پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۰
۱۶

عروسی مختلط میلیاردر ایرانی به هم خورد/ مجری مشهور فرار کرد

سه شنبه ۳ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۵:۱۷
کد مطلب: 235642
چند روز پیش عروسی مختلط پسر یکی از میلیاردرهای ایرانی که در خیابان فرشته تهران برگزار شده بود با حضور پلیس به هم خورد.
به گزارش جهان به نقل از عصر خبر، مراسم عروسی مختلط دختر انگلیسی با پسر آقای الف که از آن بعنوان سلطان یکی از برندهای مهم تلفن همراه در ایران نام برده می شود به دلیل عدم رعایت شئونات اجتماعی و اسلامی با حضور پلیس نا تمام ماند و مسئولین برگزاری این عروسی که با هزینه میلیاردی برپا شده بود، با تشکیل پرونده به دستگاه قضایی سپرده شدند.
 
بنابر این گزارش، مجری این برنامه مختلط آقای... مجری مشهور صدا و سیما بود که به هنگام حضور ماموران پلیس از طریق فرار از دیوار متواری شد.
 
در این مراسم بیش از 4 فیلمبردار به تصویربرداری از مراسم مشغول بودند که تمام این فیلم ها نیز توسط پلیس ضبط شده است.
 
نکته جالب اینجاست که ابتدا ماموران پلیس که به دلیل عدم رعایت مسائل و موازین شرعی و قانونی به برگزارکنندگان مراسم تذکر داده بودند با محافظان(بادی گارد) مراسم درگیر شده و برخورد بد و زننده آن ها مواجه شده بودند که در نهایت پلیس با قدرت بیشتری وارد شده و این مراسم مختلط را ناتمام گذاشته است.
 
ناگفته نماند بادی گاردهای مراسم عروسی هنگام ورود تمام وسائل عکاسی و فیلمبرداری و تلفن همراه را از میهمانان دریافت میکردند و مانع ورود هرگونه از این وسائل به داخل مراسم می شدند.
 
هزینه گل ارایی سالن، آب نما، کارت های عروسی بسیار خاص و منحصر به فرد و غذاهای این مراسم بیش از 2 میلیارد تومان برآورد شده است.
 
شایان ذکر است، آقای الف یکی از ثروتمندان ایرانی است که همواره با حاشیه های بسیاری همراه بوده است. 
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


Iran, Islamic Republic of
ببخشید اگر یه خبری رو مگید لطف کنید از زدن اسم مثل الف... و یا مجری فراری . ... خوداری کنید چطور شما خبرنگارا باید این اسامی بدونید ما مردم ندونیم
ما چه جوری جواب امیر المومنین را میدهیم
عده ای برای یک شبشان 2ملیارد خرج میکنند و عده ای دیگر به نان شب محتاجند
کاربرعزیز که از ننوشتن نام این آقا ناراحت شدید
مگرآفتابه دزداست که اسمش را کامل بنویسند؟
مگرمتوجه نشدید ایشان سلطان برند گوشی همراه هستند؟
ایشان از طبقه خاصی هستند و من و شما از طبقه دیگری هستیم
Iran, Islamic Republic of
به نام خدا
مثل اينكه تو اين كشور زندگي نمي كني رييس؟ آنكه ميلياردي خرج عروسي مي كند مي تواند با چند ميليون خبرنگار يك لاقبا يا حتي كل سايت را از كار بيندازد. همينقدر هم كه نوشته خطر كرده است بخدا.
"چطور شما خبرنگارا باید این اسامی بدونید ما مردم ندونیم"
خيلي روشن است، زیرا بابيان نامشان آن ها می توانند قانونا شکايت کنند و پوست از سر خبرنگار و خبرگزاری بکنند قانونا!
چطور اگه مردم عادی بودن تا اسم هقت پشتش رو مینوشتید و اعلام میشد اما چون آقازاده ی آقای الف تشریف دارن نمیشه که بشه؟؟؟؟؟؟؟؟
حقش بود عروسیش به هم بخوره.
2 میلیارد برای یک عروسی!!!
Iran, Islamic Republic of
جدای از این حرفها باعث می شه رو تمام مجریان مشهور فکر نادرستی بکنیم
چه فرقی به حال ما داره اسمشو بدونیم ، این آقا اونقدری قدرت و نفوذ داره که بتونه سه سوته همه چی رو به روال عادی برگردونه طفلک جوونهای بی چیزی که به خاطر صحبت کردن با یه دختر باید سابقه دار بشن
Iran, Islamic Republic of
فردا ولشون ميكنند چه فايده اگر برخورد جدي ميكردنند مملكت اينجوري نميشد كه با بد حجاب بخواهيم مقابله كنيم بگن حجاب زوري نيست خب بابا خيابون كه استخر نيست هر جوري خواستي بياي بيرون كار با اسلام ندارم اين قانونه بايد رعايت بشه تو خونه اجبار نيست هر جور خواستي بگرد
Iran, Islamic Republic of
باید ازاین گونه برخورد های قاطعانه نیروی انتظامی در مبازه با مفاسد اجتماعی دفاع کرد واز پرسنل این نیرو قدردانی شود.
چطور اگر خواهرزاده آقای خاتمی حرفی بزنه به راحتی اسمش را میارید ولی فلان مجری مشهور چون از فیلتر خودتون رفته تو صدا وسیما یا فلان اختلاسگر بانکی را که با پارتی بازی شده مدیر فلان بانک اسمش نباید برده بشه؟!!!
Iran, Islamic Republic of
خدا به برادران نیروی انتظامی قوت بده ، خدا کنه قوه قضاییه هم مثل نیروی انتظامی با قدرت برخورد کند!
Iran, Islamic Republic of
لطفا اگر می خواهید رعایت ادب و عدالت اخلاقی را مد نظر قرار دهید در عالم سیاست هم این روش را در پیش بگیرید و با ابروی افراد بازی نکنید. با تشکر
Iran, Islamic Republic of
قانون برای من و امثال منه . نه مثلا این مجری مشهور صدا و سیما یا فلان بازیگر خانوم تلویزیون که توی فیلم زیرزمینی تهران من حراج نقش مبتذل بازی می کنه و بعدم میاد تو صداسیما سریال بازی میکنه . آره داداش . قانون واسه ماهاست
حدود شش ماه جهت گرفتن وام برای هزینه عروسیم به یکی ازبانکهای استان تهران مراجعه کردم چون حق حساب به رئیس بانک ندادم هنوز موفق به دریافت وام نشدم در صورتی که رئیس بانک به تمامی فامیلهاش که اهل شمال هستن از این بانک بهشمون وام داده این پارتی بازی ها کی تموم میشه