سه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - 16 Apr 2024
 
۰
۱

توصیه‌های زاده‌کمند به سربازان

پنجشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰
کد مطلب: 421447
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا باتاکید بر ضرورت بهره‌وری هرچه بیشتر از نیروی جوانی توصیه‌ها و پندهایی را به سربازان ارائه کرد.
  به گزارش جهان به نقل از ایسنا، سردار محمدجواد زاده کمند با سخنرانی در جشنواره تقدیر از سربازان برگزیده ناجا، اقتدار جمهوری اسلامی را مدیون شهدا و جانفشانی های آنان دانست و گفت: نیروی انتظامی 7500 سرباز شهید را تقدیم جامعه کرده است و این سربازان هستند که با خدمت در کنار کارکنان در زمره مجاهدان فی سبیل‌الله قرار گرفته‌اند.
 
زاده کمند با بیان اینکه امروز جوانان ایرانی در تمام عرصه‌ها غرور آفرین وحماسه ساز هستند گفت: البته اگر تاریخ اسلام و انقلاب را نیز نگاه کنیم می‌بینیم که هرجا توفیقی نصیب شده است در آن جوانان نقش پررنگی داشته‌اند. در حماس عاشورا پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی هشت سال دفاع مقدس و ... نقش جوانان وجود دارد که همچون بزرگ مردان وارد میدان شده و عمل کردند.
 
وی ادامه داد: حماسه‌ای که جوانان ما آفریدند امروز سرمشق جوانان آزادی خواه سایر ملل مسلمان شده و اگر به لبنان، یمن، بحرین، فلسطین و ... نگاه کنیم می‌بینید که آنان جوانان ما را به عنوان سرمشق خودشان قرار دادند.
 
توصیه‌ها و پندهایی به جوانان
 
زاده کمند در ادامه سخنرانی‌اش سربازان را مخاطب قرارداد و گفت: بیش از 34 سال است که با جوانان در ارتباط هستم. از این رو به شما جوانان توصیه می‌کنم که قدر توفیق جوانی را که خداوند به شما عنایت کرده بدانید و از این دو سالی که در نیروهای مسلح مشغول سربازی هستید برای ساختن آینده خود و کشورتان استفاده کنید.
 
وی با تاکید بر اینکه جوانان باید از غصه‌های گذشته عبور کرده و از فرصت‌های پیش رویشان استفاده کنند خطاب به آنان گفت: انتخاب الگو امر مهمی است بنابراین من از شما می‌خواهم کسی را الگوی خود قرار دهید که در رسیدن به اهداف والا، ادب و اخلاق تشویق کند.
 
جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا همچنین از سربازان خواست که در برابر خداوند، پدر و مادر و هسر و فرزندان خود مسئولیت پذیر باشند واین مسئولیت پذیری را نیز در جامعه به کار گیرند.
 
وی یکی از مهمترین چالش‌های پیش روی جوانان را عدم انتخاب مشاور درست برای خودشان دانست و گفت: جوانان باید عاقبت اندیشی داشته باشند و بااحتیاط عمل کنند. همواره با امید و توکل بر خداوند می‌توان از تلاطم‌ها عبور کرد چرا که در این شرایط همه انسان‌ها نیازمند یک تکیه گاه هستند و چه تکیه گاهی بهتر از خداوند.
 
به گزارش ایسنا در ابتدای این جشنواره سردار اسکندری، جانشین معاون نیروی انسانی ناجا با ارائه توضیحاتی به نحوه برگزاری جشنواره جوان سرباز در ناجا پرداخت و گفت: این جشنواره در 10 محور اعلامی از سوی ستاد کل نیروهای مسلح برگزار شده و در مرحله نخست آن بیش از 15 هزار سرباز حضور داشتند.
 
اسکندری ادامه داد: پس از آن از این میان 600 سرباز به مرحله بعدی راه یافته و امروز نیز از 36 سرباز منتخب تقدیر خواهد شد.
 
جانشین معاون نیروی انسانی ناجا اضافه کرد: از میان این 36 سرباز برگزیده 10 تن نیز به جشنواره جوان سرباز که امسال به میزبانی نیروی انتظامی و با حضور سربازانی از ارتش، سپاه، ستاد کل و ناجا و وزارت دفاع برگزار خواهد شد معرفی می‌شوند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


United States
ما قدر جوانی را می دانیم ولی آقا زاده ها و پولدارها بیشتر قدر می دانند!