رعایت کنند. اونها رو اول باید بگیرن و بعد سراغ مردم هم بیایند.

اگر مانتو و لباس و ... درست با قیمت مناسب عرضه بشه و از اون طرف مانتوها و پوششهای تولیدی ناجور جمع بشه و تولیدکنندگان مجازات بشن، اونوقت هست که تاثیر این عمل بیشتر دیده میشه.
محمد
سلام
واقعا جواب میده به نظرتون؟؟؟؟؟؟؟؟
چرا به فاجعه ای که آرام آرام در حال شکل گرفتنه .. اینقدر سطحی نگاه میکنید؟؟؟؟؟؟؟؟
ببخشید ولی فکر کنم حجاب با زور ، حجاب نمی شود. ولی با فرهنگ می شود. باید مصونیت ایجاد کرد. و مصونیت به واسطه کار فرهنگی ، ایجاد جذابیت دینی و برنامه ریزی بلند مدت در همه ابعاد رسانه ، فرهنگ ، تبلیغ دین و حوزه های مشابه صورت می گیرد.
چه تیتر بیخودی. بازگشت امنیت اخلاقی به خیابانها
یعنی الان دیگه تو خیابون همه محجبه شدند؟ عمرا بتوانند با زور چادر سر مردم کنند. کاش کاری می کردند که مردم از درون عفیف باشند که باز هم عمرا نمی توانند ..
ح
Iran, Islamic Republic of
ای عزیر پیشهادی که شما داده اید خوبست ولی در دراز مدت جواب می دهد البته اگر بدهد. چون ما حضرت نوح (ع) پیامبر خدا را داریم که 950 سال در بین مردم احکام الهی را تبلیغ کردند ولی جز حدود 80 نفر ایمان نیاوردند حتی پسر ایشان. دلشان نمی خواست. این پیامبرخدا با آن اخلاق حسنه و استدلال محکم مردم را دعوت فرمودند ولی هوای نفس و شهوات مردم نگذاشت ایمان بیاورند و در آخر هم با عذاب الهی که خود برای خود فراهم کردند از روی زمین محو شدند. شما بفرمایید در کوتاه مدت چکار باید کرد؟ اگر کسی دزدی کرد از منزل شما نظرتان این است که کار فرهنگی رویش بکنیم یا مجازاتش کنیم؟ اگر به یکی از نوامیس شما تعرض کرد نظرتان اینست که رویش کار فرهنگی کنیم؟ اگر الان از چراغ قرمز رد شد و موجب تصادف شد جریمه اش نکنیم بلکه رویش کار فرهنگی کنیم؟ و ازاین قبیل. جوری حرف بزنیم که اگر در مورد خودمان پیش آمد بپذیریم. در هر صورت باید توامان هم کار انتظامی کرد و هم کار فرهنگی.
Iran, Islamic Republic of
اگه عرضه دارین برید جلو تولید کنند هاشو بگیرین
برید جلوی فروشنده هاشو بگیرین
سایه
به نظر من جریمه اینها باید تمیز کردن یک هفته ای کنار خیابان های بیرون شهرها که خیلی کثیف است یا جاهای دیگر یا مراقبت از سالمندان برای یک ماه و جریمه های اینگونه باشد گرفتن پول مشکلی برای پولدارها نیست