پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۵ فروردین در تله‌آره‌نا با استقلال تهران

دعوت‌نامه سوئدی‌ها برای بازی با استقلال

يکشنبه ۸ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 458348
باشگاه هامباربی از استقلال تهران به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های ایران، آسیا و اروپا برای انجام دیداری دوستانه در فروردین‌ سال آینده دعوت کرد.
به گزارش جهان به نقل از فارس، سایت باشگاه هامباربی اعلام کرد از تیم استقلال تهران برای انجام دیداری دوستانه در تاریخ 25 مارس سال آینده میلادی(5 فروردین‌ 1394) در ورزشگاه «تله‌آره‌نا 2» دعوت کرده است.
 
براساس گزارش این سایت، هامباربی به منظور ارج نهادن به تماشاگرانش که در مسابقات خانگی، در ورزشگاه حضور گسترده‌ای داشته و با ثبت آمار 380 هزار تماشاگر رکوردار شدند، اقدام به دعوت از تیم ایرانی کرده است.
 
در این گزارش البته عنوان شده هدف کلی باشگاه سوئدی دعوت از تیم‌های بزرگ و محبوب جهان است که خیل عظیم تماشاگر خانگی دارند. از این رو برای نخستین رویارویی در این زمینه در نظر گرفته شده است.
 
در بخش دیگر این گزارش همچنین عنوان شده استقلال تهران، هم اکنون صدرنشین لیگ حرفه‌ای ایران است که پیش‌تر 8 مرتبه فاتح آن شده و 2 عنوان نخست لیگ قهرمانان آسیا را در اختیار دارد.استقلال به عنوان یکی از محبوب‌ترین تیم‌های باشگاهی آسیا با حدود 20 میلیون هوادار در ایران، اروپا و سوئد مطرح است.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *