جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۵
۱۳
بررسی عرفان‌های کاذب و بلایی که سر جوان‌ها می آید؛

نظرات خنده دار رئیس فرقه حلقه درباره عاشورا/ بیایید روز عاشورا پایکوبی کنید!

يکشنبه ۱۹ آبان ۱۳۹۲ ساعت ۱۱:۳۳
کد مطلب: 324607
اخیرا مریدان فرقه کیهانی به همدیگر وعده عفو و آزادی رئیس فرقه را می دهند و پیگیرند که چه وقت این فرد آزاد می شود.
جهان نيوز - گروه سیاسی: با آغاز ماه محرم هنوز هم هستند کسانی که می خواهند با هلهله، صدای پیام عاشورا را خاموش کنند.

حمیدیان، کارشناس فرق و عرفان های کاذب در گفت و گو با جهان، می گوید: اخیرا مریدان فرقه کیهانی به همدیگر وعده عفو و آزادی رئیس فرقه را می دهند و پیگیرند که چه وقت این فرد آزاد می شود. اکنون ماه محرم است و حدود 2 و نیم سال می باشد که از بازداشت رئیس این فرقه می گذرد.
 
وی با بیان اینکه آن چه جای تاسف دارد این است که رئیس فرقه مذکور برای ماه محرم و عزاداری برای سرور و سالار شهیدان هیچ گاه رغبتی از خودشان نشان نداده است و در سوابق وی هیچ نشانی از رویکرد این فرد نسبت به حادثه عاشورا و صحبت در این رابطه دیده نمی شود، افزود: بلکه برعکس، آن چه که او در مقاله عاشورای خود نوشته حاکی از آن است که عظمت آن را درک نکرده است.
 
حمیدیان تاکید کرد: او نه تنها عظمت عاشورا را درک نکرده بلکه به نحوی مقاله او وهن مقدسات هم می باشد. رئیس این فرقه در مقاله منتشر نشده اش می نویسد که بیایید در روز عاشورا لباس های سفید و زرد و سرخ بپوشیم و هلهله و پایکوبی کنیم برای اینکه امام حسین(ع) به بهشت رفته است....
 
وی تصریح کرد: جای تعجب دارد که هیچ کس نسبت به مقاله وی واکنش نشان نداد تا اینکه در دادگاه به عنوان توهین به مقدسات به 5 سال حبس محکوم شد.
 
این کارشناس فرق و عرفان های کاذب گفت: روز اول محرم چه کسانی هلهله می کنند و خوشحال هستند؟ آیا غیر از این است که وهابیت و سلفیت روز اول محرم لباس های رنگارنگ می پوشند و عید قمری را تبریک می گویند و به شادی و هلهله می پردازند؟
 
حمیدیان یادآور شد: و آیا غیر از این است که آن ها به هیچ وجه به حادثه عاشورا و عظمت آن توجه ندارند؟ رئیس این فرقه که مبنای مطالبش ماتریالیستی و کابالیستی است اصلا چرا به این حادثه با این دید نگاه می کند؟ او اگر هیچ چیز راجع به عاشورا نمی گفت بهتر نبود تا اینکه به یکی از مقدس ترین حوادث تاریخی برای شیعیان که همواره قلب آن ها را جریحه دار کرده است اهانت می کند؟
 
وی با طرح این سئوال که اصلا امام حسین علیه السلام مگر برای چه به کربلا رفت و جانش را برای احیای مجدد دین خدا فدا کرد؟ افزود: مگر نه اینکه در آن زمان آنقدر پیرایه هایی به اسلام بسته بودند و خرافاتی را وارد کرده بودند که امام برای اصلاح دین جدش مجبور به قیام شد و آیا کار این فرقه غیر از این است که پیرایه هایی را وارد دین خدا کرده است؟ آیا ائمه معصومین علیهم السلام بعد از امام حسین علیه السلام و علما و عرفای تشیع از آن تاریخ تاکنون همواره برای امام حسین علیه السلام عزاداری نکرده اند و مردم را سفارش به عزاداری برای سید و سالار شهیدان نکرده اند؟ مگر امام خمینی(ره) نگفتند که اسلام از محرم و صفر زنده است؟
 
حمیدیان تصریح کرد: حال در این میان فردی که هیچ گاه تمسکی به عاشورا و ائمه علیهم السلام نداشته است مقاله ای می نویسد که بیایید روز عاشورا پایکوبی کنید. این حرف را حتی مارکسیست های قبل و بعد از انقلاب هم مطرح نکرده اند. هنوز یادمان نرفته که فرد مارکسیستی به نام گلسرخی در دفاع از خود در دادگاه ستمشاهی چگونه از امام حسین علیه السلام و یارانش سخن گفت.
 
وی با طرح این سوال که چه شده که رئیس فرقه کیهانی اینگونه به همه شیعیان اهانت می کند و هیچ کسی پاسخی به او نمی دهد؟ گفت: حتی کسانی که مرید او هستند نیز برایشان هیچ شبهه ای ایجاد نمی شود و تصور می کنند که حرف  حقی زده است. آیا واقعا رئیس این فرقه بمیرد مریدانش حاضرند لباس های سرخ و زرد بپوشند و پای تابوتش پایکوبی کنند؟ چه شده است که به بیراهه می روند و پیرایه به دین خدا می بندند؟
 
این کارشناس فرق و عرفان های کاذب با بیان اینکه اگر طاهری به خاطر این حرف سال های سال در بازداشت باشد کم است، گفت: متاسفانه هنوز از گفته خود توبه نکرده و از اهل تشیع عذرخواهی نکرده است. حال عده ای درخواست عفو او را دارند و برای احمد شهید نامه می نویسند، مگر احمد شهید می فهمد که حق تشیع با نظرات این فرد گستاخ تضییع شده است؟ و مگر احمد شهید درد شیعه را می داند؟
 
حمیدیان اظهار داشت: جا دارد که مریدان این فرد در این ماه از امام حسین علیه السلام طلب بخش نمایند و به آغوش مهربان این امام شیعیان بازگردند و از خطای رئیس فرقه در این رابطه هیچ گاه نگذرند.
 
وی ادامه داد: رئیس این فرقه پیش از این نیز در قیاسی خنده دار، خودش را با پیامبر عظیم الشان اسلام قیاس کرده و گفته بود که العیاذ به الله ایشان تنها یک نویسنده بوده و چون با واژه های زمان آشنایی داشته قرآن کریم را نوشته است! همان طور که من با واژه های زمان خودم آشنایی دارم و کتاب می نویسم!
 
حمیدیان با بیان اینکه مدتی است بعد از ماه مبارک رمضان جلساتی از طرف چند تن از روحانیون قم در فرهنگسرای فردوس با عنوان بحث آزاد و مناظره در رابطه با مسائل عرفان و حلقه راه اندازی شده است، اظهار داست: ولی از آنجایی که طرفداران طاهری گوش شنوایی برای شنیدن حق ندارند و بیشتر تمایل دارند جلساتشان مخفی باشد و تریبون آزاد را برنمی تابند و برای اینکه این جلسات روی اعضایشان تاثیر نداشته باشداز پنج شنبه گذشته جلسات را تحریم و این فرصت را از دست دادند.
 
وی ادامه داد: پرواضح است که اعضای این فرقه ضاله تمایل دارند که کارهایشان را به طور پنهانی دنبال کنند و خود را تافته جدا بافته از دیگران قلمداد نمایند و با توجه به اینکه کلاس هایشان غیرقانونی اعلام شده و موسسه عرفان کیهانی لغو امتیاز از طرف دادگاه شده است لذا طی سوالی از یکی از مسئولان قضایی ایشان گفتند با این کلاس ها در هر کجای ایران که باشد برخورد خواهد شد و نخواهیم گذاشت جوانان دیگری دچار آلودگی فکری و رفتاری این فرقه شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


دوستی
Iran, Islamic Republic of
بسم الله الرحمن الرحیم

با سلام و ارادت

واقعا باید تاسف خورد از این کارهایی که با جوانان میشود.

خدا به همه رحم کند.
Iran, Islamic Republic of
این مردک شیاد هم بی‌سواد است هم عوام فریب! طرفدارانش تا بحال یک کتاب درست و حسابی نخوانده‌اند!
نیماراسخ
به نظر می رسد باید کلّه کوبی کرد آن هم کلّه ی چنین افعی های گزنده ای را
Germany
وقتي كساني كه متولي دين مردم هستند مشغول دنيا شوند سر و كله راهزنان دين هم پيدا ميشود.
ایرانی
این یک شیطان است و مسلمان نیست نفوذی وهابیت است .
رضايي ع ر
Iran, Islamic Republic of
چرا جلسات محاكمه اين شيادان را علني برگزار نمي كنند تا جوانان فريب آنها را نخورند ؟
جوان ایران اسلامی
Iran, Islamic Republic of
جلسات محاکمه این از خدا بی خبران باید علنی و با حضور تمامی جوانان باشد تا بدرستی به عملکرد آنها رسیدگی شود.
یا حسین (ع)
محسن
Iran, Islamic Republic of
من با هیچکدوم از نظرات این عرفانها و حلقه ها موافق نیستم و همه رو کاسب کاری و انحراف میدونم. ولی این محاکمه هایی هم که داره انجام میشه دقیقا مثل دادگاههای تفتیش عقاید قرون وسطی است. هر کس حق داره هر نظر و عقیده ای داشته باشه و ما شیعه ها حق نداریم چون قدرت دستمونه اونها رو محاکمه و مجازات کنیم.
هر کس حق داره برا خودش نظر داشته باشه ولی اینا تبلیغ ضد دین می کنند اینا نظریه انحرافی را به اسم عرفان به خورد مردم می دن
البته این فقط نظراینهانیست امسال این رویه بسیاری ازفرقه هاست وحیله جدید دشمنان ازجمله بهائیت و....که دارند این مسئله راتبلیغ می کنند باید هوشیاربود وبه جوانان آگاهی داد .
نیما
Iran, Islamic Republic of
از زمان پیامبر چنین ملعونانی بودن که سعی در انکار اسلام رو داشتن ما از مقامات قضایی و روحانیون عزیز تقاضا داریم که حقه های این شیادان را آشکار و انها را به اشد مجازات برسانند لعنت خدا براین ها باد
حمید نجاریان
Germany
اگر این ابلیس اعدام نشود به اسلام خیانت کرده اید
مرتضی خرسند صبور
France
نه تنها این مرد یگ کلاه بردار است بلکه یک خیانتکار هم هست که با ترویج خرافات دست ساز باعث تفرقه واختلاف باورهای جامعه میشود