جمعه ۱۰ فروردين ۱۴۰۳ - 29 Mar 2024
 
۰
۱

خدمات دولت در بهداشت و درمان ارزنده است

پنجشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۳ ساعت ۱۰:۲۲
کد مطلب: 409649
آیت‌الله موسوی اردبیلی در دیدار رییس‌ جمهوری، خدمات دولت در بخش سلامت، درمان و بهداشت عمومی را اقدامی بسیار بزرگ و ارزنده دانستند.
به گزارش جهان به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، این مرجع عالیقدر عالم تشیع در این دیدار که صبح پنج‌شنبه در جریان سفر استانی دولت تدبیر و امید به قم ، در بیت معظم له برگزار شد، افزودند: دولت برآمده از اراده ملت است و حمایت از اقدامات دولت به ویژه در حوزه اقتصاد و معیشت عمومی، وظیفه‌ای همگانی است.

ایشان ضمن دعای خیر برای موفقیت رییس‌ جمهوری و مجموعه دولت، رسیدگی هر چه بیشتر به اقشار نیازمند جامعه را مورد تأکید قرار دادند.

در ابتدای این دیدار که ۴۵ دقیقه به طول انجامید جمعی از مسئولین ارشد دولت نیز حضور داشتند و سپس حضرت آیت‌الله العظمی موسوی اردبیلی و رییس‌ جمهوری در جلسه‌ای خصوصی به گفتگو در خصوص مهم‌ترین مسایل کشور پرداختند.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


یکی از این آقایان مرجع تقلید بگوید به راستی اقدامات قابل تمجید دولت چیست؟؟ ایا به واقع رشد اقتصادی پیدا کرده ایم؟؟ کاری علی حده انجام داده اند؟؟ به راستی بیکاری را اکاهش داده اند نقدینگی کاهش پیدا کرده است تورم کاهش پیدا کرده است این کارهای دولت چیست که از آن تقدیر شده است جز هم لباسی با آقایان مراجع این دولت چه اقدام شایان توجهی برای مردم انجام داده است؟؟؟