شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

امام جمعه غرب تهران: تنش ها ناشی از جاه طلبی برخی و سادگی برخی دیگر است

شنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۹:۴۹
کد مطلب: 397201
امام جمعه غرب تهران گفت:‌ برای بنده مسلّم شده بسیاری از تنش‌ها و اختلافات در جامعه ناشی از جاه طلبی یک عدّه و سادگی کسانی است که دنبال این انسان‌های جاه طلب راه می افتند.
به گزارش جهان به نقل از فارس، حجت الاسلام یحیی صالح‌نیا در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کن(غرب تهران) بزرگترین دفاع از نظام را خدمت به مردم دانست که از بهترین عبادات است و گفت: بدترین تخلف‌ها هم آن تخلف‌ها و جرایمی است که پایه‌های نظام را سست کند. نومید کردن مردم، نومید کردن دلهای امیدوار، کمک کردن به دشمن است. تلاش برای به فساد کشاندن نسل مومن، فساد اداری، غیبت مسئولین از تجمعات مردمی، دسترسی نداشتن مردم به مسئولین، پاسکاری مردم، شکل گرفتن واسطه‌ها، تعریف گلوگاه های متعدد برای انجام کارها، با نام اسلام‌ سه برابر تسهیلات سود گرفتن همگی با نظر ولی فقیه زمان مغایرت دارد، چرا که ایشان همیشه رسیدگی به داد محرومان را فریاد زده‌اند.

امام جمعه غرب تهران گفت: برای بنده مسلّم شده بسیاری از تنش‌ها و اختلافات در جامعه ناشی از جاه طلبی یک عدّه و سادگی کسانی است که دنبال این انسان‌های جاه طلب راه می افتند، پاکستان را ببینید که شش روانی جاهل شیطان صفت وارد مدرسه بچه‌ها شده و ۱۳۰ کودک را سلاخی کردند.

عضو کمیسیون سبک زندگی شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: آن‌هایی که متوجه آرامش و امنیت کشور هستند، می‌دانند صاحب این نظام حضرت حجّت ارواحنا فداه است و ضامن بقای آن، خون سیصد هزار شهیدی است که پای این انقلاب ریخته شده است.

رئیس کمیته مراجع و علمای شورای عالی انقلاب فرهنگی از برگزاری رزمایش محمد رسول الله(ص) تشکر کرد و ادامه داد: نمایش اقتدار، صلح و دوستی پایدار در سایه وحدت اسلامی از برکات این رزمایش خواهد بود.

امام جمعه غرب تهران پلیس همچنین «امنیّت پایدار» را در گرو مشارکت مردم دانست و پیشنهاد داد: طرح پلیس افتخاری در کشور اجرا شود.

صالح نیا بر حسب معمول هر هفته برنامه خود بعد از نماز جمعه در خانه دو شهید حضور پیدا کرد. وی با حضور در خانه شهید پیشه دار به مادر این شهید گرانقدر گفت: بنده و اعضای دفتر نماز جمعه نوکر شما هستیم و هر امری داشته باشید امر کنید شخصا خدمت می رسم.

صالح نیا همچنین یاد و خاطره پدر این شهید را گرامی داشت.

امام جمعه غرب تهران همچنین پس از نماز جمعه امروز در بیت شهید منصور سید علی نیز حضور پیدا کرد. و ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهید به پدر این شهید گفت: نظام و انقلاب مدیون شما هستند و انشاالله که در نمازهای خود ما را از دعای خویش محروم نفرمایید.

اما نکته جالب توجه زمانی بود که حجت الاسلام صالح نیا زمان خداحافظی با پدر شهید سید علی پای وی را بوسید و گفت: همه ما نوکر شما هستیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *