جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۱
۱

حریق گسترده در بازار تهران

جمعه ۱ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۴
کد مطلب: 423904
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق گسترده چندین انبار در محدوده بازار تهران خبر داد.
به گزارش جهان به نقل از مهر، سید جلال ملکی در تشریح جزئیات این خبر گفت:‌ وقوع حادثه حریق دریکی از انبارهای محدوده بازار تهران در ساعت ۱۴:۵۳ امروز به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که در پی آن با توجه به شدت حادثه و حساسیت منطقه بازار به تهران ستاد فرماندهی پنج ایستگاه به همراه تانکر آب ،‌ خودروی حامل تجهیزات تنفسی و .. به محل حادثه اعزام کرد.

وی با بیان اینکه محل حادثه یک انبار در خیابان خیام نرسیده به چهارراه گلوبندک بود، خاطر نشان کرد: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که حریق در یک انبار به مساحت ۵۰۰ مترمربع رخ داده بود که درون آن به غرفه و انبارهای کوچکتر تقسیم بندی شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با بیان اینکه تمام این انبار کاملا شعله‌ور شده و آتش به بخش های زیرزمین نیز سرایت کرده و در حال رسیدن به اماکن دیگر بود، گفت: آتش نشانان از چند جهت عملیات خودرا برای اطفاء آغاز کرده و پس از مدتی موفق به مهار آن شدند.

ملکی با بیان اینکه دقایقی بعد نیز شعله های آتش در این انبار به طور کامل اطفا شد گفت: در حال حاضر آتش‌نشانان مشغول عملیات لکه گیری هستند.

وی درباره میزان خسارات ناشی از این حادثه نیز گفت: خوشبختانه این حادثه مورد مصدوم و فوتی نداشت اما اجناس داخل انبار که عمدتا از اقلام قابل اشتعال نظیر پارچه، پشم شیشه وقاب عکس و ... بودند کاملا در آتش سوخته و خسارات به جا مانده از آن بالا پیش بینی می‌شود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی با اشاره به بازدیدهای که کارشناسان ایمنی از واحدهای واقع در بازار تهران انحام داده اند گفت : این محدوده در گذشته مورد بازدید ایمنی قرار گرفت و همچنین در سالهای قبل نیز در این انبار سابقه آتش سوزی گزارش شده بود.

ملکی در عین حال اضافه کرد: علت این حادثه از سوی کارشناسان آتش‌نشانی در دست بررسی است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


علي.
Iran, Islamic Republic of
آخر عاقبت كسي كه آب به شيرش مي بست و به مردم مي فروخت را كه يادتان هست ؟!
اين همان ماجراست.
وقتي اجناس را با سود 200-300 درصدي به مردم بفروشي، مي شود همين كه ديدي.