شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
 
۰

پیش‌بینی جمع‌آوری ۱۰۰میلیارد تومان فطریه

شنبه ۴ مرداد ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۴۵
کد مطلب: 372208
معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، گفت: سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان در بخش فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد جمع‌آوری شد که پیش‌بینی می‌شود این رقم امسال به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.
به گزارش جهان، سعید ستاری در گفت‌وگو با فارس، با اشاره به آمادگی کمیته امداد در خصوص جمع‌آوری فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیرعمد در روز عید فطر، اظهار داشت: ۲۳ هزار مسجد و پایگاه‌های امداد در روز عید فطر آمادگی جمع‌آوری فطریه و کفاره را دارند.

وی تصریح کرد: طبق برنامه‌ریزی انجام شده از سوی مساجد نیازمندان و فقرای هر محل شناسایی شده است به طوری که بعد از جمع‌آوری فطریه و کفاره، مبلغ جمع‌آوری شده بین فقرا و نیازمندان همان محل توزیع خواهد شد.

ستاری با بیان اینکه سال گذشته ۷۰ میلیارد تومان در بخش فطریه عام، سادات، کفاره عمد و غیر عمد جمع‌آوری شد، گفت: امسال پیش‌بینی می‌شود این رقم به ۱۰۰ میلیارد تومان برسد.

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد تأکید کرد: مبالغ جمع‌آوری شده در بخش فطریه و کفاره در همان روز در بین فقرا و نیازمندان همان محل و توسط ائمه جماعت و هیأت امنای مساجد توزیع خواهد شد.

وی گفت: طبق استفتاء گرفته شده از دفتر مقام معظم رهبری کفاره غیرعمد برای هر روز ۱۲۰۰ تومان و فطریه برای هر نفر ۳ کیلو گندم به مبلغ ۴۵۰۰ تومان است.

وی در پایان گفت: هموطنانمان می‌توانند از طرق مختلف فطریه و کفاره خود را در اختیار کمیته امداد قرار دهند و این در حالی است که افراد می‌توانند از طریق روش‌های الکترونیکی نیز این کار را انجام دهند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *