جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
آیت الله حسینی بوشهری:

نگران روند مذاکرات هسته‌ای هستیم

يکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۳۰
کد مطلب: 424309
مدیر حوزه های علمیه سراسر کشور ضمن ابراز نگرانی نسبت به روند مذاکرات هسته ای و زیاده خواهی های دشمنان، بر لزوم هوشیاری نسبت به نقشه های دشمنان تاکید کرد.
به گزارش جهان به نقل از رسا، آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری مدیر حوزه‏‌های علمیه سراسر کشور عصر امروز در نشست با شماری از اساتید سطح عالی حوزه علمیه قم که به منظور ابراز نگرانی های خود درباره مذاکرات هسته ای با وی دیدار کرده بودند، نگرانی ها دراین باره بویژه با توجه به زیاده خواهی های دشمنان و غربی ها را بجا عنوان کرد.

آیت‌الله حسینی بوشهری در ادامه به روایتی از امام سجاد(ع) درباره تکلیف مداری استناد کرد و گفت: بهترین مردم کسانی هستند که در هر شرایطی به تکلیف شان عمل می کنند؛ از این جلسه نیز معلوم است که شما مصداق این حدیث هستید.

وی با بیان این که ما هم در این عرصه نگران هستیم، خاطرنشان کرد: بنده بعد از بیانیه لوزان با توجه به شرایط کشور و لحاظ دیگر جوانب مواضعی را بر اساس تکلیف اتخاذ کردم و دوستانی نیز تماس گرفتند و تشکر کردند و بعد که رهبر معظم انقلاب موضع گرفتند متوجه شدیم که موضعی منطقی بوده است.

نماینده مردم بوشهر در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: در حال حاضر ما نیز کم و بیش احساس نگرانی می کنیم، بویژه این که دشمنان و طرف مقابل ما زیاده خواه و عهدشکن هستند.

وی خاطرنشان کرد: بنده در مقام تشبیه نیستم، لکن روندی که گام به گام پیش می رود تداعی کننده مساله عراق است.

نماینده مجلس خبرگان رهبری با بیان این که شرایط حقیقتا نگران کننده است، تأکید کرد: در حال حاضر دولت و کنگره آمریکا هم پیوندشان به هم متصل شده است و در هیچ برهه ای شرایط این گونه نبوده که به این شکل در مقابل ملت ما بایستند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *