سه شنبه ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ - 19 Mar 2024
 
۰

وحشت‎سوئدی‎ها ازبادکنکهای‎داعش+عکس

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۰۳:۲۵
کد مطلب: 409603
اشتباه یکی از ساکنان منطقه کارلسکرونا در جنوب شرق سوئد با اشتباه گرفتن دو بادکنک تولد که اعداد ۲ و ۱ به لاتین روی آن نوشته شده بود با حروف اول گروه تکفیری داعش (IS)، موجب هشدار پلیس و بروز وحشت شد.
به گزارش جهان به نقل از شبکه خبر، سارا اریکسون از ساکنان کارلسکرونا به مناسبت تولد ۲۱ سالگی خود ،‌دو بادکنک به یکی از پنجره های منزل خود وصل کرده بود. ساکنان محلی نوشته روی بادکنک ها را با حروف اول گروه تکفیری داعش اشتباه گرفتند و این موضوع موجب ترس و وحشت افراد شد.


پلیس به منزل این فرد مراجعه کرد و از وی در این مورد توضیح خواست. پلیس نروژ هفته گذشته به پلیس سوئد اعلام کرده بود یک جوان نروژی قصد داشته در سوئد حمله ای ترتیب دهد.

گسترش گروه افراطی داعش به یکی از مشکلات اساسی بین المللی در سال ۲۰۱۴ تبدیل شده است. به گفته سازمان ملل متحد حدود ۱۳ هزار مزدور خارجی از بیش از ۸۰ کشور جهان به داعش و دیگر سازمان های تروریستی در سوریه و عراق پیوسته اند
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *