سه شنبه ۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 23 Apr 2024
 
۹
۱۴

اقدام ضد ارزشی باشگاه خبرنگاران

دوشنبه ۷ ارديبهشت ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۵۳
کد مطلب: 419747
خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وابسته به رسانه ملی در اقدامی تعجب برانگیز ، خبر انتخاب ملکه زیبایی جهان توسط یک هفته نامه آمریکایی را به صورت ویژه منتشر کرد.
به گزارش جهان به نقل از تابش کوثر، خبرگزاری باشگاه خبرنگاران وابسته به رسانه ملی در اقدامی تعجب برانگیز ، خبر انتخاب ملکه زیبایی جهان توسط یک هفته نامه آمریکایی را به صورت ویژه منتشر کرد

متاسفانه در خبر مذکور با اشاره به انتخاب پر درآمد ترین بازیگر هالیوود به عنوان زیباترین زن جهان در سال ۲۰۱۵ ، اسامی زنان دیگری که در سال های اخیر به عنوان ملکه‌ی زیبایی انتخاب شده اند به چشم می خورد تا این سوال مطرح شود که آیا باشگاه خبرنگاران قصد ترویج فرهنگ غربی را دارد ؟

بر اساس این گزارش قطعا خبرگزاری که توسط معاونت خبر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند چنین نیتی را ندارد و به احتمال زیاد برای کلیک خور بودن این دسته از اخبار که از آن به عنوان آفت بزرگی برای اصحاب رسانه نام برده می شود ، اقدام به انتشار این خبر کرده است

امیدواریم اصحاب رسانه در انتشار اخبار و مقالات همواره این اصل مهم را در نظر داشته باشند که " هیچ وقت هدف وسیله را توجیه نمی کند " و برای بازدید بیشتر از هر وسیله ای استفاده نکنند که گفتنی است اگر رسانه ای برای رسیدن به اهدافش از این اصل مهم غافل شود نتیجه ای جز انحراف از مسیر رسالت حقیقی خود ندارد.
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


ا.ا.م
شرم اوره خجالت داره . ایا از خون شهدا شرم نمیکنند . بیحیائی از حد گذشته . ............
باشگاه خبرنگاران بازوی رسانه ای وزارت اطلاعاته. به تازگی هم تغییرات شدیدی در این خبرگزاری انجام شده و مدیران نزدیک به جریان اعتدال جایگزین مدیران ارزشی شدن. این نوع رفتارها از اقایون مدیران اعتدالی غیرقابل باور نیست.
بنده خدا
United States
به نام خدا.
خود شما هم با بیان این خبر به انتشار آن کمک کرده اید. لطفا در خبر زدن دقت بیشتر نمایید.
United States
خواهشا هرچی میشه از خون شهدا مایه نذارید!!!!
بصیر
Romania
چون امریکا باتمام دنیا اومده بودایران اسلامی را به تصرف خودش در بیاورد این شهیدان بودند در مقابل امریکای جنایتکار ایستادند وجانشان را بخاطر اسلام فدا کردند
صادق
وقتی خبرگزاری فارس پوستر جشنواره موسیقی ایرانی در آلمان را باعکس خواننده کشف حجاب کرده عینا منتشر میکند (در همین ماه گذشته)!
وقتی عکس فلان نوازنده آلمانی که قرار است در فرهنگسرای نیاوران اجراء داشته باشد بدون حجاب در رسانه های ارزشی منتشر میشود
وقتی گزارش برگزاری کنسرت فلان خواننده زن ایرانی در خارج از کشور در مجموعه ای از رسانه های ارزشی همزمان منتشر میشود
وقتی . . . ، نشانگر اینست که یا مسئولین و دبیران سرویسهای فرهنگی این رسانه ها از نوع خاصی انتخاب شده اند، یا اینکه نظارت داخلی وجود ندارد و یا . . .
حسين
Iran, Islamic Republic of
مواظب نفوذي ها باشيد.
Finland
البته اگر متن خبر رو درست بخونید متوجه میشید که مطلبش ضد اینگونه کارهاست.
Germany
باید چو جامعه آزادتر شود و هر فردی مطابق سلیقه خود زندگی نماید و ماهیت خود را نشان دهد . اینکه همه افراد جامعه در یک قالب رفتار کنند در دراز مدت به دروغ تظاهر و ریا می انجامد.
علی
Iran, Islamic Republic of
من متن خبر این خبرگزاری رو خوندم علت انتشار آن تاکیداین بازیگر براین بود که برایش عشق به فرزند و خانواده مهمتر است و همچنین زیبایی افرادی ارزش دارد که برای به دست آوردن آن تلاشی نکرده باشند (صد جور عمل زیبایی نکنند).ضمنا مسابقه انتخاب ملکه زیبایی هم نبوده و فقط واکنش بازیگر مذکور به نظر یک مجله بوده.ماهم که جوگیییییییییییر زود میگیم شرم آوره و ....تصمیم گرفتم تا خبری رو خودم ندیدم نظر ندم چون جهان خیلی ناجوانمردانه تحلیل میکنه.
منم متن باشگاه خبرنگاران خواندم
اینکه نام افرادی که در سال های قبل ملکه زیبایی بودند آورده برای درس عشق به فرزند و خانواده بوده
اصلا یک هفته نامه آمریکایی این زن انتخاب کرده
کجای اسلام این حرکت تایید می کند یا به ما اجازه می دهد تبلیغش را کنیم

واقعا شرم اوره واقعا
علی
Iran, Islamic Republic of
این کجاش ضد ارزشه آخه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
United States
از کوزه همان طراود که در اوست
متاسفم