شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

مبلغ قبض برق مترو تهران در زمستان

پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۸۹ ساعت ۱۱:۱۹
کد مطلب: 155506
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران هزینه برق مترو در ۳ ماهه پایانی سال را ۳ میلیارد تومان عنوان کرد و افزود: طی نامه‌ای از وزارت کشور خواسته‌ایم این مابه‌التفاوت را جبران کند.
به گزارش مهر، جعفر ربیعی با بیان اینکه با اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها قیمت برق مصرفی مترو بیش از ۵ برابر شده است، گفت: با افزایش نرخ قیمت برق مصرفی مترو باید در ۳ ماهه پایانی سال ۳ میلیارد تومان هزینه برق بپردازیم که با توجه به عدم افزایش قیمت بلیت تا آخر سال امیدواریم ما‌به‌التفاوت قیمت برق توسط دولت پرداخت شود.

وی با بیان اینکه سوخت اصلی مترو برق است و ۹۰ درصد برق مصرفی مترو صرف حرکت قطارها می‌شود، گفت: با افزایش قیمت برق هزینه‌های مترو افزایش سنگین یافته و موجب تشدید مشکلات می‌شود.

ربیعی اظهار داشت: مترو تهران طی نامه‌ای از وزارت کشور خواسته است به نوعی ما‌به‌التفاوت قیمت برق مترو را حداقل در ۳ ماهه پایانی سال جبران کند.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در سال جاری دولت باید ۶۰ میلیارد تومان به عنوان یارانه بلیت به مترو تهران پرداخت کند که از این میزان تاکنون ۵ / ۱۷ میلیارد تومان پرداخت شده در حالی که مسافران و هزینه‌های مترو افزایش یافته است.

ربیعی اظهار داشت: مترو تهران نمی‌تواند قبض برق ۳ میلیارد تومانی را پرداخت کند و این جزو بدهی‌های مترو به اداره برق می‌شود ولی انتظار داریم دولت در این زمینه به مترو کمک کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *