چهارشنبه ۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 24 Apr 2024
 
۰

شهر " گردشگری جنسی" کجاست؟

چهارشنبه ۴ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۱:۰۲
کد مطلب: 235804
یک مجله گردشگری تل آویو را در فهرست 10 شهر اصلی جهان از لحاظ شیوع فساد اخلاقی و بی بندوباری جنسی قرار داد.
به گزارش جهان به نقل از آریا، روزنامه صهیونیستی "هاآرتص" در شماره اخیر خود نوشت، تل آویو به لطف برنامه های شهرداری و پلیس این رژیم که هیچ اقدامی برای ممانعت از توزیع آگهی های جنسی در نقاط مختلف شهر نمی کنند، به کانون بین المللی فساد اخلاقی و بی بند و باری تبدیل شده است.
 
روزنامه هاآرتص نوشت، مجله "لونلی بلانیت"، یکی از مجلات معتبر گردشگری بین المللی در جهان، شهر تل آویو را در زمره 10 شهر اصلی جهان در سال 2011 از لحاظ شیوع فساد اخلاقی و بی بند و باری قرار داده است و مجله "ناشیونال ژئوگرافیک" نیز آنرا از مهمترین شهرها در این زمینه معرفی کرده است.
 
در همین چارچوب، "آستیر هرتسوگ" کارشناس مردم شناس صهیونیست طی مقاله ای که در یکی از روزنامه های عبری زبان به چاپ رسید، اعلام کرد، علت سفر گردشگران به تل آویو، رشد فساد اخلاقی و بی بند و باری در آن است.
 
وی افزود، آگهی های تبلیغ فساد جنسی در همه شهر؛ اعم از ورودی هتل ها و پیاده روها و جلوی مغازه ها و رستوران ها دیده می شود و این باور را خلق می کنند که تل آویو شهر "گردشگری جنسی" است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *