پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰

اعتراف تلویحی گوگل به شکست گوگل پلاس

سه شنبه ۶ مرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۲۶
کد مطلب: 435640
شرکت گوگل با تغییر سیاست خود به کاربران امکان داده تا با استفاده از یک حساب کاربری در این سایت به همه امکانات دسترسی داشته باشند. این در حالی بود که تا قبل از این عضویت در گوگل پلاس برای این کار ضروری بود.
به گزارش جهان، فارس به نقل از سی نت خبر داد، غیراجباری شدن عضویت در گوگل پلاس برای استفاده از همه خدمات گوگل نشان می دهد که خود این شرکت به شکست شبکه اجتماعیش اذعان کرده و دیگر اصراری به مجبور کردن کاربران به حضور در ان ندارد.

کارشناسان می گویند سیاست قبلی گوگل این بوده که شبکه اجتماعی گوگل پلاس را به دروازه ای برای استفاده از بقیه محصولات و خدماتش تبدیل کند. اما این روزها دیگر اصراری به این کار ندارد.

شبکه اجتماعی گوگل پلاس چهار سال پیش با تبلیغات گسترده ای اغاز به کار کرد و گوگل در آن زمان امیدوار بود از این طریق رقبای قدرتمندی همچون فیس بوک را از میدان به در کند. اما با از راه رسیدن دهها شبکه اجتماعی خلاق این آرزو جامه عمل به خود نگرفت.

کاربران گوگل از این پس برای اشتراک گذاری محتوا، برقراری ارتباط با دیگر کاربران گوگل یا ایجاد حساب کاربری در یوتیوب نیازی به عضویت در گوگل پلاس ندارند و کافیست یک حساب کاربری عمومی ایجاد کنند. سیاست قبلی گوگل با اعتراض بسیاری از کاربران مواجه شده بود.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *