سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۵۳
۷۹
رهبر معظم انقلاب در دیدار پرشور هزاران نفر از مردم تبریز:

ایران نقض قرار نمی‌کند، اما این‌ راه به‌ جایی نمی‌رسد/ راه‌حل؛ اقتصاد مقاومتی

دوشنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۵۳
کد مطلب: 344506
حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از مردم تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی ضمن تشکر فراوان از آحاد ملت بزرگ ایران بخاطر نمایش شکوه و عظمت اقتدار ملی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی ، «استقامت و وحدت» را دو پیام اصلی راهپیمایی امسال دانستند و گفتند: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پاسخ به گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی حضوری متراکم تر و پرشورتر داشت و اعلام کرد، به هیچ وجه تسلیم زورگویی و باج خواهی امریکا نخواهد شد.
ایران نقض قرار نمی‌کند، اما این‌ راه به‌ جایی نمی‌رسد/ راه‌حل؛ اقتصاد مقاومتی
به گزارش جهان به نقل از سایت دفتر مقام معظم رهبری، در این دیدار که در آستانه سی و ششمین سالگرد قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶ برگزار شد، رهبر انقلاب اسلامی سخنان خود را با تشکر از حضور شورانگیزتر و گسترده تر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال آغاز کردند.


حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: زبان از توصیف و تقدیر و تشکر از ملت بزرگ ایران عاجز است اما در درجه اول در مقابل خداوند متعال که محوِّل دلها و مقلِّب نیت ها و عزم ها است، سجده شکر بجا می آوریم و در درجه بعد از آحاد ملت ایران در سراسر کشور به دلیل ارائه چهره ای برجسته، شکوفنده، و زنده از انقلاب اسلامی در روز ۲۲ بهمن، به جهانیان، صمیمانه تشکر می کنم.

ایشان سپس با اشاره به قیام تاریخی ۲۹ بهمن مردم تبریز، این حادثه را دارای درسها و عبرتهای متعدد دانستند و افزودند: اولین درس قیام ۲۹ بهمن، «نمایش ویژگی ها و خصلت های برجسته مردم تبریز و آذربایجان» بود.

رهبر انقلاب اسلامی خاطر نشان کردند: ایمان عمیق دینی، غیرت دینی، شجاعت، موقع شناسی و اقدام به هنگام، پیشرو و صف شکن بودن، و انجام کارهای نوآورانه در راه اهداف، خصلت های برجسته مردم تبریز و آذربایجان است، که حادثه ۲۹ بهمن، آنها را مجسم کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای، دومین درس قیام ۲۹ بهمن را، «نشان دادن پیوستگی و ارتباط بخشها و اقوام مختلف کشور» برشمردند و گفتند: اقوام مختلف ایرانی، به واسطه حاکمیت ایران اسلامی، در زیر پرچم اسلام و نام زیبای ایران قرار گرفته اند و همه دارای پیوستگی و اتصال با یکدیگر هستند و این، همان نقطه ای است که بدخواهان ملت ایران، برروی آن متمرکز شده اند و می خواهند اقوام ایرانی را
تصور برخی دولتمردان دولت قبلی و همچنین برخی دولتمردان دولت فعلی این است که اگر ما در قضیه هسته ای، با امریکا مذاکره کنیم، موضوع حل می شود. من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره درخصوص موضوع هسته ای، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تاکید کردم که خوشبین نیستم.
مقابل هم قرار دهند.

ایشان همه مردم و مسئولان را به هوشیاری در قبال این موضوع فراخواندند و خاطرنشان کردند: هیچگاه نباید پیام اتحاد و همدلی و همگامی قیام ۲۹ بهمن از یاد برود.

رهبر انقلاب اسلامی، «معجزه اراده ملت» را پیام سوم قیام ۲۹ بهمن تبریز دانستند و تأکید کردند: این قیام نشان داد که هیچ مانع و قدرت بزرگی نمی تواند در مقابل اراده راسخ یک ملت، مقاومت کند.

حضرت آیت الله خامنه ای در ادامه به تحلیل چرایی حضور گسترده تر و پرشورتر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال و پیام های این راهپیمایی پرداختند.

ایشان با اشاره به محاسبات و گزارش های نسبتاً دقیق افراد خبره از میزان حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال های مختلف گفتند: براساس گزارش های کارشناسی و دقیق، جمعیت مردم در راهپیمایی امسال در سراسر کشور، متراکم تر از سال گذشته بود و این واقعیت نشان دهنده این است که جشن سالگرد انقلاب اسلامی، همانند خود انقلاب، پدیده ای بی نظیر است.

رهبر انقلاب اسلامی برگزاری جشن انقلاب اسلامی بوسیله مردم و در نقاط مختلف کشور و آن هم در سی و پنج سالگی انقلاب بر خلاف مراسم خشک و رسمی کشورهای دیگر را پدیده ای عجیب و شگفت آور خواندند و خاطرنشان کردند: برخلاف تبلیغات و تحلیل های غیرواقعی رسانه های بیگانه، اتاق های فکر آنها متوجه پیام این حضور و انگیزه و ایمان و همچنین شعارهای مردم می شوند.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: شعارهای مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن حاوی دو پیام اصلی «استقامت و وحدت» بود.

ایشان در تبیین پیام استقامت و ایستادگی بر آرمانها گفتند: انقلاب اسلامی دارای «آرمانهای ایجابی» و «آرمانهای سلبی» است. آرمانهای ایجابی آن، عمل به تعالیم اسلام، تحقق عدالت اجتماعی، حضور مردمی در صحنه ها و حوادث مختلف، اقتصاد مستقل، فرهنگ غیروابسته و اصیلِ ایرانی – اسلامی، پناه دادن به مظلوم و مقابله با ظالم، پیشرفت کشور، برجستگی علمی، و پیش قدمی در اخلاق و معنویت است.

حضرت آیت الله خامنه ای، تسلیم نشدن در مقابل زورگویی و باج خواهی نظام سلطه را که مظهر آن امریکا است، آرمان سلبی انقلاب اسلامی خواندند و تأکید کردند: ملت ایران در ۲۲ بهمن امسال اعلام کرد که تسلیم زورگویی و باج خواهی امریکا نخواهد شد.

ایشان با انتقاد از برخی تلاش ها برای
یکی از علت های حضور گسترده تر و پرشورتر ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی بود که مردم با غیرت دینی خود به صحنه آمدند تا به دولت امریکا علام کنند که دچار اشتباه محاسبه نشود زیرا مردم در صحنه هستند.
معرفی یک چهره غیرواقعی از امریکا به مردم، گفتند: برخی افراد تلاش دارند با بزک کردن چهره امریکا، زشتی ها و خشونت ها و وحشت آفرینی ها را از این چهره بزدایند و دولت امریکا را دولتی علاقمند به مردم ایران و انسان دوست معرفی کنند، اما تلاش این افراد به نتیجه نخواهد رسید.

رهبر انقلاب اسلامی به سابقه سیاه دولت امریکا در مدت حداقل هشتاد سال اخیر اشاره کردند و افزودند: به راه انداختن جنگ های خونین و کشتار انسانهای بیگناه، حمایت از دیکتاتورهای ظالم در نقاط مختلف جهان، حمایت از تروریسم بین المللی، حمایت از تروریسم دولتی که مظهر آن رژیم جعلی، غاصب و جنایتکار صهیونیستی است، حمله به عراق و کشتار حداقل ده ها هزار نفر از مردم، حمله به افغانستان، راه اندازی شرکت های آدم کشی و ترور همچون بلک واتر و راه اندازی گروههای تندروی تکفیری و حمایت از آنها، بخشی از سیاهه اعمال امریکا است.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: چگونه می توان این چهره زشت و جنایتکار را ، در مقابل ملت ایران، با بزک تغییر داد.

ایشان به سابقه اقدامات خصمانه دولت امریکا بر ضد ملت ایران نیز اشاره کردند و افزودند: ملت ایران از کودتای ۲۸ مرداد سال ۱۳۳۲ تا سال ۱۳۵۷ و از پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون همواره با خباثت ها، آزارها، توطئه ها و تحریم های امریکا مواجه بوده است که آخرین مورد آن حمایت وقاحت آمیز رئیس جمهور امریکا از فتنه گرانِ سال ۸۸ بود و اخیراً هم بار دیگر اعلام حمایت کردند.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند: این فهرست، تنها گوشه ای از بدهکاری های دولت امریکا در قبال ملت ایران است که اکنون نیز ادامه دارد.

حضرت آیت الله خامنه ای با یادآوری سخنان خود در ابتدای امسال در مشهد مقدس گفتند: تصور برخی دولتمردان دولت قبلی و همچنین برخی دولتمردان دولت فعلی این است که اگر ما در قضیه هسته ای، با امریکا مذاکره کنیم، موضوع حل می شود. من هم به دلیل اصرار آنها بر مذاکره درخصوص موضوع هسته ای، گفتم مخالفتی ندارم اما همان موقع هم تاکید کردم که خوشبین نیستم.

ایشان افزودند: نشانه های خوشبین نبودن، اکنون در حال آشکار شدن است و دلیل بارز آن هم، اظهارات سخیف و توهین آمیز سناتورها و مقامات امریکایی بر ضد ملت ایران است.

رهبر انقلاب اسلامی خاطرنشان کردند:
کاری که وزارت امور خارجه و مسئولان دولتی درخصوص مذاکرات هسته ای آغاز کرده اند ادامه پیدا خواهد کرد و ایران نقض کننده کاری که شروع کرده است، نخواهد بود اما همه بدانند که دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و اسلام است و این دشمنی، با مذاکرات پایان نخواهد یافت.
البته ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال، پاسخ این اهانت ها را داد و به مقامات امریکایی تو دهنی زد.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: یکی از علت های حضور گسترده تر و پرشورتر ملت در راهپیمایی ۲۲ بهمن، گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریکایی بود که مردم با غیرت دینی خود به صحنه آمدند تا به دولت امریکا علام کنند که دچار اشتباه محاسبه نشود زیرا مردم در صحنه هستند.

ایشان افزودند: پیام ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن، به همه مسئولان و زحمت کشان اداره امور داخلی و خارجی کشور، این بود که ملت ایران ایستاده است و مسئولان نباید در مواجهه با دشمن، احساس ضعف کنند.

رهبر انقلاب اسلامی با اشاره به تأکید های مکرر قبلی خود مبنی بر اینکه موضوع هسته ای، بهانه ای بیش نیست، خاطرنشان کردند: اگر روزی بر فرض محال هم، موضوع هسته ای مطابق خواسته امریکا، حل شود، امریکاییها مسائل دیگر را پیش خواهند کشید، و اکنون نیز همه شاهد هستند که سخنگویان دولت امریکا از موضوعات حقوق بشر و توانایی موشکی و دفاعی ایران، سخن به میان می آورند.

حضرت آیت الله خامنه ای گفتند: آیا امریکاییها واقعاً خجالت نمی کشند که نام حقوق بشر را می آورند زیرا هرکسی که در دنیا مدعی حقوق بشر باشد، امریکاییها با این همه فضاحت، نباید حتی اسم حقوق بشر را بر زبان بیاورند.

ایشان با اشاره به اقدامات خلاف حقوق بشر امریکا از جمله در زندان های گوانتانامو، و ابوغریب، کمک به تروریست های معروف جهان، و عهد شکنی ها و دروغ گویی ها افزودند: امریکاییها با این پرونده قطور و سیاه، باید از آوردن نام حقوق بشر، دچار شرم و حیاء شوند اما همچنان وقیحانه مدعی حقوق بشر هستند.

رهبر انقلاب اسلامی درخصوص مذاکرات هسته ای خاطرنشان کردند: کاری که وزارت امور خارجه و مسئولان دولتی درخصوص مذاکرات هسته ای آغاز کرده اند ادامه پیدا خواهد کرد و ایران نقض کننده کاری که شروع کرده است، نخواهد بود اما همه بدانند که دشمنی آمریکا با اصل انقلاب اسلامی و اسلام است و این دشمنی، با مذاکرات پایان نخواهد یافت.

حضرت آیت الله خامنه ای تأکید کردند: تنها راه علاج این دشمنی تکیه بر اقتدار ملی و توان داخلی و مستحکم تر کردن ساخت درونی کشور است.

ایشان با اشاره به ابلاغ سیاستهای کلی اقتصاد مقاومتی در آینده بسیار نزدیک،
تنها راه علاج این دشمنی تکیه بر اقتدار ملی و توان داخلی و مستحکم تر کردن ساخت درونی کشور است.
افزودند: راه حل مشکلات کشور، اجرای سیاستهای اقتصاد مقاومتی و تکیه به درون و چشم ندوختن به بیرون است.

رهبر انقلاب اسلامی همچنین با اشاره به ثروتهای کم نظیرِ طبیعی و انسانی کشور بویژه ذخایر فراوان نفت و گاز و نیاز دنیا به ایران، خاطرنشان کردند: همه دیدند که کشورهای خارجی با مشاهده یک لبخند در ایران، برای حضور در کشور هجوم آوردند ، بنابراین امریکاییها نمی توانند برای همیشه برروی لجبازی خود مقاومت کنند و اگر ما بر توان خود تکیه کنیم، استقامت آنها در هم خواهد شکست.

حضرت آیت الله خامنه ای افزودند: تا وقتی که چشم ما به دست دیگران یا به کاهش تحریم ها و یا اظهارات مقامات امریکایی دوخته شده باشد، به جایی نخواهیم رسید.

ایشان گفتند: من اصرار دارم که مسئولان به نیروی داخلی تکیه و به مردم اعتماد کنند تا این سرچشمه فیاض و تمام نشدنی در داخل، خروشان و فروزان و جوشان شود.

رهبر انقلاب اسلامی تأکید کردند: اگر این کار انجام شود، قطعاً همه درهای بسته باز خواهد شد و باید در همین مسیر حرکت و عمل کرد.

حضرت آیت الله خامنه ای در پایان گفتند: به توفیق الهی اهداف امریکا و استکبار جهانی نسبت به ملت ایران و نظام اسلامی شکست خواهد خورد و این ملت پیروزی خود را در مقابل چشم بدخواهان، جشن خواهد گرفت.

***

در ابتدای این دیدار آیت الله مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی و امام جمعه تبریز در سخنانی با گرامی داشت یاد و خاطره شهدای قیام ۲۹ بهمن سال ۵۶ در تبریز تأکید کرد: قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز حماسه ای بیاد ماندنی و تأثیرگذار بود که موجب رسوایی بیشتر رژیم ستمشاهی و استواری انقلاب اسلامی شد.

امام جمعه تبریز همچنین با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن خاطرنشان کرد: مردم با حضور گسترده، استکبار ستیزی و وفاداری خود را به انقلاب اسلامی و ولایت فقیه به اثبات رساندند و پاسخ قاطع و کوبنده ای به اظهارات گستاخانه ی مسئولان امریکایی دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ما همه ملت پشت سر رهبری حرکت می کنیم
....
United States
....
کاش اختیار پرونده هسته ای رو از دکتر نمگیرفتیم و 10% روحانی بهش اعتماد میکردیم
...
خدا رو شکر حضرت آقا شفاف عدم رضایت خودشان را از این مذاکرات اعلان فرمودند ،
متاسفانه هر کاری می خواستند در زمینه هسته ای انجام می دادند و آن را مورد تایید حضرت آقا جا می زدند ...
ابوالفضل
Iran, Islamic Republic of
خوب صحبت های آقا رو بفهم

تو مو می بینیو آقا پیچش مو
Iran, Islamic Republic of
به نظر من آقا باید به زبان انگلیسی یه سری حرفا رو بزنن ، چون بعضیا زبون آدمی زاد سرشون نمیشه و آقا به هر زبونی میفرمایند اونا کار خودشونو می کنند.
gbfrh
ما هم امیدواریم که شما جهانی ها و کیهانی ها این کار رو بکنید و جلوتر از رهبر حرکت نکنید.که متاسفانه در بسیاری موارد میکنید.
مشکل اینه که شما تشخیص نمی دید رهبر چه موضعی داره برای همین نمی تونید بفهمید که ما جلوتر و عقب تر از ایشون نیستیم رهبر میگه استکبار ستیزی ما هم استکبار ستیزیم رهبر میگه اعتماد نکردن به لبخند دشمن ما هم اعتمادی به لبخند دشمن نداریم رهبر میگه نسبت به مذارکات خوش بین نیستم ما هم خوش بین نیستیم .....
رضا
Iran, Islamic Republic of
شما چی می گید که اصلاً حرکت نمی کنید!!! فقط چشم به حرکت اجنبی ها دارید!!!
آقا رضا حرمت نگهدار حتی اگه حرفی که میزنی درست باشه، بسیاری از کسانی که خلاف نظر ما حرکت می کنند به خاطر برخی مسائل واقعا دچار برداشت اشتباه شدند ولی اهل عناد نیستند.
کار جهان درسته شما برید به امورات و مشکلات خودتون بپردازید
کارشناس ارشد
ای جانم رهبر انقلابی و فرمانده خوبی ها ...
تا زنده ایم رزمنده ایم
اکبر
حرفت متین
منظورتم میدونم
اما میخام بگم اتفاقا الان وقتشه جلو اقاسینه سپر کنیم ونزاریم تیر دشمن به اقا بخوره
مولا جان خرسندیم که گوشمان را به سخن گهربارت هر از چند گاهی نورانی میکنی چراکه تمام حرف تو حدیث حضرت حجت است
Iran, Islamic Republic of
ای ول من هم با شما هستم
قدمت روی چشم، بفرما
آسمان
لبیک یا خامنه ای
سيدحسين پيام
لبيك يا خامنه اي در عمل بايد باشد نه در شعار.
آمريكا و اسرائيل و همدستانشان اين همه حجمه آورده اند كه هسته اي تعطيل شود ، عاملان اصلي فتنه 88 رها و آزاد شوند ، و حضرت آقا به تنهايي مقابل آنها ايستاده اند
احسنت ولی باید رعایت شود از حدودی هم که رهبر تعیین می کنند خارج نشویم
اللهم الحفظ قاعدنا الخامنه ای
Iran, Islamic Republic of
رهبر فرزانه انقلاب از شما حمایت می کنیم
علی
بابا بالاغیرتاً ادبیات و دستور زبانتون رو درست کنید. اللهم الحفظ قائدنا الخامنه‌ای...
.....
Iran, Islamic Republic of
دولت نباید تجربه جریانات ملی شدن صنعت نفت که در آن دولت وقت (مصدق) از روحانیت (که در واقع توده های مردم تابع آنها بودند) فاصله گرفت و به نوعی فریب بازی های غرب را خورد و دست آخر هم توسط خود غربی ها سرنگون شد را تکرار کند. البته مردم هم قابل مقایسه با مردم آن موقع نیستند چرا که تابع رهبری هوشمند و آگاه هستند و اگر انحرافی ببینند جلوی آن را می گیرند.
رزمنده جامانده ازدیارعشق
منتظر فرمان ولی امر مسلمین جهان امام خامنه ای هستم تاجان ناقابل راتقدیم کنم
همه ی ایران فدای تو یا رهبر عزیز.
Iran, Islamic Republic of
ممنون بابت انتشار صوت
ناصر
آقاجان! از تو به یک اشارت از ما به سر دویدن
فاطمه
الهی سایه امام خامنه ای رو از سر اسلام و انقلاب کم نکن به حق فاطمه زهرا (س). ایا دولت تدبیر و امید پیام مردم در ۲۲ بهمن رو شنیده ؟ایا دولت تدبیر و امید اینده نگری حضرت اقا رو میبینه؟ یا خودشون رو بازم طبق معمول میزنن به اون راه!؟
سید سجاد
ضمن سلام و عرض ادب خدمت رهبر عزیز خودم
تا زنده ام پشت سر رهبر عزیزمان امام خامنه ای خواهیم ایستاد.
درود بر سید علی

مرگ بر آمریگا مرگ بر آمریکا
نیکتا
United States
ای کاش مسئولین اصل کلام رهبری را درک کنند و به کار ببندند.
لبیک یا خامنه ای. عزیز دل زهرا خدا شما را از تمام بلاهای ارضی و سماعی حفظ نماید . ما ملت ایران گوش به فرمان رهبر فقید و فرزانه خود هستیم و هر امری که ایشان دهند با جان و دل می پذیریم . مسئولین هم گوش به فرمان اقا بدهند و پشت سر رهبری حرکت کنند تا هیچ کشوری نتواند به ملت شریف ایران تعدی کند . ملت ایران ملتی بسیار شریف و بزرگوار است و این در طول تاریخ به اثبات رسیده . دشمنان و در راس آنها امریکای جنایتکار می خواهد اتحاد ملت ایران را در هم بشکند تا بتواند به اهداف خود برسد غافل از اینکه ملت عزیز ایران با دادن خونهای جوانانشان و پیروی از ولایت فقیه پوزه دشمنان را به خاک می مالند . ما منتظر فرمان قائد عظیم الشأن خود الامام خامنه ای هستیم تا به دنیا ثابت کنیم فدایی الامام خامنه ای بودن یعنی چی .
صهبا
اقا جونم کو گوش شنوا
الهی برات بمیرم
دوباره خانه نشینی علی شروع شد
مگه ما مرده باشیم که سید علی خونه نشین بشه
این اتفاق هرگز تکرار نخواهد شد.
رگ گردن ما و امر آقاست.
این سکوت و مدارا هم به حرمت آقاست.
لب تر کند طوفان می کنیم.
سخت تر از طوفان نوح
طبق فرمایش آقا امروز دیگه صلح امام حسن(ع) تکرار نمیشه،خیلی فشار بیارن،عاشورای دیگه ای بپا میشه!
صهبای عزیز هرگز آقا تنها نخواهد ماند.
نه تنها مردم ایران که سپاه عظیم ایشان تا قلب اروپا و آمریکا حضور جدی دارد.
آقا فرمان دهد چنان به حرکت در آییم که دشمن از هیبت حضورمان دل بترکاند.
Iran, Islamic Republic of
قربانت بروم كه اينقدر صبوري
و ببخش ما را كه ا ْنچنان كه بايد با تو همدل نيستيم و گرنه نبايد امروز شاهد اخراج همكاران شهيد احمدي روشن از تاسيسات هسته اي باشيم
برايمان دعا كن از اين هم بهتر شويم!
آخر حرف آمریکائیها "حقوق بشر" است و منظورشان هم چیزی جز حقوق هم جنسبازان و بهائیان نیست
مرتضی
اشتباه نکن! آمریکاییها از اول انقلاب فقط بدنبال تغییر [حکومت] ایران هستن
این مذاکرات و هسته ایی و حقوق بشر و ... همه بهانشونه چون زورشون نمیرسه به ایران

مرگ بر آمریکا
مرگ بر مزدوران فتنه گر
حامد
حضرت آقا به این مذاکرات خوش بین نیستند یعنی به این مذاکرات اعتقادی ندارند و نظر موافقی ندارند. پس چگونه این مذاکرات انجام گرفته و دارد ادامه می یابد. از لابه لای سخنرانی مظلومیت حضرت آقا مشهود است. به خدا این سخنرانی رو خوندم اشک تو چشام حلقه زد. نمی دونم باید چیکار کنم نمی دونم در این مظلومیت آقا وظیفه من چیست.
وظیفه ی ما اینه که تا جایی که می تونیم اطرافیانمونو روشن کنیم ول کنیم کسایی که میان تو سایتها و نظر مخالف میدهند اینها مقرضند و نمیخواهند منطق درستی داشته باشند اما ما باید عمارگونه به روشنگری بپردازیم
محمد
....
واقعاً مایه عبرت است، اگر کمی بیندیشیم.
Iran, Islamic Republic of
اگر گوش شنوایی باشه
حامد عزیز ببینید توصیه آقا به جوانان چیست. در مباحث علمی صاحب تخصص باشید و در علوم سیاسی و مذهبی خودتان را تقویت کنید.
این مسیر ادامه نخواهد یافت و کشور برای شکوفایی نیازمند انسان های خوش فکر با ایده های جهادی دارد. آقا منتظر جوانان است.
مذاکرات نهایی فرداست؟
United States
یک نفر "حکیم" به معنی واقعی تو کل ایران باشه، این آقاست...
خدایا عاقبت مارو ختم به خیر کن به همراه این کشور آباد
علی
تاریخ این را ثابت خواهد کرد که مذاکرات جز یک سیاست کثیف از جانب غرب نبوده و دولتمردان کنونی چوب این اشتباه استراتژیک را خواهند خورد.
روحانی فقط وفقط دلشو خوش کرده به مذاکره هیچ برنامه دیگری ندانداره رهبر عزیز گفتند خوش بین نیستند
سید جواد
اگر عرصه را بر ما تنگ کنند،واقعه ی کربلا را تکرار خواهیم کرد.


لبیـــــــــک یا حسیــــــــــن
واقعه کربلا تکرار خواهد شد ولی با این تفاوت که لشگر ظلم و ستم زیر پای یاران فرزند خلف سید الشهدا، رهبر مقتدر ما لگد کوب خواهند شد.
درود بر رهبر انقلاب
گوش شنوا امیدوارم وجود داشته باشد
سیدمحمد علی سیادت ازآبادان
United States
مابرسر پیمان ووفا میمانیم.
باخامنه ای نورخدا میمانیم.
تالحظه ی آخرین نفس در تنمان.
با حاصل خون کربلا میمانیم.
مامانده ی از قافله ی دیروزیم.
بازوی توانای علی امروزیم.
گرخامنه ای دهد فقط یک دستور.
برخصم ستم گر وطن پیروزیم.
احمد
خدایا تا ظهور مهدی (ع) این رهبر را برایمان نگهدار و ظهور آن امام غائب را نزدیک فرما .
France
در حمایت ز امیرم حضرت خامنه ای
میشوم میثم تمار دارم بزنید
نه میثم عزیز اینبار نه،
دست از پا خطا کنند به اذن رهبر، آن ها را به همان درخت فتنه ای که پرورش می دهند خواهیم آویخت.
مجتبی
Serbia
تکلیف بر همگان روشن شد و حجت تمام.....حضرت آقا از روند سازش وتسلیم ناراضی هستند.....امام من قائد من و مولای من ! چشم من و امر شما ........ جان من وفرمان شما...دیگر نخواهیم گذاشت سقیفه تکرار شود
بسیجی
فرمانده آماده ایم آماده .
بسیجی آقا
Iran, Islamic Republic of
جانم فدای رهبر
Iran, Islamic Republic of
اين دولت تدبير و ... اگر راست مي گويد و حرف نيست .... الان وقتشه كه به حرف اقا گوش كند
درود بر حکومت جمهوری اسلامی
حضرت آقا مردم شما رو از دل و جان دوست دارن. اما مشکل فریبی هست که عده ای به نام اعتدال دادن. این اعتدالیها مردم رو فریب دادن و رای گرفتن حالا هم بجای کار کردن واسه مردم دنبال کد خدا هستند و حاضرند هر ذلت وخواری رو به مردم تحمیل کنند.
رهبرا جانم فدایت
حالا میفهمم کار جلیلی درست بود اخه تو مناظره بعد از حرفهای ولایتی تردید کردم
رضا غنجی
آقای جلیلی در عرصه انتخابات بسیار اشتباه کردند که به نفع قالیباف کنار نرفتند....
قالیباف خیلی اشتابه کرد که به نفع جلیلی کنار نرفت...
رضا غنجی
رهبرا :

می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم

در عرصه های پیکار با دشمن جهانخوار

وین کرکسان مردار، سازش نمی پذیریم

زهری به جام دشمن، شهدی به کام یاران

آتشفشان قهریم، سازش نمی‌پذیریم

تحریم تو، تهدید تو، دیگر اثر ندارد

نفرین مظلومان ما، دست از تو بر ندارد

کشتار خلق بی‌گناه غزه و فلسطین

جز انتقام مسلمین راهی دگر ندارد

می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم

امپریالیسم و صهیون، آلودگان در خون

ما وارث شهیدیم، سازش نمی‌پذیریم

غافل ز دین و ایمان وز خشم هر مسلمان

سوگند ما به قرآن سازش نمی‌پذیریم

هیهات منّا الذلّة‌...
لطفا دعوای جلیلی و قالیباف راه ندازین.
این چه بازی کودکانه ای است آن هم زمانی که رهبری دائم تذکر می دهند که دشمن خواهان تفرقه است.
زمانی که قالیباف متهم به پوپولیسم بود خود آقای جلیلی فرمودند این حرف را نزنید.
لطفا شأن آقای قالیباف و حرمت درایت و تقوای آقای جلیلی را نگه دارید.
شما دشمن اصلی را رها کرده اید و با هم نزاع می کنید!!!
به اسم حمایت از ولایت خون به دل رهبری می کنید؟ این چه ولایت مداری است که شما دارید؟!
فرهاد
یا رب به حق محمد عزیزت سایه این نور رحمت را برایمان حفظ بفرما و یتیممان مکن
رضا غنجی
می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم

در عرصه های پیکار با دشمن جهانخوار

وین کرکسان مردار، سازش نمی پذیریم

زهری به جام دشمن، شهدی به کام یاران

آتشفشان قهریم، سازش نمی‌پذیریم

تحریم تو، تهدید تو، دیگر اثر ندارد

نفرین مظلومان ما، دست از تو بر ندارد

کشتار خلق بی‌گناه غزه و فلسطین

جز انتقام مسلمین راهی دگر ندارد

می جنگیم، می میریم، سازش نمی پذیریم

امپریالیسم و صهیون، آلودگان در خون

ما وارث شهیدیم، سازش نمی‌پذیریم

غافل ز دین و ایمان وز خشم هر مسلمان

سوگند ما به قرآن سازش نمی‌پذیریم

هیهات منّا الذلّة‌...
این راه به جایی نمی رسد
مهدی مرادیان سرخی از قائمشهر
Iran, Islamic Republic of
امام خامنه ای عزیز
بأبی انت و أمی
جانم به فدایت آقاجان
کور بشه اون چشمی که چهره نورانی شمارو نخواد ببینه
نمیزاریم دشمنان شما و این نظام آب از گلوشون براحتی بره پایین
باید از روی خون ما رد بشه کسی که بخواد امر آقایمان را زیر پا بگذاره
چشم منو امر ولی
سرباز ولایت
ما 35 سال با اتکاء به خداوند متعال جلو رفتیم نه با کمک آمریکا
ما با دست خالی با استقامت و ایستادگی و امید یه دریای رحمت الهی انقلاب کردیم و پیروز شدیم
به خدا قسم که الان هم راه درست همین مقاومت و ایستادگیه
بیایید به خدا اعتماد داشته باشیم و مقابل دشمنانش بایستیم بیایید به فرمان رهبرمون گوش جان بسپاریم تا ببینیم خدا چ طور برکاتش رو به سمت ما سرازیر میکنه
اللهم احفظ قائدنا الامام خامنه ای
Iran, Islamic Republic of
جالب برام تو اين شرايط حساس....
فقط نرمش قهرمانانه....اونایی که میگن نه ..از خودشون شروع کنن حداقل مقاومت انصراف ازیارانه
اقتصاد مقاومتی 1-دریافت مالیات از سازمانها بنیادها و...که مالیات نمیدهند2-کاهش پرسنل وسازمانهایی که کارهای مشابه دارند3 -وصول مطالبات واموال مملکت4- مبارزه بی امان با فساد اداری واقتصاذی 5-جلوگیری از مسافرت های گردشی وتورهای این ایام6-افزایش بهروری در نطام7-کم کردن بودجه از طریق لغو همایشها سمینارها -و....
خداکند مسئولین به گوش باشند
مجید
خدایا رهبر فهیم، فرزانه ودانای ما راحفظ کن. ما را یاران خوبی برایش قرار بده.