پنجشنبه ۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 25 Apr 2024
 
۱
۱

پیام تبریک روحانی به امیر قطر

يکشنبه ۳۰ آذر ۱۳۹۳ ساعت ۰۵:۴۰
کد مطلب: 397346
روحاني در پيام تبريک به امير قطر نوشت: اميدوارم در پرتو وحدت و همدلي و با بهره‌گيري از مشترکات عميق ديني، تاريخي و فرهنگي دو ملت، توسعه روزافزون همکاري‌هاي برادرانه ميان دو کشور را شاهد باشيم.
به گزارش جهان به نقل از موج، رئيس جمهوري در پيامي به شيخ تميم بن حمد آل ثاني امير دولت قطر، فرا رسيدن روز ملي اين کشور را به وي، دولت و ملت قطر تبريک گفت و ابراز اميدواري کرد همکاريهاي برادرانه تهران–دوحه، بيش از پيش توسعه يابد. متن پيام حسن روحاني به اين شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحيم
والا حضرت شيخ تميم بن حمد آل ثاني
امير دولت قطر
السلام عليکم و رحمه الله و برکاته

فرا رسيدن روز ملي قطر را به جنابعالي، دولت و ملت آن کشور صميمانه تبريک مي‌گويم. اميدوارم در پرتو وحدت و همدلي و با بهره‌گيري از مشترکات عميق ديني، تاريخي و فرهنگي دو ملت، توسعه روزافزون همکاري‌هاي برادرانه ميان دو کشور را شاهد باشيم.

از خداوند متعال، سلامتي و موفقيت آن جناب و بهروزي و سرافرازي دولت و ملت قطر را مسألت دارم.
حسن روحاني
نام شما

آدرس ايميل شما
برای ارتقای فرهنگ نقد و انتقاد و کمک به پیشرفت فرهنگ و اخلاق جامعه، تلاش کنیم به جای توهین و تمسخر دیگران، نظرات و استدلال هایمان را در رد یا قبول مطالب عنوان کنیم.
نظر شما *


مگه این جناب " والا حضرت شیخ تمیم " پیروزی انقلاب ما رو تو سالگردش تبریک میگه که حالا جناب تدبیر بهش تبریک گفته اونم با این طرز خطاب دادن شاهانه و و مغرورانه ؟؟؟