پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

افزایش صادرات موادغذایی ایران به روسیه

پنجشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۳ ساعت ۱۳:۰۳
کد مطلب: 380902
رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی گیلان با بیان اینکه فرصت خوبی در منطقه برای صادرات مواد غذایی ایران به روسیه از طریق جمهوری آذربایجان مهیا شده است، گفت: صادرات موادغذایی ایران به روسیه افزایش می‌یابد.
به گزارش جهان؛ هادی تیزهوش‌تابان در گفت‌و‌گو با تسنیم، اظهار کرد: این بازدید با هماهنگی سفارت جمهوری اسلامی ایران در باکو و استاندار گیلان انجام می‌شود.

وی آشنایی با توانمندی‌های تولید و صنعتی گیلان را مهمترین هدف از سفر هیئت رسانه‌ای جمهوری آذربایجان به گیلان دانست و افزود: این گروه از بخش‌های گردشگری و اقتصادی گیلان نیز بازدید می‌کنند.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: با توجه به بحث‌های اقتصادی به وجود آمده در منطقه و اینکه جمهوری آذربایجان یکی از شرکای مهم روسیه است افزایش همکاری‌های اقتصادی با جمهوری آذربایجان پیگیری می‌شود.

تیزهوش‌تابان تصریح کرد: وضعیت سیاسی و اقتصادی منطقه سبب ایجاد ظرفیتی برای جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان در منطقه شده است.

وی با اشاره به شرایط خاص همکاری‌های اقتصادی جمهوری آذربایجان با روسیه، گفت: تلاش می‌کنیم تا از تعرفه و هزینه گمرکی پایین صادرات از جمهوری آذربایجان به روسیه از طریق ترانزیت کالا از این کشور استفاده کنیم.

رئیس اتاق بازرگانی گیلان گفت: فرصت خوبی در منطقه برای صادرات مواد غذایی ایران به روسیه از طریق جمهوری آذربایجان مهیا شده است و صادرات موادغذایی ایران به روسیه افزایش می‌یابد
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *