سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۰
۲

دستگیری بزمجه عظیم‌الجثه در تهران+عکس

يکشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۱ ساعت ۲۲:۱۶
کد مطلب: 225445
بزمجه عصبانی به علت نامعلوم در محوطه پارک مدرس سرگردان و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی و بدون هیچگونه آسیبی، این حیوان را به دام انداختند.
به گزارش فارس، بعد از رژه شیر، روباه و کرکس در خیابان‌های تهران این بار یک بزمجه در بوستانهای تهران جولان می‌داد.
 ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران با دریافت خبر مشاهده حیوانی در پارک مدرس که در پشت ایستگاه ۹آتش نشانی قرار داشت بلافاصله آتش‌نشانان این ایستگاه را به این محل اعزام کرد.

مهدی یگانه فرمانده آتش نشانان اعزامی در مورد این حادثه گفت: بزمجه عصبانی به علت نامعلوم در محوطه این پارک سرگردان و موجب ترس و وحشت شهروندان شده بود که آتش نشانان با استفاده از تجهیزات حفاظت فردی وبدون هیچگونه آسیبی، این حیوان را به دام انداخته و به مراکز نگهداری این گونه حیوانات تحویل دادند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
بابا ول کنین این حیوون زبون بسته رو برین بزمجه های اصلی و خطرناک مثل ... و ... و ... رو خفت گیر کنین.
چرا قانونی برای نگهداری حیوانات در منازل وضع نمی کنند؟ واقعا خیلی وحشتناکه که آدم یه روز صبح بلند شه و ببینه مار بوآی همسایه راهی خونه آدم شده و بچه آدم رو درسته قورت داده و سر جاش لم داده... با این وضعیتی که مرتبا حیوون های وحشی از دست نگهدارنده هاشون فرار می کنند، اصلا بعید نیست که روزی اتفاقی که گفتم برای کسی بیافته.