پنجشنبه ۹ فروردين ۱۴۰۳ - 28 Mar 2024
 
۰
هر كس ناراحت است، خداحافظ!

تغيير ادبيات قلعه‌نويي پس از پايان ليگ‌برتر

پنجشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۸۹ ساعت ۰۰:۱۹
کد مطلب: 114943
اولين فصل حضور امير قلعه‌نويي روي نيمكت مربيگري استقلال در ليگ سوم حرفه‌اي، با يك خاطره تلخ همراه بود. آبي‌ها كه در آن مقطع جام قهرماني را در يك‌قدمي مي‌ديدند، پس از مجادله قلعه‌نويي با ستار همداني و يكي، دو بازيكن ديگر، كورس قهرماني را در نهايت به پاس واگذار كردند.
 بعدها علي پروين در صحبت‌هاي موعظه‌گونه‌اش به قلعه‌نويي گفت: «اي كاش صبر مي‌كردي، تيمت قهرمان مي‌شد و بعد ستار همداني را كنار مي‌گذاشتي.»ادبيات پرخاشگرانه قلعه‌نويي با بازيكنان معترض و ناراضي سپاهان نشان مي‌دهد كه او پند سلطان را آويزه گوش كرده.
 
به فاصله 24ساعت پس از جشن قهرماني سپاهان، سرمربي اين تيم در اظهارنظري رسمي آب پاكي را روي دست بازيكنان ناراضي سپاهان ريخته و از آنها مي‌خواهد در صورت تمايل باشگاه را ترك كنند. عماد رضا، سردمدار بازيكناني است كه اكنون اختلاف‌شان با قلعه‌نويي آشكار شده. مهاجم عراقي سپاهان پس از آنكه در اواسط نيمه دوم بازي با پرسپوليس جايش را به علي مولايي داد با حالتي قهر‌آميز به رختكن رفت و در جشن قهرماني تيمش نيز آفتابي نشد.
 
عمادرضا پس از بازي صراحتا اعلام كرد كه با قلعه‌نويي مشكل دارد. هادي عقيلي هم پس از سه فصل حضور در سپاهان، به واسطه مشكلاتي كه با قلعه‌نويي پيدا كرده، عطاي حضور در اصفهان را به لقايش بخشيده و در تيررس تيم‌هاي تهراني است. به اين جمع محرم نويدكيا و رحمان احمدي هم اضافه شده است. دروازه‌بان دوم سپاهان حتي اعلام كرده يكي از بندهاي قراردادش با تيم‌ بعدي، نبودن امير قلعه‌نويي است. جواب كردن بازيكناني مثل هادي عقيلي يا نويدكيا البته به قيمت رخ به رخ شدن قلعه‌نويي با هواداران سپاهان تمام مي‌شود. 

تهران امروز
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *