سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰

فیلم/شليك مستقیم به رهبران انقلاب بحرین

دوشنبه ۵ تير ۱۳۹۱ ساعت ۱۸:۱۴
کد مطلب: 230403
نيروهاي امنيتي رژيم بحرين رهبران جناح مخالف اين کشور را هدف قرار دادند.
به گزارش جهان، نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه با تيراندازي مستقيم به سوي دبير کل حزب الوفاق و ديگر رهبران جناح مخالف آنها را هدف قرار داده و زخمي کردند.

نيروهاي امنيتي بحرين دبير کل حزب الوفاق اين کشور را با گاز اشک آور و گلوله هاي پلاستيکي هدف قرار داده و از ناحيه کتف و پشت زخمي کردند. وي بهمراه گروهي از شهروندان بحرين در يک تظاهرات مسالمت آميز شرکت کرده بود. حاضران در اين تظاهرات پارچه نوشته اي را حمل مي کردند که بر روي آن نوشته شده بود ما با حرکت مسالمت آميز خود شما را شکست خواهيم داد.

يکي ديگر از رهبران مخالف بحرين که در تيراندازي مستقيم نيروهاي امنيتي رژيم آل خليفه زخمي شد حسن المرزوقي بود که از ناحيه گردن زخمي شد. در اين حمله همچنين جواد فيروز معاون اول دبير کل حزب الوفاق و از نمايندگان سابق مجلس بحرين نيز زخمي شد.

يکي از شهروندان بحرين گفت نيروهاي امنيتي هرجنبنده را به شکلي وحشيانه هدف قرار مي دهند.
نيروهاي امنيتي و پليس بحرين بعد از سرکوب شديد تظاهرات مسالمت آميز گروه اندکي از مخالفان اين کشور که شماري از رهبران مخالف هم در ميان آنها حضور داشتند ، منطقه اي را که تظاهرات در آن برپا شده بود محاصره و تمام مسيرهاي ورودي و خروجي از اين منطقه را مسدود کردند.

فیلم این واقعه را باشگاه خبرنگاران منتشر کرده است.

اینجا
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *