پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱

اخراج ۱۱ بازيکن به جاي مربي!

جمعه ۳۰ آبان ۱۳۹۳ ساعت ۱۱:۲۷
کد مطلب: 392305
يک تيم سوئيسي پس از شکست ۱۰ بر صفر تمام ۱۱ بازيکن خود را از باشگاه اخراج کرد.
به گزارش جهان ، خراسان نوشت:  معمولاً در فوتبال وقتي تيمي شکست سنگيني مي‌خورد، سرمربي تيم اولين نفري است که مورد انتقاد قرار مي‌گيرد و ممکن است در همان بازي برکنار شود. ولي در فوتبال سوئيس يک اتفاق ديگر رخ داد.

تيم گرنچن که در ليگ سوئيس فعاليت مي‌کند پس از شکست سنگين ۱۰ بر صفر و قرار گرفتن در رده آخر تمام يازده بازيکن خود را اخراج کرد و مربي خود را حفظ کرد.

رناتو برون، مدير فني اين تيم سوئيسي پس از اين اتفاق گفت: وقتي تيمي ۱۰ بر صفر شکست مي‌خورد معلوم است که بازيکنان مشکل دارند نه مربي. به همين خاطر تصميم گرفتيم که تمام ۱۱ بازيکن تيم را اخراج کنيم. مطمئناً مربي ما اين توانايي را دارد که با بازيکنان جديد تيم متحولي بسازد. پاتريک بوسج مربي بسيار خوبي است و مي‌تواند تيم را از اين شرايط بحراني نجات دهد. ما در حال حاضر از ۱۴ بازي خود تنها يک برد کسب کرده‌ايم و در بازي‌هاي قبلي خودمان ۷۰ گل خورده داريم و فقط يک بار توانسته‌ايم گلزني کنيم. اين عملکرد بسيار ضعيف و غير قابل تحمل است. به همين خاطر تصميم گرفتيم کل اعضاي تيم را اخراج کنيم.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *