پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰

طلاق می‌خواهم؛شوهرم "چَت" هم نمی‌کند!

چهارشنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۰ ساعت ۰۸:۱۴
کد مطلب: 190444
زنی در دادگاه خانواده گفت: در اینترنت با شوهرم آشنا شده و دائم با هم صحبت می‌کردیم و بعد از مدتی با یکدیگر عقد کردیم ولی بعد از گذشت 2 سال از عقد، او مرا رها کرد و به فرانسه رفت و حتی ارتباط "چتی" ما نیز قطع شده است.

به گزارش فارس، زنی با مراجعه به دادگاه خانواده 2 (ونک) دادخواست طلاق غیابی خود را به قاضی حسن عموزادی رئیس شعبه 268 این مجتمع قضایی خانواده ارائه کرد.

این زن در برابر قاضی این پرونده با بیان اینکه با شوهرم در اینترنت آشنا شدم، اظهار داشت: خانواده‌ من با ازدواجم مخالف بودند چرا که می‌دانستند این امر عاقبت ندارد و در نهایت از یکدیگر جدا می‌شویم.

وی در ادامه با بیان اینکه من 18 ساله بودم که با شوهرم عقد کردم، افزود: شوهرم بعد از گذشت 2 سال از عقد مرا رها کرده و به کشور فرانسه رفته است و من از او خبری ندارم.

زن در ادامه با تأکید بر اینکه یک سال است که منتظر بازگشت شوهرم هستم ولی او مرا بی‌خبر گذاشته و رها کرده است، گفت: در حال حاضر مهریه هزار سکه‌ای و طلاقم را خواهانم و شوهرم باید عذاب کشیده و مهریه‌ام را بپردازد.

وی با بیان اینکه خانواده‌ام در ابتدا می‌گفتند که این فرد، شوهر مناسبی برای من نیست ولی من گوش نداده و گول رفتار‌های او را خوردم، عنوان کرد: شوهرم یک سال است که مجهول‌المکان است و من تنها اطلاع کمی از او دارم.

زن در ادامه با اشاره به اینکه عاشق شوهرم بودم و زمانی که چت می‌کردیم، با یکدیگر تفاهم بسیار داشتیم، افزود: شوهرم بعد از عقد بی‌دلیل مرا رها کرد و من هنوز دلیل رفتار او را متوجه نشده‌ام.

وی در ادامه با بیان اینکه شوهرم نباید مرا ترک می‌کرد، گفت: ما دائم با یکدیگر از طریق "چت" صحبت‌ می‌کردیم ولی از زمانی که او مرا رها کرده و به فرانسه رفته است، حتی صحبت‌های اینترنتی ما نیز قطع شده است.

قاضی عموزادی بعد از شنیدن اظهارات زن، مدارک لازم را از او خواست تا حکم طلاق غیابی را صادر کند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *